Hoofdstuk 11

22 4 2
                                    

De volgende ochtend brengt Alexander weer met de auto naar school, na 5 minuten zijn we op school, we hadden gelukkig niet veel lessen vandaag, tot 1 uur, onze plan verder voorbereiden, we hebben tot half 12 snachts te tijd en dan moeten we die 'X' ontmaskeren en te grazen nemen. We hadden mentorles ik snap nog steeds niet waarom, onze mentor doet niks, hij zit alleen maar de telefoon. "Okay, wie missen we?" Vroeg hij. "Leven Rambin,Tara Macken en Kalia Prescott zijn ziek vandaag." Zei meneer. "Huh, dat is echt vaag, gister waren ze nog op school, heel toevallig." Fluister Isabelle.   "Ja heel verdacht." Fluisterde ik. Hij kijkt onze kant op. "Is er iets zo belangerijks wat je met de klas wilt delen?" Vroeg mr.Belcourt. "Nee meneer, Isabelle vroeg mij iets." Loog ik. "Okay, hou je gedeisd begrepen?" Vroeg hij. "Ja." Zeg ik. Isabelle knikt braafjes. "Ik heb een mededeling er is vanavond een schoolfeest in de grote aula, hier zijn de kaartje, na deze les kan je ze hier pakken." Zei hij. Na 50 minuten verveling, gaat de bel. "Tot vanavond op het feest!" Zei hij. "We kunnen zeker niet naar het vast, omdat we die 'X' te grazen gaan nemen." Zei Xander. "En het word vast saai, het feest." Zei Jack. "Maar vinden jullie het ook verdacht dat Tara,Kalia en Leven er vandaag niet zijn?" Vroeg ik. "Ja heel verdacht, hun zitten vast allemaal in het complot." Zei Jack. "Ik denk het, maar dan komen vanavond achter, wie de aanhangers zijn, en wie me echt bedreigd heeft." Zei ik. Het plan was dat iedereen bij Alexander gaat slapen. Ik was inmiddels thuis. Ik krijg weer een berichtje binnen, en ik hoef niet te schrikken van wie het was.
😈🔪🔫: Tonight is the night, your last night, its your loverboys death. Face-to-face
-X-
Hier schrok ik wel van, ze willen Alexander ook vermoorden, maar waarom willen opeens Alexander en niet mij. Okay blijf kalm Eve. We hebben een plan en die gaat slagen. Na 5 minuten ben ik gekalmeerd. Ik pak me eastpack in, ik neem de zwarte kleren mee die doe ik in een andere sporttas samen met de masker en het moordwapen: het pistool. Ik doe de sporttas dicht. Ik neem mijn schooltas mee, wat eigenlijk niet nodig is maar daar zitten me laptop en me iPad in. Ik loop naar benenden. Tot de schrik hoor ik opeens stemmen ik blijf stil staan en ik ga afluisteren. Ik hoor me vader en nog iemand praten. Ik kijk tussen het slotgaatje. Ik zie een donkere kamer. "Ja vanavond gaat het gebeuren, we gaan die jongen vermoorden." Zeggen ze. "We hebben veel massamoorden gepleegd, maar hun wilden ons verraden." Zei mr. Rambin. Die 'X' beloont ons met heel veel geld en wapens. Ik ga nog dichter met oog tegen het gat, ik zie een pistool en een geweer, en een mega grote mes, gadver het zat nog bloed aan. "Oh MIJN GOD!!!Me vader, gaat Alexander vermoorden, dat kan hij echt niet doen. Me vader is een... M-massamoordenaar samen met de vader van Leven." Ik kan het echt niet geloven, me vader is een crimineel, die vast jaren gezocht wordt. Ik schrik heel erg, ik pak snel me tas van de grond en ren snel de deur uit. Ik moet hun tegen houden, voordat ze nog meer mensen vermoorden en Alexander beschremen. Ik ren naar Alexanders huis. Ik kom bij zijn voor deur. "Heey Eve!" Zei hij. Ik ben buitenadem. "Hoi!" Zei ik. Ik geef hem een knuffel. "Wat is er gebeurt?" Vroeg hij. Ik loop naar binnen, ik trek me jas uit en me schoenen en ik dump me tassen op de grond. We zitten op de relaxbank. "Waarom kwam je geschrokken binnen?" Vroeg hij bezorgd. "Nou ik hoorde me vader praten via een andere kamer samen met de vader van Leven." Zei ik. "Wat moet mr. Rambin met jouw vader?" Vroeg hij. "Nou ik luisterde verder af, dat ze wapens hadden gekregen van die 'X' en veel geld, en dat ze 10 tallen moorden op hun geweten hebben, mijn vader is een massamoordenaar en het allergst is, ze willen jouw vermoorden, zo erg, ik moet hun tegen houden." Zeg ik bezorgd. "Jij kan 'X' en die aanhangers niet alleen aan, ze zijn met 10 man, en wij gaan je helpen together or nor all right?" Zei hij. "Together!" Zei ik. Ik pak zijn hand vast. "Ik wil niet dat ze jouw wat aan doen, als je jouw willen, moeten ze eerst langs mij." Zei ik overtuigend. We horen de bel gaan. Hij doet de deur open. "Heey jongens!" Zeiden we. "Hoi Xander en Eve!" Zeggen ze tegelijk. Ze lopen naar binnen en dumpen hun tassen neer. "Van me ouders mogen we benenden slapen in de woonkamer, er komen straks allemaal lucht bedden.
Maar we gaan niet slapen vannacht omdat we face to face met the real eny staan. "Ik ging me vader afluisteren en die stond met de vader van Leven te praten over dat ze beloond worden door die 'X' en dat ze veel mensen vermoord hebben die wilden hun aangeven, me vader werkt samen met Levens vader om mij te gaan vermoorden, me eigen vader!!! Dat doe je kind toch niet aan, we moeten hun stoppen voor dat het te laat is!!!" Zei ik duidelijk. "Heeft iemand nog wapens meegenomen?" Vroeg Jackie. Isabelle haalde wat uit haar tas een vest met allemaal messen. Jack haalde een pistool uit zijn zak. Jennifer en Josh hadden ook een pistool. "Goed voorbereid!" Zei ik. Inmiddels wordt het snel avond, we hadden 8 pizza's besteld, na een 1 uur waren we uitgegeten. Een paar uur later zaten we nog steeds met onze plan bezig en te googlen hoe we die pand vinden. "Gevonden!" Zei ik. "Waar is het?" Vroegen Jack. "Vlak bij school, op een afgelegen weg, het was een danszaal, maar er waren daar zoveel moorden gepleegd, dat ze hebben gesloten voor altijd, dus verboden om te komen, maar we moeten deze risco nemen, om "X" te ontmaskeren." Zei Xander. "We doen het!" Zeiden Isabelle en Jackie. Na een paar uur deden we onze vermomming. Ik deed een zwarte beanie op, een zwarte leren tregging met gouden ritsen, en een zwart topje met een zwart leren jasje. Ik deed rode lippenstift op en zwarte dr.martens. Isabelle en Jackie hadden bijna hetzelfde als ik, maar Isabelle had een zwart jurkje, met een panty met allemaal gaten en zwarte laarzen eronder. Jennifer had een zwarte lange jas 1 met een gaten panty en laarzen, de jongens droegen allemaal een zwart shirtje met een zwart leren jasje en zwarte laarzen.
😈🔪🔫: now is face-to-face with the real enemy.

Evelyne's high (love story) Alexander&EvelyneWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu