Medya: Masal
Evet, üniversitenin başlamasına 1 ay kalmıştı ve günler çok yavaş geçiyordu... Normalde yataktan çıkmayan ben şansa bakın ki (!) Her sabah erken kalkıp sıkılıyordum... Aniden aklıma gelen fikirle telefonumu alıp Irmak'a 'Sahilde buluşalım...' diye mesaj attım... Evet Irmak benim ilkokul arkadaşımdı... Kerem, ben ve Irmak ilkokul arkadaşıyız ve ikisini de ciddi anlamada seviyorum... Düşünmeyi bırakıp dolabımın önüne geçtim... Irmak'ın geç geleceğini bilmenin verdiği rahatlıkla sakin sakin hazırlandım... Yüksek bel siyah darpaça pantolonum, karnımın birazını açık bırakan beyaz askılı ve siyah spor ayakkabılarımı giydim... Saçlarımı açık bırakıp rimelimi sürdüğümde ise hazırdım... Yanıma telefonumu ve biraz para alıp çıktım. Yürüyerek eve yakın olan sahile gittiğimde Irmak oturmuş beni bekliyordu... Cidden şaşırmıştım çünkü Irmak 1-2 saatten önce gelmezdi. Irmak'ın yanına gidip, "Irmak hayırdır. Erken gelmişsin..." dediğimde gülümseyerek bana baktı... O an aklıma daha kıyafetlerine bakmadığım geldi... Gözlerimi kıyafetlerine çevirdiğimde çok şaşırmıştım... Hep elbise giyen Irmak, mini bir buz mavisi kot şort, üstüne ise siyah bir spor atlet giymişti. Ayaklarında da renkli bir sandalet vardı... Cidden şaşırmıştım. "Çok güzel olmuşsun." diyerek sarıldım Irmak'a... "Teşekkürler..." dediğinde yüzüne bakakalmıştım... Irmak teşekkür etmeyi sevmezdi ki... Irmak, "Seni biriyle tanıştıracağım."dediğinde merakla yüzüne baktım... "Sevgilim Berk'le..." dediğinde ise çığlık atarak boynuna sarıldım... "Bana nasıl söylemezsin aptal!"diye kızdım. Onun tek tepkisi gülmek olmuştu... Irmak da benim gibi sevgililik işlerini saçma bulurdu. Berk denen çocukla çıktığına göre O'nu gerçekten seviyor olmalıydı... "Tanışalım bakalım..."dedim ve koluna girip onu her zaman gittiğimiz kafeye yönlendirdim...
~~~~~~~~~
Merhabaa.. 1 günde 2 bölüm yazdım ve cidden uğraşıyorum... Elimden geldiğince güzel yazmaya çalışıyorum umarım beğenirsiniz... Sizi çok seviyorumm...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Masal
Fiksi RemajaBabasının ölümüne rağmen güçlü kalan bir kız: Masal Korkmaz Masal'ın Masal'dan 3 yaş küçük olan, güzel kızkardeşi: Rüya Korkmaz Rüya'nın kendisinden 1 yaş büyük olan sevgilisi: Burak Yıldırım Masal'ın canından çok sevdiği çocukluk arkadaşı: Irmak Do...