1. Bölüm: "6. Sınıflar İçin"

94 7 1
                                    

Öncelikle maalesef söylemem gerekiyor ki, okula az bir zaman kaldı arkadaşlar. Bu kitabı da bu yüzden yazıyoruz zaten. Bizim yaptığımız hataları yapmamanız ve güzel bir okul yılı geçirmeniz için. Başlıktan da anlaşılacağı üzere sınıf sınıf tavsiye vermeyi düşünüyoruz, ilk başta. Umarım bir faydamız dokunur sizlere. Bir daha ki bölümler için bir fikirde bulunmak isterseniz eğer, mesajlarınıza açığız.

* 6. Sınıflar *

Söylemem gerekiyor ki, bu sene zor bir sene olacak. İşlediğiniz dersleri, eve gelince tembellik edip yatmaktansa bir saat veya en azından yarım saat tekrar etmelisiniz. Sonra gerçekten çok eksiklik çekiyorsunuz. Bazı dersler tekrardan okunmak ve pekiştirilmek istiyor çünkü. Bu konuda gerçekten çok zor zamanlar yaşadım, o yüzden söylüyorum. Ayak üstü sözlülere açık olun. ;)

Diğer bir konu ise arkadaşlıklar ve giyim. İlk olarak şunu söylemem gerekiyor. Bu sene erkeklerle çok fazla yakın olmanızı önermem. Evet tabiki, kankanız ve arkadaşlarınız olacak. Fakat diğer türlü olunca işler biraz karışıyor. Öğretmenlerinizin gözünde biraz farklı gözükebilirsiniz. Çünkü bilirsiniz, "Senin daha yaşın kaç, başın kaç?!" uyarılarına maruz kalanlar oluyor. Sadece bilin istedim.

Giyim konusuna geldiğimizde, hala Winx'li çanta takanları gördüğüm oluyor. Artık onları geride bırakıp, çöpe atmalısınız. Hiç hoş durmuyor. Ama tabiki sizin kararınız. 

Ayriyetten sakın ama sakın makyaj yapmayın arkadaşlar. Eyeliner çekenleri görüyorum veya kapatıcı. Hiç sağlıkla değil. Cildiniz zaten yeterince güzel ve siz o kimyasal maddeleri sürdüğünüzde ciddi hasarlar alıyorsunuz. Ben önermiyorum. Ama ergenliktir, sivilce çıkar. O zaman Garnier'in BB kremlerinden kullanarak kolayca kapatabilirsiniz. Tabiki o da doğru değil. Fakat kendinizi rahatsız hissediyorsanız, en iyilerinden birisi o. Bunun yanında her sabah kalktığınızda yüzünüzü yıkamayı unutmayın. Bakterileri temizler ve sivilcelerden daha çabuk kurtulmanıza yardımcı olur.

Ve artık genç kız olma yolundasınız. Eminim ki mutlusunuzdur ve az da olsa büyüdüğünüzü hissediyorsunuzdur. O zaman ne yapıyoruz, davranışlarımıza biraz çeki düzen veriyoruz. Nazik ve kibar oluyoruz. Küfür ise, SAKIN! Siz bir kızsınız ve bu hiç hoş bir şey değil. Ve tabiki en önemlisi, lütfen erkekleri yakalamacılık oynamaktan vazgeçin. Siz artık büyüyorsunuz.

Ben o yaştayken her hafta sonunda oje sürerdim. Böyle pembe, mor, turuncu... Çok güzel ama değil mi? Hayır, değil maalesef. Çok sık oje kullanmamalısınız. Ama eğer "Tırnaklarım güçsüz ve oje güçlendiriyor." diye düşünüyorsanız, sadece parlatıcı kullanmalısınız.


Evet, bugünü 6. sınıflarımıza ayırdık. Umarım işinize yarar ve az da olsa yardımcı olabilmişizdir. 7 ve 8. sınıf tavsiyelerinde görüşmek üzere. :) 

Vote(🌟) ve yorumlarınızı(📋) eksik etmeyin. 

Kocaman öpücükler. :*:* 💋

▫▪ZeynepveEzgi▪▫

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 05, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

~ Okul Tavsiyeleri ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin