Untitled Part 9

1.4K 84 6
                                    

Po tym jak wszyscy się uspokoili zaczęli zadawać znowu pytania.

- Niall jak to jest być Omegą Zayn'a?- zapytała Suzan.

- Ciekawo. –powiedziałem.- Ale ciągle chodzę głodny przez jego dietę.-dodałem.

-Jakie diety?- zapytała jakaś dziewczyna z tyłu.

- Nie pozwala mi jeść normalnego jedzenia tylko jakieś obrzydliwe warzywa, najbardziej mnie boli że zabrania mi słodyczy na które mam ochotę cały czas.- powiedziałem smutny. Zayn objął mnie jeszcze mocniej i pocałował w policzek.

-Nie przesadzaj skarbie.-powiedział a ja przewróciłem oczami. Kilka osób zaczęło się śmiać.

- Jakiej jesteś orientacji Zayn. -zapytała jedna z dziewczyn.

-Każda Alfa jest bi, ale zdarzają się wyjątki taki jak Harry. -powiedział.

-Co to znaczy? -zapytał ktoś.

-On zdecydowani jest gejem.-powiedział rozśmieszony. -Lou zrobił z niego 100% geja.-dodał. Wszyscy śmiali się.

-Nie tylko z niego.-powiedziałem. Wszyscy na mnie spojrzeli.- Mój kuzyn 100% hetero zauroczył się w Lou. -nie mogłem wytrzymać i zacząłem się śmiać.

-Ja tam wole blondynki z niebieskimi oczami.-powiedział Zayn za co dostał z łokcia w brzuch. Wszyscy znowu zaczęli się śmiać. Udawało obrażonego. -Przepraszam skarbie.-powiedział całując mnie w policzek, nadal udawałem.-Dobrze dostaniesz słodycze.-dodał zrezygnowany. Uśmiechnąłem się i pocałowałem go w usta na co kilka osób zrobiło "uuu". -Jak dzieci.-powiedział Zayn jak już rozdzieliliśmy nasze usta. Ja się zarumieniłem.

Love at first sight(Ziall,Larry)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz