Utorok

595 46 8
                                    

Taakže, áno áno už sú prázdniny. Som nenormálne nadšená!! Celé prázdniny budem točiť muzikál!!! Juuuuuuu!!! Nina tvrdí že mi to len prospeje. Adam si to myslí tiež ale mám pocit že s tým stotožnený ešte nie je :/...inak Sebastian sa rozišiel s Annou !!!! Juuuu....skakra! Prečo ma to teší?! Dominik sa zas dal do kopi so Silvou...nemám z toho dobrý pocit. Príde mi to skôr ako to že Silva nechce byť sama. Dnes sa chystáme s partiou von. Áno už bez Anni a Amandi (ta odišla do Srbska :( ).
20:36
Takže som doma. Boli sme na kupku. Tedo konkrétne Ja,Nina,Lukas (bez Amandi...oni sa nerozisli!!),Sebastian,Chris,Dominik a Silva. "Tak čo? Ideme?!"spýtal sa Sebastian s odhodlaním  pomôcť mi z taškami no tie mu Lukas vytrhol a potom sa na neho uškrnul.
"Hľadáš si náhradu za Amandu?!"vyhŕkol zo seba Sebastian.
"To skôr ty za Annu a ak si si nevšimol ja a Amanda sme ešte vždy spolu!"
"To neznamená že si nezačneš s inou a ona s iným!!"odpovedal Sebastian.
"Hej! Stačí! Sebastian, Lukas tie tašky si beriem sam!"vytrhla som im tašky z rúk a šla som za Ninou a Chrisom ktorým to spolu fakt svedčí.
"Chápeš?!"pozrela som na ňu.
"Neviem čo ti mám povedať!"skvelé, pomyslela som si a potom som len potichu kráčala vedľa nich. Inak ja a Adam. No neviem. Už nám to neklape. Naposledy sme sa videli v kine. Žiadna sms ani správa na fb nič. Ani mi to moc nevadí, čo ma dosť prekvapuje.

"Nejdeš sa kúpať?!"pozrel na mňa Sebastian a potom ma schmatol a hodil do bazéna.
"Si hnup vieš to?!"frflala som ale to už bol on pri mne.
"Ja viem, moje druhé meno, hneď po dokonalý!"pozrel na mňa pobaveným výrazom a potom ma prudko potopil.
"Vážne nie si v poriadku!"vyplula som vodu a potom som sa začala spolu s ním hlasno smiať.
"Ja viem že nie ale potom by nebola sranda nie?!"
"To máš asi pravdu!"skonštatovala som a začala som plávať na druhú stranu kúpaliska čo on využil schamtol ma za nohu a opäť potopil. Šalili sme sa v bazéne a v tom k nám prišlo akési dievča.
"Ahoj ja som Mendy!"povedala a pozerala na Sebastiana ako na obrazok!
"Ahoj, ja som Sebastian!"povedal takým mužným hlasom že som sa neudržala a vybuchla som do smiechu. Nevadilo mi že na mňa tá Mendy pozerá ako na blázna.
"No nič ja asi pôjdem!"vyjachtala som zo seba a snažila som sa tlmiť smiech.
"Nie stoj!"povedal Sebastian načo Mendy zagulala svojimi dokonalými veľkými hnedými očami, pohodila svojimi blond vlasmi ktoré mala v cope.
"Nie ja vás nechcem no rušiť!"opäť som tlmila smiech čo si ale Sebastian veľmi dobre všimol.
"Dobre. Kde sme skončili?"pozrel na ňu a mňa si nevšímal.
"Si dokonalým! Zlatý! Úžasný!" Chavlila ho a asi čakala že jej to oplatí. "Ja viem, dokonalosť je moje druhé meno!"pochválil sa na čo sa Mendy zarazila. Do toho "dramatického" rozhovoru sa zaplietla Nina...
"Ja som myslela že tvoje druhé hnup!"
"Vravel som hneď po dokonalý!"prevrátil očami a len čo sa stačil spamätať Mendy mu zdrhla za nejakým plaveckým klubom. Skoro som sa vo vode zadusila tak som sa aj s Ninou smiala. On na nás len kruto pozrel a nás to rozosmialo ešte viac. Potom ma schmatol za ruku. Mne sa srdce rozbúšilo tak veľmi že som myslela že mi vyskočí z hrude. Pritiahol si ma blízko k sebe.
"Som zvedavý či tie filmové bozkavačky fungujú aj v skutočnosti!" Než som sa stihla spamätať vtiahol na pod vodu a snažil sa ma pobozkať. Nanešťastie sme sa skoro obaja udusili. Nefunguje to!
"No nevadí! Tak to skúsime aspoň nad hladinou!"pritiahol si ma k sebe a poton to šlo akosi samo.
"Mám tá úprimne rád! Už hrozne dlho! Ešte vždy! Odkedy si so mnou skončila!"
"Veď aj ja teba !"venovala som mu ešte jeden bozk no potom som radšej zmizla. Dali sme si olovrant a potom sme šli domov.
Teraz tu sedím a rozplývam sa! Ešte sme šli von dvaja a debatovali sme snáď o všetkom. Teraz si ale musím ujasniť čo ďalej!

Takže, konečne nový diel. Tak blížime sa ku koncu prvej knihy. Rozmýšľam či mám druhú začať alebo nie. Napíšte mi či by ste druhý diel chceli! A čo myslíte rozide sa Rebeka s Adamom alebo to radšej ani neskúsi s Sebastianom? To sa dozviete snáď nabudúce. Prajem pekný zvyšok dňa alebo teda večera Ahoj :)

Denník školskej JaWhere stories live. Discover now