Yarım saattir dolabımın önünde bekliyorum evet tam olmasada yarım saat. Bu arada ben kayra yıldırım. hayatımı kısaca özet geçiyim. 18 yaşındayım İstanbulda yaşıyorum. Bu arada Paris en sevdiğim şehirdir. Iranın adı aşıklar şehri oraya gidip aşkımı bulmak isterim aslında.Başka ne anlatabilirimki. Derslerime geçelim. Yok bence orayı hemen atlayalım. Bugün arkadaşım iremle buluşacaktık hmm. Evet!ne giyineceğimi buldum. Şort üstüne de bir t-shirt başka bir şey giyerdim ama fazla zaman kaybettim. Altıma da en sevdiğim siyah converselerimi giyip evden çıkarken annene haber verdim. İremin söylediği kafeye gidip onu bekledim. Ben geç kalmıyayım diye uğraşıyım o beni bekletsin. Telefona mesaj geldi.
İrem
ben gelemiyeceğimm :((
Ben
Nee... neden
İrem
Ya bugün voleybol seçmeleri varmış oraya gitmem lazım.
Ben
peki irem iyi şanslar görüşürüz
İrem
kusura bakma bay bayoff yine ekmişti beni. çok kursa yazıldıysa banane ona göre gün söylesin bana. Neyse.İyiki beyaz converselerimi giymedim yoksa simyah olacaklardı. Eve gittim annem yine telefonunda biriyle sohbet ediyodu. Ve de telefonuna şifre koymuş ama bana söylemiyo. Nedenini soruyorum sanane diyo sende telefonuna koyuyorsun diyo bende ona ama ben sana ne olduğunu söylüyorum dimi diyorum ofluyo benim annem öyle oturup candy crush oynamaz facebooktan lise arkadaşlarını bulup onlarla sohbet eder. O şifreyi ÖĞ RE NE CE ĞİM bu kadar.
Off keşke parise gidebilsem diye düşündüyordum anneme sorduğumda olmaz dedi. Ama zaten tam bir baba yalakasıyımdır onu söylüyeyim babam öbür yaz gidebileceğimi söyledi. Zaten en yakın arkadaşlarımdan biri oraya taşınmıştı. Aslında elimde olsa oradan dönmezdim ama neyse.