Seslenmem ile ağzının içini keşfe çıktığı kızdan ayrılıp bana baktı Castiel. Mavi gözlerine bakarken , ilk kez onun masum olmadığını düşündüm. Benim küçük meleğim olmadığını. Salondaki herkes durmuş bizi izliyordu -daha çok beni- bağırdığım için devamının kavga olacağını falan düşünmüş olmalılardı.
Castiel'e "Benimle gel " dedim tüm soğukluğumla ve diğer herkesi görmezden geldim. Bu kalabalıktan uzaklaşmamız gerekiyordu. Peşimizden gelen Benny'ye dönüp "partide kal " dedim , beni iyi tanıdığı için ısrar etmeyip olduğu yerde kalarak işleri uzamaktan kurtardı.
Çünkü oda biliyordu ; yalnız olmalıydık , bu lanet öpüşme mevzusunu halletmeliydik. Neyseki parti evi yakındı da sessiz yürüyüş kısa sürmüştü. Sonunda odanın kapısına geldiğimizde , cebimdeki anahtarı çıkardım. Varlığını her bir hücremle hissettiğim Castiel , tüm sakinliğiyle arkamda beklemeye devam ediyordu. Anahtarı kilit yerine sokmaya çalıştım , ama bir türlü beceremiyordum.Kaslarım artık işlevini yerine getirmiyordu sanki.
Cas elimdeki anahtarı alıp kapıyı açana kadar , düşünmemeye özen göstererek çabalamaya devam etmiştim.
Çünkü düşünürsem , acı gerçek ortaya çıkardı yine. O görüntü.
Sevgilim başka birini öperken.
Tam ben onun için endişelenmeye başladığım sırada. Ya onu aramaya çıkmasaydım , ne olacaktı ?
Büyük ihtimalle işini halletmek için yukardaki odalardan birine falan giderlerdi.Açılan kapıdan odamıza geçip zihnimi boşaltmaya çalıştım. Cas anlatana kadar bir yargıya varmak istemiyordum , önce onu dinlemeliydim. Ondan gelen hafif içki kokusu beni rahatsız etse de , bu aptallığın sarhoşluğunun sonucu olabileceği fikri vardı ve sanırım en iyi seçenek buydu.
Önce lavaboya gidip yüzüme soğuk su çarptım iki üç kez. Geri döndüğümde Cas'i yatağa oturmuş parmaklarını incelerken bulmuştum.
'Anlat bana ' dedim sesimi duygusuz çıkarmaya çalışarak. Hala inanamıyordum olanlara. Her şey yolundayken gidip birini öpmekte neyin nesiydi ?
Hayır Dean , düşünmeyi bırak.
'Seni dinliyorum ' diye tekrarladım kendimi. Onun konuşmadığı her saniye iç sesim beni rahat bırakmıyordu.
'Söyleyebilecek bişeyim yok.' dedi mırıldanarak.
Yok mu ?
'Az önce bir kızı öptün Cas , nasıl söyleyecek bir şeyin olmaz ? ' diye karşılık verdim bağırarak.
'Çünkü yok Dean. ' Mavilerini bana çevirip anlamını çözemediğim garip bir bakış attı. 'Suçu içkiye atmayacağım , onu öptüm çünkü bunu istedim. İçimde yaşadığım çatışmayı bitirmek adına bir şey yapmalıydım. Üzgünüm , bu aldatmak gibi biliyorum ama inan bana duygusal bir yönü yoktu. '
Ben ağzım açık ona bakarken , yatağa uzanıp 'uyuyacağım ' dedi esneyerek. 'Sadece seni sevdiğimi bilmeni istiyorum , lütfen bu konuyu uzatmayalım. İyi geceler Dean. '
Sessiz kalarak yatağa yerleşmesini , örtüyü üzerine çekip gözlerini kapamasını izledim.
Burada kalamazdım , oda çok dardı ve ben patlayacak gibi hissediyordum . Koşarak uzaklaştım Cas'ten , ilk ve en büyük kalp kırıklığımdan.
Açık alana çıkıp derin nefesler aldım , sanki hava içimi temizleyebilirmiş gibi. Sanki öylece ayakta dikilmek acımı unutmamı sağlayabilirmiş gibi.
Her şey iyiydi , mutluyduk Cas' le. Neden daha bugün tanıdığı bir kızı öpmüştü ki ? Neden doğru düzgün bir açıklama bile yapmadan beni def etmişti başından ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cool kids dont love //destiel ✔️
FanfictionDean Mary isimli bir kız için iddiaya girer, fakat kuzeni Castiel'den tamamen habersizdir. high-school au