Elixíry

1.1K 65 3
                                    

Hermionin pohľad

,,SLIZOLIN!" skríkne klobúk a ja sa zoberiem ku slizolinskému stolu. Privítajú ma starší Slizolinčania.

Keď dôjde na rad ten blondiak, zbystrím sluch.

,,Draco Malfoy." Draco... Pekné meno.

Ani klobúk nestačí mu profesorka nasadiť na hlavu a už vykríkne, ,,SLIZOLIN!"

Draco sa blíži ku mne z čoho začnem byť nervózna. Posadí sa po mojej ľavici a riekne, ,,Draco Malfoy."

,,Hermiona Grangerová." Potrasieme si rukami.

Keď všetkých prvákov zaradia do fakúlt, tak sa pred nami z ničoho nič objaví kopec jedla. Neviete si tú hostinu ani predstaviť.

Po večeri nás prefekti doprovodia do našich klubovní. Prefekt sa zastaví pred klubovňou, ,, Čistá krv." Prejde mnou husia koža.

V spoločenskej miestnosti nás poinformuje, kde sú naše izby. Ja mám izbu spolu s Pansy Parkinsonovou. S dievčaťom, o ktoré som zakopla. Lenže Pansy je na ošetrovni, čiže mám izbu zatiaľ len pre seba.

Vybalím si batožinu, osprchujem sa, umyjem zuby, oblečiem pyžamo, sadnem na posteľ a vyberiem čarodejnícko - muklovský slovník. Hľadám po slove, akým ma Pansy nazvala.

Aké bolo to slovo? Humusárka?
Či humusírka?

Listujem v slovníku až to slovo na mňa nevyskočí. Humusáčka...

,,Humusáčka je človek, ktorého príbuzný z rodiny je mukel. Toto slovo sa nepoužíva vo formálnej komunikácií." čítam.

Čiže niekto ako ja. Buchnutím zatvorím knihu. Nesmiem dopustiť, aby to vedeli. Keby sa to dozvedeli...

***

Ráno sa prebudím celá spotená. Osprchujem sa, urobím si rannú hygienu a oblečiem si rovnošatu.

Poberiem sa na raňajky. Prechádzam spoločenskou miestnosťou, no v tom zbadám Draca.

Usmeje sa na mňa a pristúpi, ,,Ahoj, ako si sa vyspala?"

,,Ďakujem, dobre. A ty?"

,,Nápodobne."

,,Na niekoho čakáš?"

,,Na Crabba a Goyla. Ale pôjdem na raňajky bez nich, nemienim tu čakať dlhšie."

,,Tak môžeme ísť spolu." pousmejem sa.

,,Dobre."

Kráčame po chodbách, až sa posadíme za slizolinský stôl, kde Ron sa nepríčetne napchávame vajíčkami a Harry sa snaží si ho nevšímať.

,,Ahojte!" pozdravím ich.

,,Ahoj." odzdraví Harry.

,,A-Ahoj." odzdraví Ron s plnými ústami.

,,Ako si sa vyspal?" opýtam sa Harryho.

,,Dobre. A ty?"

,,Dobre."

,,Ja som sa... vyspal na nič." pridá sa do komunikácie Ron.

,,Prečo?"

,,Lebo tento tu chrápal." Ukáže prstom na Harryho.

Zasmejem sa s hriankou v ústach. Začnem sa dusiť, dokedy mi Harry nepotľapká po chrbte.

,,Ďakujem."

,,Za málo."

,,Rozvrh hodín!" skríkne náš prefekt. Všetci sme sa postavili a išli si pre rozvrh.

,,Elixíry." šepne Ron za mňa.

Poberiem sa pre knihy na hodinu a následne do učebne. Sadnem si vedľa Daphnne Greengrassovej a položím si veci na lavicu. Keď príde profesor, predstaví sa nám ako ,,Profesor Snape" a začne veľmi nudná hodina. Až v štvrťke začnem dávať pozor.

Keď profesor zbadá Harryho, tak sa ho pýta rôzne otázky ohľadom elixírov, na ktoré viem odpovede. Hlásim sa, ale on ma nevyvolá. Hnev začne vo mne vrieť, až dokým bez povolenia odídem z učebne.

Potrebujem sa poprechádzať a upokojiť. Užívam si výhľad na vysočiny, však naplní ma pocit, ako keby ma niekto sledoval.

Asi si to, len namýšľam. Idem naspäť do hradu, ale počujem za sebou kroky. Rozutekám sa, ale keď sa dostanem za roh, šmyknem sa a...

Ahojte! Takže máte tu ďalšiu kapitolu z príbehu. Dúfam, že sa vám páči. Ďakujem za votes a komentíky. 😄

XOXO
Dark_Quinn12

ℐ 𝓁ℴ𝓋ℯ 𝓎ℴ𝓊  (𝒟𝓇𝒶𝓂𝒾ℴ𝓃ℯ) ✔Where stories live. Discover now