UYUMSUZ

86 0 0
                                    

Üzerime bir hırka almak için odama çıktım. Hâlâ olanları düşünüyordum bana bu kadar kötü davranan birinin benimle dışarı çıkmak istemesi çok tuhaf gelmişti odaya girdiğimde dolabımın kapağını açıp kırmızı bir hırka çıkarmıştım tam o sırada kapım açıldı babam sanıp " hırka alıp geliyorum babaaa " dedim sonra barışın tok sesi elimde hırkayla donakalmama sebep oldu " fazla süslenme biri sana sarkıntılık yaparsa seninle uğraşamam." Suratındaki donuk ifade beni ürkütüyordu sürekli bişeye kızgın gibiydi hırkayı giyindim ve hiç suratına bakmadan odadan çıktım bana neden böyle davrandığını anlamıyordum ama umrumda da değildi dışarı çıktığımızda çok uzağımda yürüyordu ve ben dayanamayıp sordum
-Daha yakınından yürümem bile seni rahatsız ediyo neden dışarı çıkmayı kabul ettin ?
+ Çok konuşuyosun sus ve yürü
Biraz sessizlik oldu ve sessizliği barış bozdu
- Evde canım sıkıldı o yüzden kabul ettim oldu mu ?
+Oldu
Biraz yürüdükten sonra bar gibi biryere girdik aslında böyle yerleri hiç sevmem ama gerçekten kafamı dağıtmaya ihtiyacım vardı bara girdiğimizde sabah okulda yanında oturduğum kız ve arkadaşları içerideydi. Barış ve beni gördüğünde önce suratı düştü sonra sahte sahte gülerek yanımıza geldi . Barış memnun olmuş gibi görünmüyodu yüzünde zorla gülüyormuş gibi bir hal vardı . Onlar sarılırken bende sıkılıp oradaki bir bar taburesine oturup viski istedim bi bardağı içtikten sonra barışa baktım o da bir tabureye oturmuştu kucağında da yine o kız vardı . Yanıma biri oturdu gözlerim alkolden biraz bulanıklaşmıştı ama daha net bakınca okulda gördüğüm bir çocuk olduğunu anladım önce kolumdan tuttu ve beni dansa kaldırdı sonra sarılmaya çalışıyoru tam o sırada birinin kolumdan tutup çektiğini hissettim yürümüyodum resmen sürükleniyodum . Kim olduğunu görünce toğarlanmaya çalıştım ama sarhoş olmuştum daha yürüyemiyordum bile .
Barıştan ;
Biraz yerde sürükledikten sonra sürüklemekten yorulup damlayı kucağıma aldım . Gözlerini hafif aralayıp "özür dilerim "dedi yüzü çok pürüssüzdü hiç makyaj yapmamıştı eve doğru geldiğimizde birşeyler mırıldanıyordu anne gibi şeyler eve girdiğimde babamla damlanın babası bizi görünce şaşırdı sonra damlanın babası odayı gösterdi. Odaya girip damlayı yavaşça yatağa bıraktım tam arkamı dönüp gidecekken "bırakma beni"  diye birses duydum yatağa dönüp hadi ama uyu artık dedim hala bırakma diyordu oturup biraz saçlsrıyla oynadım sonra uyuyakalınca kulağına eğilip bidaha başımın tatlı belası deyip odadan çıktım ....
Multimedia : Barış

ULAŞILMAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin