Čauteee :)
Takže prvně bych se chtěla omluvit já vím dlužím asi hooodně velkou omluvu,ale doufám,že mě pochopíte,že jsem fakt neměla moc čas (škola,učení a pak jsem byla nemocná)no prostě toho bylo fakt hodně :) a ještě tuhle část jsem celou přepisovala,protože jsem se rozhodla ten obsah dát do jiné části takže to byl taky ještě jeden důvod :D...
Tak doufám,že se vám tahle část bude líbit a budu se snažit naspat další co nejdřív... :D :P <3
______________________________________
******
Věnováno: Teriskis
******
______________________________________Ale mysli jsem byla pořád mimo na tom divném klukovi z dneška.....
Z pohledu Justina:
Poté co konečně skončila ta píčovina jménem škola jsme se s kluky dohodli zajít do parku zahrát basketball...
Na hřišti z pohledu Justina:
S kluky tvoříme dva týmy v prvním jsem já,Ryan,Lil Z,Fredo a druhém Jason,Chaz,Lil T,Denis.. Ostatní kokoti museli jít zařídit jeden kšeft... Tss snad to zase neposerou!!!!
"Chazi přihraj!!"zařval naň ho Jason a Chaz se připravoval vystřelit jenomže mému bratříčkovi asi nedošlo kdo ho učil hrát. Tak jsem ho prvotřídně obehrál,vzal mu míč a utíkal ke koši a po cestě se mě sice snažily kluci zastavit,ale nepodařilo se jim to a tak sem hodil mistrovský koš Justina Biebera...!!
"Super bro"zakřičel Ryan spolu s Lilem a daly jsme si náš H5 a pokračovali ve hře až nakonec jsme vyhráli 9:7 a tak jsme se vydali k nám...
Po chvilce jsme došli k nám a doma nikde nikdo.!
Kurva může mi ONA vysvětlit kde je!! Vždyť už je sedm hodin!! To musela projít snad celé město!! Ještě,že je dneska ta párty...Potřebuju se pořádně odreagovat....
A to nejhorší záleží mi na ni kurva mnohem víc než by mělo a to se mi kurva nelíbí!!!!"Justine kde máš tu sexy kočičku?!"zeptal se mě zhuleně Lil. Kurva za prvé jak se stihl zhulit? A za druhé jak,že ji kurva nazval?!!!!
"Kurva Lile řekni ještě slovo a seš mrtvej!!!"řekl jsem s naprostou vážnosti a on so rozesmál přes celý dům. Twl co to mám za kámoše?!!
"Sorry bro já tě nechtěl naštvat. A oba víme,že bys mě nezabil"řekl s vážnou tváří a po chvíli se znova rozesmál a odešel do obýváku nejspíš za kluky...
Mezitím já si zašel do kuchyně pro pití a pak směr obývák kde už všichni seděli a mleli ty svoje sračky...
"Hej kluci nechci nic říkat,ale kde máte Katty???"zeptal se Fredo a my s Jasonem se na sebe jenom podívaly a já už nejspíš tuším co tím myslel...
"Nevím,ale doufám,že se ji nic nestalo"řekl Jason a všichni jenom přikývli a dál už to moc neřešili teda až na Ryana ten se furt díval na dveře a kurva všichni víme proč!!!
Konečně se ozvalo otevíraní dveří a my byly v pozoru konečně se uráčila přij......... Nick. Kurva tak teď už nemám fakt dobrý pocit.!"Nazdar"řekl Nick s nezájmem a šel do kuchyně a já se postavil a následoval ho...
"Hele Nicku neviděl jsi Katte?!"zeptal jsem se o Nick jenom pokroutil hlavou na znak,že ne....
A ani ne po pěti minutách se otevřeli dveře a v nich stála Katty.... Konečně tohle si odskáče.!
"Čaute jsem do-"nestihla to doříct,protože jsem ji vstoupil do řeči...
ČTEŠ
Dangerous love // JBFF
FanfictionKatty Black(16), dívka ve škole velice oblíbená nejen mezi dívkami ale i chlapci. Žije se svou mamkou Annou Black. Jednoho dne se, ale dozví něco co jí změní život. Její mamka si našla přítele jménem Jeremy Bieber,který má tři syny Jasona Biebera(1...