Tutuklu Kalmaktır Aşk

360 61 9
                                    

Peki ya hiç gittiler mi senden? Sen hiç namluya gelen mermiyi geri çevirdin mi? Kaçıncı sigara bu uğruna deymeyecek olan? Kendi zehirlemeye mahkum mu insan? Sigara içmeyin diyorlar. Biz gitme diyince hiç arkasına bile bakmadan gidenler. Neymiş, sigara zararlıymış. Hayır efendim. Biz acıyı gidenlerde tattık. Ve hiç bir acı bu kadar yakmadı canımızı. İçin ulan. İnadına için. Her dumanda bir daha sövün. Bitince yenisini yakın sonra tekrar sövün. İzmarit düşer nasıl olsa. Peki gönül yarası kapanır mı? Şimdi bidaha yakın. Bu seferki duman sadece sana gelsin. Sen sadece kendini zehirlersin. Zehirle anasını satıyım. Biz onlar yokken bile ayakta durduk şimdi bir dumanda pert mi olacağız. Belki hayalleri yıkılır insanın belki umutları tükenir ama yaşamaya devam eder. Nasıl olsa günü gelmeyen eceli tatmayacak bir daha yakın ulan. Sigaradan ölecek değiliz ya. Ecel derler geçerler. Azrail sigara içene ayrı bi muamelede yapmıyor sonuçta. Şimdi biri bitmeden birini yakın. Sonra kahkalar atın. Uğruna tek damla bile göz yaşı dökülmeyecek insanlar için fazla yıprattık kendimizi. Kahkalarımız zevke getirsin onları. Ulan bidaha yakın anasını satıyım. Şimdi yavaşlayın birazda ciğerlerimiz nefes alsın. Biri bizi yıprattı diye bizde kendimizi yıpratmayalım. Amaaaan ne olacak ki bidaha yakın ulan bidaha yakın. Sabahlar olmasın. Geceyi aydınlattık lan biz. Gündüze ne gerek? Hep onlar yaşadı hayatını bırakın bu gece bizim olsun. Dumansız ortam bırakmayın. Bırakın kafası güzel desinler. Kafamızdaki kişi güzel bilmezler..

AŞK DEDİĞİN...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin