Dadaca.

111 8 2
                                    

Ma trezesc din cauza telefonului care suna neincetat.Il i.au si ma uit la ceas 12:30. Cat am putut sa dorm? In sfarsit este week-end asa ca pot sa merg sa fac cumparaturi pentru Craciun care pentru mine nu o sa fie unul cu fericire ,ci cu tristete. Da ati auzit bine un Craciun trist,deoarece nimeni nu este alaturi de mine ,mama si tata m.au parasit acum 1 an , deoarece spune.au ca ma urasc si ca nu vor sa ma mai vada niciodata. Acum nu imi mai pasa de ei pentru ca m.au ranit si asta ma doare cel mai tare......Sa va spun si ceva despre mine....Ma numesc Adelinne Hart ,am 16 ani,parul dretp si saten si ochi albastri.
Ma ridic din pat si imi fac rutina de dimineata. Imi i.au pe mine o perche de blugi negri taiati in genunchi , o bluza alba si jacheta apoi am plecat pe jos pana la mall. Am cumparat tot ce imi trebuie apoi am iesit din mall. Era destul de frig afara si cand crede.am ca nu se poate mai rau a inceput ploaia. Eram uda din cap pana.n picioare. Am auzit claxonul unei masini si cand ma.m intors o femeie cu parul saten,ochi caprui si un zambet superb era cu o umbrela in mana si venea spre mine.

Dna:Haide urca in masina ,te duc eu acasa....nu am mai stat pe ganduri si am urcat in masina.
Eu:Va multumesc.....Eu sunt Adelinne Hart...
Dna:Incantata...Eu sunt Anne Styles......O doamne este mama lui Harry Styles .....nu pot sa cred el este asa ingamfat iar ea este o femeie minunata.
Eu:Sunte.ti mama cretului din One Direction?
Anne:Da eu sunt.....Uite poate sunt nepoliticoasa ca te rog asta dar vrei sa faci pe dadaca in seara asta?
Eu:Desigur....Unde locuiti? Si cine este micutul/micuta?
Anne:Sunt noua ta vecina....Si este un baietel pe nume Luke este nepotelul meu si locuieste cu mine cat timp parinti lui sunt plecati....Si sa mai treci si pe la Harry prin camera sa vezi ce face nu prea s.a simtit bine zilele astea.....O frate trebuie sa am grija de oaia aia fuck.
Eu:Ok am sa am grija de amandoi.....Si nu trebuie sa ma platiti o fac pentru dvs si pentru ca iubesc copii....
Anne:Esti o fata iubitoare ,frumoasa,cuminte si educata foarte bine.....Parinti tai sunt cei mai norocosi oameni sa te aiba alaturi.......Si asta mi.a fost ,am izbucnit intr.un plans de toata frumusetea. Anne se uita confuza la mine.
Eu:P-parinti m-mei m.au a-abando-nat acum un an....spun cu greu printre lacrimi si ea ma strange in brate. Doamne ce bine se simte o imbratisare nu am mai simtit aceasta protectie de mult timp.
Anne:Off scumpo nu am stiut imi pare rau....
Eu:Nu va cere.ti scuze nu merit nimic sunt un copil problema si nu ma suporta nimeni....Eu nu stiu ce este sa ai o familie sau cum este sa fi iubit sau sa iubesti....Am doar 16 ani si sunt singura pe lumea asta cruda,nu am cerut niciodata o vila sau o masina sau mai stiu eu ce ,am cerut sa fiu iubita si sa iubesc iar, daca nu se poate mai bine sa mor......si iata.ma plangand in bratele protectoare a le lui Anne.
Anne:Sa nu mai vorbesti niciodata asa esti o fata superba si parinti tai au fost niste idioti daca au lasat asemenea inger singur pe pamant.... vorbele ei ma faceu sa plang si mai tare.
Eu:Stiu au fost foarte idioti.....La cat sa vin pentru Luke?
Anne:In seara asta la 18:00.
Eu:Va promit ca voi fi acolo si voi avea grija si de Luke si de Harry....

Am ajuns acasa ma.m schimbat si am coborat sa aranjez cumparaturile. Ma.m asezat pe canapea si am adormit imediat.

17:45

Ma trezesc si ma uit la ceas ,observ ca este 17:45. Ma ridic ca arsa de pe canapea si ma indrept spre baie. Fac un dus rapid apoi imi ia.u o pereche de colanti ,un maieu negru si o camasa in carouri rosie.Ma incalt in ghetele mele negre si plec spre Anne.

Acasa la Anne.

Ajung si sun la usa. Usa este deschiza de Anne imbracata intr.o rochie rosie pana la genunchi ,nu era machiata strident si parul ei era perfect.

Anne:Haide Adelinne intra.....Luke a venit Adelinne....din bucatarie zaresc un baietel cu parul de un blond deschis ,cu ochi verzi si niste gropite superbe....deja il ador pe Luke.
Luke:Cine e Adelinne?...intreaba micutul ingeraj...
Eu:Hei ingeras eu sunt Adelinne dar poti sa imi spui Ade.
Luke:Matusa Anne fata asta este draguta...
Anne:Luke nu este frumos..
Eu:Nu face nimic ,este chiar dulce ingerul asta mic..
Anne:Ok eu plec daca ai nevoie de ceva Luke iti va spune si daca vrei sa ramai peste noapte nu este nici.o problema.
Eu:Ok voi dormi cu Luke si distractie placuta.

Dupa cateva ore.

Trebuie sa ma duc sa vad ce face Harry.

Eu:Luke haide sa te culci.
Luke:Ok....
Dupa ce il culc pe Luke ma duc la Harry....
Deschid usa unei camere si il vad pe........

____________________________________

Gata am reusit sa pun primul capitol si nu imi vine sa cred la prima carte am ajuns la 1,07 mii vizualizari..

Va multumesc si va iubesc♡♥♡♥.

Baiatul din veciniUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum