Το ξυπνητήρι χτυπάει. Απλώνω το χέρι μου και το βαράω για να κλείσει. Σηκώνω ελαφρός το κεφάλι μου για να καλημερίσω τον Ανίλ αλλά δεν είναι στο κρεβάτι. Του στέλνω μήνυμα στο viber
** Πού είσαι;**
Μετά από λίγο έρχεται απάντηση.
** Στο σαλόνι. Γίνεται χαμός με τις προετοιμασίες για το πάρτι. Σε λίγο θα φάμε πρωινό στο κήπο. Το πρωί σηκώθηκα και πήγα στο δωμάτιο μου για να μην το καταλάβει κανείς.**
Πάρτι; Τι πάρτι; Εγώ δεν πήρα μαζί μου πολύ καλά ρούχα. Μόνο δύο φόρεμα για κανένα καφέ. Άμα χρειάζομαι μάξι φόρεμα τι θα βάλω;
** Ποιο πάρτι; Κατεβαίνω σε λίγο**
Κάνω ένα γρήγορο ντουζ και βάζω ένα κοντό άσπρο φορεματάκι με πιέτες και ροζ τριαντάφυλλα.
Κατεβαίνω κάτω και... όντως χαμός. Άντρες με φόρμες να κουβαλάν τραπέζια στην πισίνα. Τους ακολουθώ και βλέπω στην πισίνα γυναίκες να στολίζουν μεγάλα κεριά με υφάσματα. Πάω στο σαλόνι και βλέπω όλη την οικογένεια να αγκαλιάζει και να φιλά την Μελέκ.
''Χρόνια πολλά Μελέκ, να τα εκατοστίσεις και να είσαι πάντα ευτυχισμένη.'' της δίνω το δώρο της.
'' Ευχαριστώ πολύ Ρία και εσύ ότι επιθυμείς''
'' Ευχαριστώ''
Μοιράζω και τα δώρα που πήρα σε όλους και πηγαίνουμε στον κήπο για πρωινό.
'' Μελέκ βρήκες τι φόρεμα θα βάλεις στο πάρτι;'' λέει η μικρή της αδελφή.
''Ναι Μπασάκ. Ένα μάξι. Όλες μάξι θα φοράμε. Εκτός από τα γενέθλια μου θα γίνει και γκαλά και έτσι θα μαζευτούν οι ευκατάστατοι του νησιού.''
'' Συγνώμη που θα διακόπτω αλλά εμένα κανένας δεν με ενημέρωσε για το πάρτι και δεν έχω κανένα μάξι φόρεμα.'' λέω εκνευρισμένα.
'' Μην ανησυχείς Ρία μου και εγώ έφερα μαζί μου κοντό δεν το ήξερα. Θα πάμε σε έναν οίκο μόδας σε λίγο στην Πόλη για ψώνια.'' λέει η Μπασακ.
'' Ανίλ εσύ έχεις κουστούμι;''
'' Κανόνισα να πάω με τον γαμπρούλη μου για ψώνια στην Πόλη Ρία. Τι μόνο εσείς θα ψωνίσετε;''
Αφού φάγαμε πρωινό πήραμε το φέρι μπότ και πήγαμε στην Πόλη. Μόλις πατήσαμε στην στεριά χωριστήκαμε. Οι γυναίκες μαζί και οι άντρες μαζί.
Μπήκαμε στο ταξί για να πάμε στη περιοχή Εμίνονου που είναι η μπουτίκ Tarik Ediz VIP 2. Στο δρόμο μέχρι να φτάσουμε η Μελέκ μας είπε σε ποιες χώρες ακόμα υπάρχει αυτός ο οίκος μόδας. Ελπίζω η κάρτα με τα χρήματα να φτάσει.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Έρωτας στη Πόλη
RomanceΣτόχος της Ελευθερίας είναι να σπουδάσει και να φύγει από την χώρα που κατάγεται, την Ελλάδα. Θέλει να φύγει μακρυά από τις αναμνήσεις που την πονάνε. Να ξεκινήσει μια καινούρια ζωή σε άλλο μέρος. Τόσα χρόνια αποφάσιζαν άλλοι για την ζωή της. Τώρα ε...