Nisan:Anne?
Sinan:Meral Teyze?
Nisan:Ne olmuş?
Asuman:Kalp krizi geçirmiş.
Sinan:Nisan iyi misin?
Nisan:İyiyim.İşimize devam edelim.
Sinan Nisan'ın bu durumuna üzülür.Çünkü Nisan ağlamamak için zor tutuyordur kendini .Nisan ilk darbeyi sevdiği adamın onu terketmesiyle yedi. Şimdi annesi de bırakırsa yaşayamaz ki.
Sinan:Vücut yağlanmış, ilaçlarını aksatmış,kendine iyi bakmamış.
Nisan:Annem benim yüzümden böyle.
Sinan:O nerden çıktı?
Nisan:Sen beni bırakıp gitmeseydin ben annemi çiğneyip onu üzmicektim.Neyse Asumancım sen her yarım saatte bir E+k ga çekip bana göster.
Nisan odadan çıkıp lavaboya gider.
Nisan:Yeter ya yeter.Artık sevdiğim.insanlar beni bırakmasın.Önce Sinan, sonra annem.Annem babam var benim tek hazinem.
Nisan elini yüzünü yıkar temiz hava almak için dışarı çıkar.Bugün acayip ilginçtir.İlk önce canı kadar sevdiği adam çıktı karşısına, sonra Selin kaza yaptı daha sonra da annesi kalp krizi geçirdi.Sahi babası nerede?
#MeralinOdası
Hakkı:Sinan oğlum?
Sinan:Hakkı Amcacım merak etmeyin Meral Teyze iyi olucak.
Hakkı:Teşekkür ederim oğlum.
Sinan:Ne demek Hakkı Amcam gel bi kantine inelim su alıyım sana.
Hakkı:Tamam oğlum.
Sinan ve Hakkı Amca kantine inerler.Nisan onları görür.Aklına babası ile sevdiği adamı tanıştırdığı gün gelir.
#FlashBack
Sinan:Nisan ben çok heyecanlıyım.
Nisan:Tamam Sinan sakin ol.Annem de babam da çok tatlı, şeker insanlar.
Sinan:Belli zaten.
Nisan:Nereden belliymiş Sinan Bey?
Sinan:Senden.
Nisan:Çok seviyorum seni.
Sinan:Ben de.
NisSin Meral Teyzeyle Hakkı Amcanın yanına gider.Sinan başta utansa da vakit geçtikçe Hakkı Amcayla kaynaştılar.
Meral:Nisan Sinan seni çok seviyor.
Nisan:Biliyorum bende onu çok seviyorum da o nereden çıktı anne?
Meral:Bakışlarınızdan.
Sinan bunları duyar.Bi kez daha aşık olur Nisan'a.
Hakkı:Ee oğlum siz nasıl tanıştınız?
Sinan:Hakkı Amcacım valla Nisan ilk önce benim üstüme kahve döktü,ardından arabımın aynasını kırdı.Ama hastamın hayatını kurtardı.
Meral:Peki nasıl aşık oldunuz?
Nisan:Evet nasıl aşık oldun ve neyime aşık oldun?
Sinan:Şöyle ki Nisan tanıdığım en temiz kalpli, en yardımsever, en iyi insan.O o kadar güzel ki melek gibi.Ben ona olan sevgimi biraz geç fark ettim ama farkına vardım.Bu süreçte ona o kadar kızdım, bağırdım ama o beni hep affetti, yanımda oldu iyiki var o iyiki tanımışım.
Hakkı:Bence de iyiki tanışmışsınız.Sinan oğlum kızım sana emanet.Onu hep sev hep koru.
#FlashBackSon
Sinan ve Hakkı Amca biraz dolaştıktan sonra Meral Teyze'nin yanına gittiler.
Sinan:Meral Teyzecim daha iyi misin?
Meral:İyiyim oğlum iyiyim.
Sinan:Size bi şey sorucam ama yanlış anlamayın lütfen.
Hakkı:Tabii sor.
Sinan:Siz hala bana ilk günkü sevgiyle oğlum diyorsunuz ama ben sizin kızınızı üzdüm.
Meral:Olsun oğlum sen bizim için hep oğlumuzsun.
Sinan:Çok teşekkür ederim.
Nisan bu sahneye çok duygulanmıştır.Sinan anne babasına,anne babası da Sinan'a çok değer veriyor.Sinan Nisan'ı fark eder ve izin alıp Nisan'ın yanına gider.
Sinan:Nisan.
Nisan:Hocam.
Sinan:Girsene annenin yanına.
Nisan:Giremem.
Sinan:Niye?
Nisan:Yüzüne bakamam.
Sinan:Hadi ama.
Nisan:Hayır.
Nisan danışmanın oraya gider.Sinan Nisan'ın arkasından bağırır.
Sinan:Nisan nisan nisan bi dur.
Nisan:Ne var ya ne var? Nisan nisan biliyorum adım Nisan.
Sinan:Niye böyle yapıyorsun?
Nisan:Napıyorum ben?
Sinan:Beni bi dinle.
Nisan:Ben seni 2 sene önce yeterince dinledim.
Sinan:Tamam bi hata yaptım.Sen de bir özür muhabbetini abarttın.
Nisan:Ben mi abarttım? Sen bi küçücük özür yüzünden bırakıp gittin.
Bütün hastane onları izliyordur.Bu arada müziği başlatın.
Sinan:Nisan yeter.Ben seni çok sevdim.Hala da seviyorum.Ben sana o gün o adam hiç tekin değil dedim.Adam orda sana sulandı.Ben adamı dövdüm diye niye özür diliyorum?
Nisan:O benim en yakın arkadaşımdı.Evet o da hatalı ama sen medeni olucakken gittib adamın ağzını yüzünü kırdın.
Sinan:Sen niye bana kızıyorsun?
Nisan:Ben sana kızmıyorum artık.Evet sana hala aşığım, seni hala seviyorum.Sen bi anda mucize gibi girdin hayatıma hiç bi şeyimken herşeyim oldun.Sen benim ilk ve som aşkımdın.Sen benim en büyük varlığımdın.Annemle babam seni
hala oğulları gibi görüyor.Bana verdiğin hediyeleri hala saklıyorum.Verdiğin çicekler soldu çöpe atamadım bi kutuda da duruyor.Seninle kurduğum hayallerim vardı benim.Ama artık anladım senle hayal kurulmuyor anca yıkılıyor.
Nisan onlara bakan gözlere almadan ilerliyordu.
Sinan:Sen benim için hala öylesin.Ben sensiz yaşayan ölüyüm.Sen benim en kıymetlimsin.Seni hep iyikilerle hatırlıyorum.Evet seni çok kırdım ama son bi kez daha deneyelim.
Nisan:Sinan çok klişe olucak ama sen kırık bardaktan su içtin mi?
Sinan:Hayır peki sen bardak kırık diye su içmekten vazgeçtin mi?
Nisan:Bu sefer vazgeçtim Sinan.
Sinan:Vazgeçme.Benden, bizden, aşkımızdan vazgeçme.
Nisan:Ne aşkı Sinan? Bizim aşkımız sen beni bırakıp gitmeden önce söylediğin sözle bitti.Vazgeçtim dedin, bitti dedin, hayatta başarılar dilerim dedin.
Nisan artık daha fazla kendini tutamayıp ağlar.
Sinan:Ağlama kıyamam.
Nisan:Hayatta başarılar Sinan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Yolculuğu
RandomVazgeçmek yok bu sefer, Biz bizken atlarız, Herşeyi. Ben,sen değil, "BİZ"olalım... ♥♥♥