OKULUN İLK GÜNÜ

74 5 0
                                    

Evet sabah annemin beni dürtmesi ile uyandım. Hayır bikerede öperek uyandırsa nolur yani anlamıyorum bu kadını.
-simayyy kızım hadi okula geç kalıyosun
-anne okulun ilk günü gitmesem bak ilk haftadan ders işlenmez zaten
-simay 15 senedir bu konuşmaya sana yapmaktan usandım sen dinlemekten usanmadın hadi kaldır kıymetlini doğru okula
-off anne off
Hayır bikere şaşırtsa olmaz yani dimi.İllaki o okula gidilecek.Neyse okulun ilk günü umarım sorunsuz geçer yeni bir olayı kaldıracak hiç havamda değilim valla.Neyse elimi yüzümü yıkadım dolabın karşısında geçip okul kıyafetlerimi aldım.Dizimin 2 karış üstünedeki (!) bej rengimdeki eteğimi giydim . üstünede mavi tişörtümü giyip tamamladım.Saçlarımı hafiften dalgalandırdım.Yüzümüde canlandırtan sonra hazırdım.Direkt çantamı alıp evden çıktım.Tek temennim okula şu yılışık tiplerden bulunmamasaydı.Telefondan cerenle haberleşirken birden sert bişeye çarpmam bir oldu.Al işte bi aksilik çıkmazsa kıyamet kopar zaten.Kafamı kaldırmamla bana sert sert bakan çocuğu görmem bir oldu.Uzun boylu yakışıklı birisiydi.Yüz hatları fazla gergindi.Allahım sen neler yaratıyosun böyle.Neyse kendine gel Simay.Tabiki cadılığımdan ödün vermeyip konuşmaya başladım.
Ben:Ya önüne baksana be camış
Çocuk:Kızım yolda yürürken telefona bakan sensin bide ben mi suçlu oluyorum ?
Ben:Ya konuşucağını kaldırsana bacağımı hissetmiyorum çok acıyor
Çocuk:Kendin düştün kendin kalk hadi Allaha emanet
Pis camış, dağdan inme ayı diye bağırdım arkasından ama tınlamadı bile. Ulan bunlar hala yaşıyomu.İnsan bi yardım eder be.Ayı işte nolucak.Söylene söylene okulun yolunu buldum.Tören falan derken anca sınıflara dağıldık.Cereni görmemle üzerine atlamam bir oldu.Çok özlemişim meleğimi.Ayakta sohbet ederken hoca geldi hemen yerlerimize geçtik. Tabi hanfendi sevgili yapmış kendisine sevgilisiyle oturuyor.Bende uyumak amaçlı en arka sıraya oturdum.Hoca tabi ilk günün konuşmasını yapıyor.Ya bu adam hiç mi değişmez ya.Neyse ben uykuma devam edim sonra düşünürüz bunu.Dememle kapının sert bir şekilde açılması bir oldu.Hayır anlamıyorum bu ayılar nerden geliyo.Yeter artık ya.Hiç istifimi bozmadan uykuma devam ettim.Yanımda bir hareketlilik oldu.Ya yeter ama ya.Ulan seni varya dememle sabahki ayıyı görmem bir oldu.
BEN:Ya senin ne işin var buda senin ormanlık alanlarında yaşaman gerekiyor.Yanlış yere geldin canım hadi uza bide gelmiş yanımda oturuyo ya yüzsüz şey
ÇOCUK:Kızım bi nefes alarak konuş.Başım şişti.Bende meraklı değilim senin yanına boş yer yoktu o yüzden oturdum.Yoksa senin gibi cadının yanında ne işim olur
BEN:Ya susarmısın arkadaşım uyuyoruz şurda ne çene varmış be car car susmak bilmedi aa benle iyi geçinmeye bak yoksa atarım yanımdan
ÇOCUK:halla halla demek öyle cadı seninle teneffüste tanışalım bi
BEN: inşallah inşallah
off Allahım ne günah işledim ben ya bana bu ayıyı gönderdin.Neyse zil çaldı kantine gitmek için kalktım.Okulun etek boyu standart olduğu için bana biraz kısa geliyodu. Hatta fazlasıyla.Aman neyse sevgilim olmadığı için rahatım.Neyse kantine gidip geldikten sonra sınıfa girmemle gördüğüm şey bir oldu.Bizim dağdan inme ayı benim sıramda kızlarla oturuyo sohbet ediyo.Hayırdır buna ya.Yavşamak için başka yer mi bulamamış.Aile var lan.Ben şimdi gösteririm sana dağdan inme ayı !
BEN:Aşkımmm seni çok özledim
ÇOCUK:Ne aşkımı lan ağzına sıçarım kızım senin
BEN:Aa ama az önce beni çok sevdiğini özlediğini söyledin.
ÇOCUK:Lan kızım yalan söyleme ne baş belasıymışsın amk
BEN:Ama hani bensiz yapamıyodun yine öbür oyunlarından birisi bu değil mi ? (Yalandan ağlama numarası yaptım)
KIZLAR:Seni gidi adi orospu çocuğu
Demeleriyle tokadı basmaları bir oldu.Tabi ben gülmekten artık nefes alamıyodum.Bizim dağdan inme ayı beni öldürcekmiş gibi bakıyo ama banane aile var yani bide benim sıram lan burası izin vermem banane.
ÇOCUK:senle görüşcez cadı bu arada ben ömer
BEN:bende simay hiç memnun olmadım tanıştığımıza.
ÇOCUK:Bizde memnun ederiz güzellik
BEN:İnşallah canım ya
Neyse okul bitti eve gittim annem mutfaktaydı sanırım akşam yine komşular falan gelcekti.Bende odama gidip short ve askılı tişörtümü giydim.Tam o anda kapı çaldı "Ben bakarımmm"diyip kapıyı açtım.Ve karşımda dağdan inme ayıyı görmem bir oldu.Yok artık budamı tesadüf yaa.

İÇİMDEKİ SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin