Hoofdstuk 3

79 6 0
                                    

Celina's POV

Ik moest even weg van hem! Om hem nog meer te irriteren trek ik Joe mee aan zijn hand. Hij kijkt me verbaast aan. 'Waar gaan we heen?' 'Weg van hem!' roep ik tot mijn eigen verbazing.

Bij Celina thuis...

'Hey mam, ik ben thuis! Ik heb een vriend mee, dit is Joe. Joe dit mij moeder Yvonne.' Mijn moeder geeft Joe een hand. 'Leuk je te ontmoeten Joe.'
'Insgelijks mevrouw.' Mijn moeder lacht, 'ach noem me toch Yvonne! Zo oud ben ik ook weer niet!' Joe wrijft oncomfortabel over de achterkant van zijn nek. 'Zal ik doen mevrouw.' 'Wat zei ik zou net?!' Mijn moeder heeft hem een duwtje en ik grinnik om hoe rood hij wordt. Best schattig. Nee Celina, je hebt een lieve vriend genaamt Zack! Je kan Joe niet leuk vinden. Zeg ik tegen mezelf.
'Celina, gaat het wel?' Joe's bezorgde stem haalt me uit mijn gedachten. 'Huh, wat, ja...' stamel ik. 'Dus wat denk je, ga je je kamer nog laten zien?' Mijn moeder knipoogt. Ik grijp Joe's arm, hij krimpt in elkaar. Zo hard pakte ik zijn arm toch niet, ik zal het boven vragen. 'Eet elkaar niet op met zoenen he?!' 'MAM!' roep ik naar mijn moeder. 'We zijn gewoon vrienden!' Ik rol met mijn ogen. 'Sorry van mijn moeder,' zeg ik tegen Joe.
'Hardcore fan?' vraagt Joe als we mijn kamer binnen komen en mijn CD's en posters ziet.

(Voor als je je het afvraagt, sommige denken dat hardcore muziek alleen maar techno is. Dat klopt niet, hardcore is gewoon een verzamelnaam voor alle muziek die hard is zeg maar.
Rock, screamo en heavy metal valt dus ook onder hardcore.
Samen heet dat ook wel metalcore.)

Mijn wangen worden rood. 'Is daar iets mis mee dan?' vraag ik nerveus. 'Oh nee hoor, ik had het alleen niet achter je gezocht,' zegt Joe met een glimlach. 'Ow ja, dat hoor ik wel vaker. Mensen denken altijd dat ik een lief meisje ben luister naar klassieke muziek of zo... Bullshit.' Ik haal mijn schouders op.
'Naar welke bands luister je zoal?' 'Ken je er een paar dan?' Ik kijk verbaast. 'Ik probeer gewoon geïnteresseerd te doen,' zegt hij met een knipoog. Mijn wangen kleuren weer, ik kijk snel naar beneden zodat hij het niet ziet. 'Ehm, ik hou van Sleeping With Sirens, All Time Low, Pierce The Veil, Black Veil Brides, Bring Me The Horizon, Nirvana en Falling In Reverse." Ik som de bands op.' 'Wow.'
'Wil je wat horen?' Hij knikt. Ik zoek op mijn telefoon All Time Low - A Love Like war. 'Nice!' roept Joe. 'Okay nu de leukere bands,' zeg ik en grinnik. Joe kijkt me vragend aan. Nu zoek ik op mijn telefoon Bring Me The Horizon - Can You Feel My Heart. 'Beetje veel geschreeuw, vind je niet?' Joe kijkt me aan. 'Het heet niet voor niets screamo, gek!' lach ik.

Joe's POV

'Het heet niet voor niets screamo, gek!' lacht ze. Ik voel mijn wangen warm worden. Die prachtige lach, ze is zo leuk! Nee Joe! Ze heeft al iemand. Je gaat niet verliefd op haar worden.
'Joe gaat het wel?' Celina kijkt me bezorgd aan. 'Huh, ja hoezo?' vraag ik verbaast. 'Nou, ik heb je al zo'n 5 keer geroepen maar je reageerde niet.' 'Owh... Sorry ik was in gedachten.'
'Ik vroeg of je een film wilde kijken?' Is ze serieus?
'Ja natuurlijk!' zeg ik snel, iets te snel. Ze doet de tv aan en gaat naar netflix, '50 shades of grey?' vraagt ze. Ik word rood en ze lacht om mijn reactie. 'Rustig maar Sugg, het was maar een grapje.' Ik zucht van opluchting.

(50 shades of grey is een film met veel seks, voor als je dat niet weet )

'Hou je van horror?' Ik knik, ze klikt "The Grudge" aan en gaat tegen me aan zitten.
Met een eng stuk halverwege de film schrok ze zo erg dat ze met haar hoofd tegen mijn borstkas aan zat. Ik sla een arm om haar heen en tegen het einde van de film is ze in slaap gevallen. Het is nu 9 uur 's avonds en ik moet naar huis maar ik wil Celina niet wekken. Ik bel Zoe zachtjes dat ik niet thuis kom vannacht en val zelf ook in slaap.

-------------------------------------------------
NOTE:
Hi guys, dit hoofdstuk is wat langer en ik wil echt weten wat jullie er van vinden dus laat dat plzz weten.

Ily -xox- Skye

Op het eerste gezicht (Joe Sugg -on hold-)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu