Yeni Okul ve Yeni Arkadaşlar

67 6 3
                                    

Bugün yeni bir okula yazıldım.Çünkü eski okulumdan nefret ediyordum.Orada herkes soğukkanlıydı.Yani artık orayı sevmiyorum.Eskide kaldı.Okula yarın başlayacağım.Şu anda çok mutluyum.Babam benim için çok iyi olacağını söyledi..
Eveet!Bugün yeni okuluma gideceğim gün.Şu anda okul için hazırlanıyorum.Üstüme yeni kıyafetler aldım.Mutluyum.Aslında mutluluk çok güzel bişey.Her neyse üstümü giyindim ve botlarımı giyiniyorum.Botlarımı giyindim.Çok heyecanlıyım.En azından pisikolojim için çok iyi olacak.Okula götürdü babam beni.Okulu bi görseniz, müthiş ötesi.Zaten özel bir okulmuş.Okulun içine girdiğimde bi sevinç kapladı beni.Okulu sevmem ama yeni arkadaşlarımın olacağını bilmek mutlu ediyor beni.Müdür yardımcısının odasına gittik.Biraz disiplinli bir adamdı ama olacak o kadar dimi.Her neyse sınıfımı öğrendim.Hatta bize okulu gezdirmek istedi ama kabul etmedi babam.Biz babamla sınıfı bulmaya koyulduk.En sonunda sınıfı bulduk.Sınıfların içini görünce ben bi duraksadım.Tam anlamıyla müthişti.Sınıfa girdim.Babam beni dışarıda bekledi.İceride çok sıcakkanlı insanlar vardı.Hemen yer vermek istediler.Boş bulduğum bir yere hemen oturdum.Hemen bir sürü kişi başıma üşüştü.O zaman ne kadar güzel duygular içine girdiğimi hatırlamıyorum bile.Yani çok güzel bir histi.Kendinin sevildiğini hissetmek.Her neyse bana bir sürü soru sordular.Bazilarına cevap veremedim.Nereden geldin,nerelisin,nasılsın birsürü soru.O sırada babamı unutmuştum.Hatırladığımda hemen babamın yanına gittim.Bana biraz kızdı ama olsun bişey olmaz.Onu 2 yanağından öptüm ve vedalaştık.Derse girdik ders matematikti.Ne kadar matematikten nefret etsemde o derslik matematigi çok sevmiştim.Bir sürü ders işledik.Birsürü yeni arkadaş edindim.Hepsi Birbirinden muhteşemdi.Hatta kendime çok iyi bir arkadaş buldum.Selin.Çok temiz kalpli, cok sevecen, sıcakkanlı.Böyle bir arkadaşim olmasını hep istemişimdir.Artık günün sonuna gelmiştik.Selin'le vedalaştım ve babamka eve gittik.Eve gidince rahatça yatağima yattım ve o gun olan olayları gozden geçirdi ve rahatça uykuya daldım...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 05, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MutlulukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin