SEN KİMSİN

21 5 0
                                    

Bü gün yeni okulumda ilk günüm demekti. Sabahın 06:10 geçe kalkmıştım , yani annem uyandırmıştı çünki ben kendim uyanamıyordum.
Sabah kahvaltımı yapıp odama gittim. Gardırobumdan okul eteğimi ve formamı çıkardım. giyinip hazırlandım ve evdwn çıkıp yola koyuldum  arkadaşımı almaya gidiyordum ama bir terslik vardı , arkamdan ayak sesleri geliyordu , ama ben bunu kafaya takmamaya çalışarak yürümeye devam ettim taki birinin silahı kafama dayayıp azımı kapatana kadar ben bağırmaya çalıştıkça ağzıma dahada baskı uyguluyordu.
Ben debelenmeye başlamıştım bile ama kafamda bir yanma hissetim ve ardından sıvı bir şey  bir anda karanlık çöktü. Gözlerim bir anda kapandı.
@:@:@:@:@:@::@:@::@:@:@:@:@:@:@:@:@

Uyandığımda her yer karanlıktı. kalkmaya çalıştım ama başım hala acıyordu. Elimi kafama götürdüğümde bir sıvı geldi , ama canımı yakan bir sıvı , daha sonra kendimi toparlayıp yerden kalktım ve çantamdan telefonumu almak için çantamı yere bıraktım , telefonu aramaya başladım. Çantamda bir titreşim hissetim ve daha sonra telefonum olduğunu fark ettim.Telefonu alıp abimin numarasını tuşladım. Abim açtığında
-Abi ne olur yardım et biri beni bayıltıp kaçırdı , ne yapacağımı bilmiyorum.
-Dilara neredesin kim seni kaçırdı?
-Abi burası neresi ufacık bir ilgim yok ama çok karanlık ahhhhhhhhhh......
-Alo Dilara aloo Dilara cevap ver alooooo.
-- Kız elimde Atalay böyle olmasını istemezdim ama yapacak bir şey yok sen böyle olmasını istedin.
Telefonu kapattığın da yere sert bir şekilde fırlattı , telefon 4 parçaya bölündü .
"S..s...sen kimsin ?" dedim titreyen sesimle
"Ben senin ve o piç abinin eceliyim" dediğinde artık dayanamıyordum göz yaşlarımı tutamıyordum. Ne yapacağımıda bilmiyordum ama aynı zaman da ne olacağını da. Biri beni bileklerimden kaldırdığında çığlığı bastım ama eli ağzımı kapatınca çığlığım boğuk geliyordu beni bir arabaya bindirdi ama bir şey fark ettim yüzü açıktı ve benim yaşlarımda olduğu belliydi. Ben bile ne yaptığımı bilmeden bir soru çıkı verdi ağzımdan.
"Beni neden kaçırdın?"ne saçmaladığımı bilmiyordum ama bir süre sustu ve sonun da konuştu.
"O abin olacak pislik yüzünden senı kaçırdım  ve farkındamısın bilmiyorum ama içeride ecelinim demiştim ve sen katilinle konuştuğunun farkında bile değilsin o yüzden çeneni kapat."dedi ve sustu bende kendi kendime 'salak , ukala ,mal , hayvan 'diye mızmızlanıyodum ama beni duymuş olacak ki
"Dediklerinin hepsini duydum küçük salak"dedi bir dakika bana salak mı demişti o şimdi bittin sen.
"Salak , katkısız hayvan , domuzun başı"diye bağıra bağıra söyledim hepsini o da bundan zevk almış olacak ki
"Salak"
"Mal"
"Salak"
"Mal"
"Salak"
"Seni öldüreceğim"
"Ama ben seni sadece koz olarak kullanıcam"
"Ne dedin ne dedin seni koz olarak mı kulanacağım dedin adamın ağzından böyle laf alınır işte"dedim ve sırıttım.
"Zaten seni koz kullanıp abini öldüreceğim ve en sonunda sende öleceksin" dediğinde öylece kaldım. Beni koz olarak kullanıcak ve öldürecek işte bu son noktaydı artık göz yaşlarımı durduramıyordum ve kafamı öne eğip sessizce ağlamaya başladım.

İNTİKAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin