knal hard

114 2 0
                                    

Oké, daar gaat-ie dan.

Vandaag is het 21 december, maar die avond in november... Toen... We ging... Nee. Op een avond... Nee. Na het feest... Shit. Tering. Klote. ROTZAKKEN.

Ik moet schrijven, zei ze. Schrijven. Ik? Slachtofferhulp. Ik? Janken als een meid. Ik? Dagboeken zijn voor meisjes en mietjes. Ik ben een jongen! En dit is mij overkomen?!

Een antwoord op de vraag wie ik ben, is gemakkelijker. Ties, aangenaam. 16 jaar, dus yes! Mijn ouders kunnen er niets meer van zeggen als ik drink. Ik ben 1.80 m lang, 75 kg zwaar, heb donker haar en grijze ogen. Een vader, een moeder, twee broers. Melle is het huis al uit (wauw!), met Riemerkan ik nog elke dag ruziemaken. School: Lely College 4-havo.

Het mooiste wat me is overkomen: Amarins!!! Het meest fantastische meisje dat ik ken. Prachtig zwart haar. En die ogen van haar... Ze is de beste vriendin van de vriendin van Justin. En Justin umis mijn beste vriend. Snap je het nog? Mooi, zacht, warm, en ja, ook lief!!!

We waren met zijn vieren naarr het feest. Daarna moest Amarins naar huis. Goddank heeft ze niet gezoen hoe...

Ik heb niets gedaan om mezelf te verdedigen. Die schoen op mijn keel, ik kón niets doen. Ook justin heeft het laten gebeuren. Kon ook niets doen, zei die eikel.

Ik vertel je mijn verhaal...

knal hardWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu