YENİ OKUL

84 1 0
                                    


Her zaman yeni bir okula başlamaktan nefret ettim.İnsanlarla konuşmayı pek sevmem .Yakın olduğum arkadaşlarımla çok iyi anlaşırım ama yeni bir şehire taşınınca onşarla görüşmem de çok zor olucak . Hayat hala bi mucize çıkarmadı karşıma hala hayatım çok boktan ilerleriyo. Daha önce kimseye aşık olmadım olmakta istemiyorum . Bi erkeğe bağlı yaşayabilecek biri değilim özgürlük benim için çok önemlidir .
Sabah gözlerimi babamın bağırışları üzerine açtım "Damlaaaaa uyan kızım yeni okuluna gidicez "
İsteksizce uyanıp dolabımdan sade kıyafetlerimi çıkarıp giyindim babam arabanın önünde beni bekliyodu yanağımı sıkıp güldürmeye çalıştı " Hadi ama bugün büyük gün yeni okulun çom güzel olucak " dedi sahte bir gülümsemeden sonra arabaya bindim okul çok uzak değildi arabadan inip okula doğru yürümeye başladık , herkes tuhaf tuhaf bakıyodu aldırmadan müdürün odasına girdim . Müdür iyi birine benziyodu sıradan müdürdü işte . "11 E hadi hızım sen sınıfına git biz babanla konuşalım "
Sınfın kapısına geldiğimde derste olduklarını fark edip kapıyı çalıp içeri girdim sarı saçlı sıradan öğretmen tipli bi kadın gülümsüyordu " gel kızım boş bir yere otur " boş bulduğum bir yere geçtim çok havalı tavırları olan bi kızdı önce beni küçümsercesine baktı sonra geç otur dedi . Tenefüs zili çalınca yanımdaki kız sevgilisini aradı " tamam kapının önündemisin ? Geliyorum . " dedikten sonra sınıfın kapısının önüne aynı anda baktık kapının önünde kendini dünyanın en yakışıklı erkeği sanan tipten bi erkek vardı yanımdaki kız koşup ona sarıldı . Ben gözlerimi devirip önüme döndüm tekrar çocuğa baktığımda bana bakıyodu sert yüz hatları vardı sanki kızgın gibi bakıyodu önemsemedim bir süre göz göze geldik sonra yine önüme döndüm . Ama o hala bakıyodu...
Multimedia : Damla

ULAŞILMAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin