~ Düet ~

1.9K 136 2
                                    

Evet yine yeni bir güne daha Merhaba. Bugün okula hiç gitmek istemiyorum. Hem Aras'ın dünkü tavrı hemde bir 3 gün uyumaya ihtiyacım vardı . Kafam allak bullaktı. O okula gitmek istemiyordum ama mecburdum. Neden mi ? Çünkü lanet olası sınavlar.!!

Okul formamı giydim ve aynanın karşısına geçtim. Saçlarımı özenli bir şekilde düzleştirdim. Daha sonra franbuazlı lip balm sürdüm dudaklarıma. Şöyle bir baktımda aslında güzel kızmışımda kendime bakmıyormuşum lan ben. Ee tabi Aras'ı tanıdıktan sonra çok değiştim ben.

Kahvaltı yaptıktan sonra Zeynep'e hemen mesaj attım annemler görmeden evden çıkmam gerekiyordu yoksa babamla gidecektim okula. Bu ne ya ilkokul birinci sınıfa giden saçlarına kurdele takılmış kız gibi hissediyorum vallaha.

Zeynep'e mesaj attıktan sonra ayak ucumla yürümeye başladım. Annemle babam salonda bir şeyler konuşuyorlardı. Kapıyı yavaşça açtıktan sonra karşımda tam zili çalacak olan Zeynep'i gördüm. Hemen kolunu tuttum. "Ne yapıyorsun " dedim kolunu bırakarak.

" Zili çalıyorum ağaç oldum burda kızım " dedi. Allahım bu kız niye bu kadar salak.

" Kızım ben sana annemlerden habersiz evden çıkmam lazım gel birlikte okula gidelim diye mesaj atmadım mı ? " dedim.

" Attın. " dedi. Birde attın diyor bu kız beni öldürücek.

" Ee niye zili çalıyorsun o zaman. Babamın beni okula götürüp herkese rezil olmamı mı istiyorsun ? Dedim.

" Ya tamam hadi kızmada. Okula gidelim. Yoksa çenenden geç kalıcaz.

Okula geldiğimizde canım müdürümüz konuşma yapıyordu.

" Evet çocuklar öncelikle Günaydın. Bir kamp gezisi düzenledik hafta sonu için. Gelmek isteyenler odama gelsinler.

Zeynep hemen " Asya gidelim mi ?" Dedi.Bu dediğine şaşırdık mı ? Tabi ki hayır.

" Ya saçmalama Zeynep ya ne kampı. Benim işim olmaz öyle şeylerle. " dedim ve sinifa doğru yürüdüm Zeynep'te arkamdan koşuyordu.

" Ya kızım gidelim işte lütfen lütfen lütfen " dedi ve koluma girip yanağıma öpücük kondurdu. Tam ağzımı açacaktım ki Mert geldi.

" Kızlar kampa geliyorsunuz değil mi ? Dedi. Zeynep onu görünce gözleri parlıyordu kesin ondan hoşlanıyordu bu salak.

" Bilmiyoruz Mert." Dedim.

" Bilmiyoruz falan yok geliyoruz Mertcim" dedi. Bu iğrençti Mertcim mi ?

" Tamam süper o zaman çok eğlenicez kızlar. " dedi Mert ve göz kırparak yanımızdan ayrıldı.

" Bana bak sen bu Mert'ten hoşlanıyor musun yoksa " dedim Zeynep'e 'ne iş' der gibi .

" Ya birazcık haşlanmış olabilirim." Dedi.

" Birazcık öyle mi birazcık. Ulan çocuğun içine düşünceksin be."dedim.

" Tamam ya bildiğin hoşlanıyorum işte. " dedi. Bizim kız abayı yakmış ya lan.

" Tama hadi sınıfa gidelim 'Zeynepcim' " dedim. Zeybepcimi üstüne basarak söylemiştim.

Sınıfa girdiğimizde ders geometriydi ve hiç çekicek kafada değildim.

Kampa Aras gelicek mi sorusu içim içimi yiyordu. Gelmesini çok istiyordum.

Okul bitmişti ve ben evde resim yapıyordum. Aras 'ın beni kucağında taşıma sahnesini çiziyordum. Birde etraftaki sürtüklerin bana nasıl kıskanç bakışlar attıklarını.

Onca Rüya Varken / DüzenleniyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin