BÖLÜM 3:ŞANS VERMEK

965 61 1
                                    

" Hmm! Demek o... " dedi Lydia. "Tatlı kız! " diye de yorum yapmayı ihmal etmedi tabi.

Diğerleri olanları ona anlatmıştı. Şimdi de okul bahçesine yeni giriş yapan Beverly' yi gösteriyorlardı. Beverly, onların kendisini incelediğinden habersiz yürümeye devam etti ve okul binasından içeri girdi.

Liam, hazır herkes bir aradayken bileklik meselesini onlarla konuşmak istedi.

Scott dün gece hakkında Liam' a soru sormak istemiyordu ama sanki onun söylemek istediği bir şey varmış gibi hissediyordu.

" Liam! Sen iyi misin ? "

" Ea! İyiyim.. Ama size söylemem gereken bir şey var . "

" Bir sorun yok değil mi ? " diye sordu endişeyle Scott.

" Hayır! " dedi ikna edici bir sesle. Sonra devam etti."Dün gece.. Siz gittikten sonra Beverly 'nin bilekliğini buldum! "

Herkesin verdiği tepkiyi incelemeye çalıştı.

Scott' ın ifadesi pek değişmiş görünmüyordu. Zaten niye değişsindi ki ? En başından beri ihtimal bile vermiyordu o. Stiles, 'ben demiştim' havalarında bir ifade sergiliyordu herkese, kollarını göğüsünde bağlamış bir şekilde.. Malia, yanılmış olduğunu kabullenmiş gibi görünüyordu. Kira'ysa dudaklarını birbirine bastırmış, başını öne eğiyordu. Lydia, bahsi geçen konunun ne olduğunu bilmesine rağmen kızla iletişimi olmadığı için kendisinde yorum yapma hakkı görmüyordu.

Arkadaşlarının aksine Liam sessizliği bozdu.

" Sizi bilmem ama benim ona bir özür borcum var.. "

" Hepimizin.. Bir özür borcu var. " dedi Scott.

" Doğru.Gördükleri zaten yeterince karmaşık değilmiş gibi bir de biz üstüne gittik. " dedi Kira üzgün bir sesle.

" Aslına bakarsanız.. Ben onun zararsız olduğunu söylemiştim. " dedi Stiles sinir bozucu, kendinden emin sesiyle.Lafını tamamlamasıyla herkes bakışlarını ona çevirdi.

" Ne? " diye sorguladı ona dikilmiş gözleri.

" Bilemiyorum Scott.. Kokusunu gizliyor olabilir. Ayrıca! Jennifer 'ı hatırla.. " şeklinde göndermede bulundu Malia, Stiles' a dün gece Scott 'a söylediklerini hatırlatarak. Stiles kaşlarını çatmış bir ifadeyle Malia' ya bakıyordu.

" En azından onu yere sermedim." dedi.Malia hatasının farkında bir şekilde susmak zorunda kaldı. Scott söz aldı..

" Dün gece ne yaşandığının bir önemi yok artık.. Önemli olan bir hata yaptık ve bunu telafi etmeliyiz." Diğerleri de onu onaylayınca aralarında tartışmayı kestiler. Sonra Stiles başka bir konuya değindi.

" Peki ya dün akşam ki adam ? "
Endişe bulutları dağıldı derken herkesin kafası yeniden bulandı. Stiles devam etti.

" Scott kimdi o adam ? Bahsettiği şey neydi? " Scott endişeli bakışlarını Stiles 'dan ayırmadan cevap verdi.

" Bilmiyorum.. Ama çok yakında öğreneceğimizden eminim. "

**********

Analitik geometri dersinden çıkan Beverly, ders kitaplarını almak için dolabına doğru ilerledi. Sıradaki dersi Ekonomi olduğundan kitaplarını ve bir önceki ders Mr. Percy'nin verdiği makaleyi aldı. Geçen ders öğrenmeye çalıştığı bilgilerin hiçbiri kafasında yer edinememişti. Her ne kadar soğukkanlı olup dün geceyi düşünmemeye çalışsa da, aynı okulda oldukları aklına gelince onlarla karşılaşma korkusu onu endişelendiriyordu.Kafasından bunları silip makaleye odaklanması gerektiğini kendine hatırlattı. Ne kadar korkunç bir şey yaşamış olursa olsun istediği şeye odaklanma konusunda çok iyiydi. Hatta annesinin ölümünden sadece iki gün sonra okula gitmiş ve ilk sınavda C- aldığı Matematiğin ikinci sınavından A almıştı.

Triskelenin Merkezi : DeltaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin