Merhaba arkadaşlar.Bu benim ilk hikayem umarım seversiniz.
Multimedya:Zeynep 😊Odamda takılıyordum.Annemin sesini duydum"zeyneeep kızııım,yemek hazır hadi seni bekliyoruz"yemeğe çağırıyordu"tamam annee"telefonumu bırakıp aşağı indim yemeğimi yedim ve tekrar odama çıktım.Bu arada ben zeynep,13 yaşımdayım bu yıl 8.sınıfa başlayacağım.Teelefonumdan gelen sesle irkildim whatsapptan mesaj gelmişti.Whatsappa girdim mesaj melistendi.Melis benim en yakın arkadaşımdır 8 yıldır herşeyimi paylaştığım beni anlayabilen tek arkadaşım...Mesaja baktım beni kafeye çağırıyordu her zaman takıldığımız kafeye.
Wp can parçamm
"Kankiii hadi bizim kafeye gel can da burda hem ;))"
Offf can mı ben bu çocuktan kurtulamayacakmıyım yaaa :( ne giysem acaba öff hiç düşünemem yırtık mavi kotumu ve üstüne yarım forever lovatic yazan tişörtümü giydim ayakkabı olarakta channellarımla tamamdım.Saate baktım sanırım biraz gecikmişim :D kaykayımla gitmeye karar verdim ve yola çıktım.Geldiğimde melisin kızgın yüzünü görmek şaşırtmamıştı :d. "Nerde kaldın kızım yaaa iki saattir ağaç olduk burda."dedi melis"geldim işte amma nazlandın beee"dedim ve masaya oturdum.Can tam karşımda oturuyordu öff.Sanki yiyecekmiş gibi bakması da ayrı konu tabi.Can"eee zeynep nasılsın?"dedi ıykk nasıl bir yavşaktır off off.Cevap verdim"iyiyim can"ona nasıl olduğunu sormadım inadına sjsjsh.bi kaç saat oturduktan sonra işim olduğunu söyleyip çıktım kafeden.Can bi kaç saat içinde yiyip bitirdi tabi beni :( gerizekalı.Eve geldim odama çıkıp yatağıma uzanıp düşünmeye başladım..3 hafta sonra okullar açılıyordu ve ben babamın zoruyla doğa kolejine yazılmıştım.Meliste benimle aynı okula gelicekti en azından melis yanımdaydı ben düşüncelerin içinde kaybolurken kardeşimin sesini duydum"ablaaa siyah deri ceketini giyebilir miyimm? noooolur"Dedi ne zaman kıyafetlerimi giymekten vazgeçecek bu kız cevap verdim " öfff tamam giy" dışarı çıkacak olmalıydı kesin emreyle buluşur D ;))...Öff canım sıkıldı dışarı çıksam mı kii :/..Melisi aradım.
Can parçam aranıyor...
"Alo kanka noldu lan niye aradın."
" hiç knk ya canım sıkıldı burgera gidek mi lan"
"Tamam knk kaykayımı alıp geliyom"
"Tamam byü"
Melisle burgera gidicektik ne giysem acaba.Kot şortumu ve üstüne de siyah yarım tişörtümü giydim,altına da vanslarımı giydiğimde tamamdım.Telefonumu ve kaykayımı alıp evden çıktım.Kaykayımla yolda ilerlerken bir an bir şeye tosladım kafamı kaldırdığımda bana bakan bir çift mavi gözle karşılaşmak şaşırttı.Kızgın görünüyordu meteor."Önüne baksana kızım"dedi, seni ukala ego yığınıı "bakarım bakmam sanane egosu kendinden büyük öküz"dedim ve yoluma devam etmek için yeltendiğimde kolumu tuttu"bıraksana beee"dedim"hayır özür dilemeden gidemezsin"dedi neee bir de özür mü dileyecektim"ne özürü be özür falan dilemeyeceğim şimdi bırak kolumu ego hayvanı"dedim ukalaca konuşmaya başladı"tamam bu seferlik bırakıyorum küçük ama bir daha kine bu kadar iyi olmam ;)"dedi "iyi by"deyip ayrıldım oradan.Burgere geldiğimde melis her zaman ki masamızda oturuyordu.Yanına gidip oturdum "aa hoşgeldin kanka"dedi melis "hoşbuldum ee sipariş verdin mi"dedim "yok kanka seni bekledim hadi sipariş verek"dedi ve sipariş verdik ben büyük hamburber aldım melis de wooper menü aldı ve masamıza oturduk.Hamburgerlerimizi mideye indirirken melis"kanka biraz geç kaldın yolda bişey mi oldu??"dedi öff şimdi çenesinden kurtulamayacağım neyse anlatıyım barii"ya yolda bi öküze çarptım kanka tartıştık özür dilemeden gidemezsin dedi bende dilemedim sonra bir daha bu kadar kolay kurtulamazsın dedi bende geldim işte olay bu :p"deyip kısa bir özet geçtim.Melis"ohaaa yakışıklı mıydı bariii? İsmi neymişş??eee numaranı istedi mii??"dedi offf "hayır melis numaramı istemedi ismini bilmiyorum ayrıca yakışıklı falan değildi sadece meteor görünümlü bir öküz olsa gerek!"dedim şimdi bir saat kızın çenesini çekicem off offf..Melis dırdır ederken telefonumun zil sesini duydum elime aldım ve şevvaliiim arıyordu aaaa canım beniiim.
Karıcım 😋 arıyor...
"Zeyneppp çok özledim senii nasılsın??"
"Bende seni çok özledimm iyiyim sen?"
"Bende iyiyim de sana bir haberim var!"
"Neymiş oo?"
"8.sınıfı orada okuyorummmm!!!"
"Neeee bu harika bir habeeer yaşasıııınn"
"2 gün sonra ordayım canım"
"Yaşasınnn neyse sonra görüşürüz o zaman öptüüüm"
"Bende canım"
Yaşasın beee şevval geliyoo en sevdiğim can dostum kardeşim herşeyimm kuzenim ayyy çok mutluyumm...Melis hemen sordu"noldu kanka??" Dedi bende"kanka iki gün sonra şevval geliyo ve 8.sınıfı burada okuyacakmışş!!!!"dedim o kadar mutluydum kii.okul bu yıl güzel olacak gibi görünüyordu.Umarım öyle olurdu.Melisle menülerimizi bitirdikten sonra eve doğru yola koyulduk yolumuz ayrıldığında ben devam ederken bi grup gencin bana baktığını fark ettim.Aralarında çarptığım çocuğun da olduğunu görünce hızla sürdüm kaykayımı.Eve geldiğimde yemek yiyip odama çıkacaktım ki annem beni durdurdu.off yine ne yaptım"kızım konuşmamız lazım biraz oturur musun?"dedi koltuğa oturup konuşmasını bekledim."Kızım babanla ben bi karara vardık eğer sizde onaylarsanız"dedi yine ne isteyecekti acaba"siz derken??"dedim"yani şevvalle sen"dedi öff uzatmasana be kadın "eee?"diye tersledim"eğer isterseniz şevvalle ikiniz ayrı eve çıkabilirsiniz okul açıldığında"dedi, anlamıştım ben. Yine istemiyordu beni yine kibarca kovulmuştum :'( "kovuyorum sizi desene kısaca"dedim"hayır kızım öyle demedim eğer isterseniz dedim bu size kalmış bir karar"dedi öfff"şevvale sorarım ben odamdayım"deyip merdivenleri çıkmaya başladım şevvali aramalıydım.Yatağıma oturdum telefonumu alıp yeşili tuşladım..
Karıcım😊 aranıyor.....Açmıyordu meşguldür deyip attım telefonu kenara kafamı yastığıma gömüp başladım ağlamaya neden sevmiyorlardı ki beni....:(
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dayan
Teen FictionZeynep'in hikayesi..Tüm zorluklara rağmen gülmeyi deneyen bir kız...Sadece masum bir kız.İstenmeyen ama direnmek isteyen Zeynep'in hikayesi....!!!