Sam povestește:
Știți cum e să fi abandonat într-un orfelinat nenorocit? Nu nu știți,dar eu da. Mi-a promis o săptamână și a venit pe dracu. O săptămână pe dracu. Au trecut aproape 2 luni de când nu l-am mai văzut. Îl urăsc pentru că nu pot să îl uit.
Părinţi mei nu știu că m-am întors în Chicago. Poate cred că sunt dracu moarta. Și din cauza cui? Din cauza unui dobitoc de care m-am îndrăgostit și acum m-a abandonat, ca pe un gunoi. Acum cred ca toate vorbele frumoase pe care le zicea,nu contau nimic pentru el,dar pe mine ma făceau să zbor de fericire. Și cu un simplu gest, când mă lua de mână, simțeam dinozauri în stomac. Poate pentru el nu însemna nimic, pentru ca poate avea orice fata vrea, dar eu..eu nu am mai trăit niciodată ce am trăit cu el. Am crezut că mi-am întâlnit printul pe cal alb, dar m-am înșelat.
Jade, e mai mut decât o sora. E cea mai buna sora pe care nu am avut-o niciodată, și nici nu o voi avea. I-am povestit prin ce am trecut și că îl iubesc foarte mult. Ea a spus ca și el ma iubește, dar din cauza trecutului îi e frică să îmi spună. Dar nu cred.
De cand stau cu Jade, simt ca trăiesc. În fiecare seara mergem în cluburi și mai venim dimineața bete moarte. Am o viata și vreau sa o trăiesc, nu ma mai interesează transplantul nici nu vreau sa îl mai fac. Când e să mor, o să mor.
Harry povestește:
-Frate când vi din Franța, ma întreaba Louis.
-Acum am aterizat.
-Ai rezolvat?
-Da frate, am găsit un donator. În seara asta mă duc să o iau pe Sam. Îmi e atât de dor de ea. Deja aștept să o îmbrățișez.
-Te așteptam.
Am plecat în Franța imediat ce am lăsat-o pe Jade. Am cautat prin toate spitalele un donator pentru îngerul meu. Tot ce știu de acest donator, este faptul că este femeie și este blondă. Nu știu cum o cheamă sau cum arată, ca să îi pot mulțumi după aceea. Dar o voi găsi și o voi îngropa în bani, numai să îmi salveze îngerașul. Am parcat mașina în fața casei, apoi am luat cadoul pentru Perrie. Am apăsat pe sonerie și toti mi-au sărit în brate.
-Nebunilor,ma sufocaţi,rasuflu ușurat când îmi dau drumul.
-Harry,ce bine că ai venit, zice Zayn.
-Acum haideți la cadouri, tip eu.
-Eu primul, zice Niall ca un copil mic.
-Ho, bucata de șuncă. Fetele întâi.
-Ok, zice el bosumflat.
-Poftim, Perrie. Sper să îți placă, îl înmânez apoi ma frec la ceafa.
-O doamne Harry! E superba mersi,apoi vine și mă i-a în brate.
-Ma bucur ca îți place. Acum Zayn ăsta e pentru tine.
-O frate, e cel mai tare fixativ. E cel mai bun din Franța. Mersi Harry.
-Cu placere. Niall, te-am adus cele mai bune clătite din viata ta.
-Le ador. Ma uitam non-stop pe net. Am încercat să le fac, dar aproape am ars bucătăria. Oricum mulțumesc. Și apropos sunt ale mele voi aveți alte cadouri, zice el și noi radem.
-Louis, frate nu știu dacă o sa îți placa, dar ti-am luat pijamale cu morcovi.
-Ești nebun, de cand voiam eu astfel de pijamale.
-Ok, acum mana noastră, Liam. Tie știu că îți plac ceasurile. Asa ca ti-am luat cel mai de firma ceas din Franţa.
-Mulțumesc,era singurul din tara pe care nu îl aveam.
CITEȘTI
In my heart ❤(Harry Styles)
RandomCum e sa trăiești mereu în umbra surorii perfecte? Sau ca familia ta sa nu te iubească și să își fi dorit ca tu sa nu existi? Cum ar fi dacă nu ai exista ca sa le faci pe plac părinților tăi? Și să fii răpită de un băiat care nu știi nimic de el...