Πήγα στο κρεβάτι μου και ξάπλωσα. Ήμουν πολύ κουρασμένη και κοιμήθηκα κατευθείαν... Ξύπνησα μετά από ώρες, έπειτα από παρέμβαση της Άννας.
''Σήκω επιτέλους από το κρεβάτι! Η ώρα είναι επτά το απόγευμα!''
''Άσε με... Δεν θέλω να σηκωθώ '', ψέλλισα μέσα από τα σεντόνια.
''Η μάνα σου έπαιρνε τηλέφωνο όλη μέρα! Πρέπει να της μιλήσεις! Και επίσης, πρέπει να σηκωθείς επιτέλους. Εντάξει, χώρισες με τον Θανάση. Δεν χάλασε και ο κόσμος! ''
''Δε θέλω να σηκωθώ... Φέρε μου το τηλέφωνο εδώ... ''
''Όχι! Σήκω αμέσως! Δεν τελείωσε η ζωή σου, γαμώτο!''
''Μμμ... Δε με νοιάζει... '', μουρμούρισα βαριεστημένα, σε αξιολύπητο τόνο.
Αμέσως, η Άννα τράβηξε από τα πάνω μου τα σεντόνια και εγώ κουλουριάστηκα στην γωνία του κρεβατιού.
''Εεε! '', διαμαρτυρήθηκα.
''Σήκω! '', φώναξε και τράβηξε το χέρι μου μέχρι που κατάφερε να με κάνει να σηκωθώ.
''Πάρε την μαμά σου'', είπε και μου έδωσε το κινητό μου.
Η αλήθεια ήταν ότι δεν είχα καμία όρεξη για κουβεντούλα στο τηλέφωνο με την μάνα μου, αλλά όταν άνοιξα το κινητό και είδα επτά αναπάντητες κλήσεις από εκείνη κατάλαβα ότι καλό θα ήταν να την πάρω όσο πιο γρήγορα γινόταν...
Πάτησα το εικονίδιο των επαφών στο κινητό και μετά το νούμερο της μάνας μου. Καλούσε.
''Μαμά; ''
''Βίκυ, σε παίρνω όλη μέρα τηλέφωνο! Γιατί δεν το σηκώνεις;; Δεν καταλαβαίνεις ότι ανησυχώ;; Ξέρω ότι χώρισες με τον Θανάση. Γιατί δε μου το είπες;; '', είπε η μάνα μου χωρίς ανάσα. Μόνο εκείνη ήταν ικανή να βγάζει λόγους χωρίς σταματημό. Ήταν μέρος του κηρύγματος, φαίνεται.
''Πού το ξέρεις ότι χωρίσαμε με τον Θανάση;; '', την ρώτησα έκπληκτη αλλά και εκνευρισμένη. Πώς γίνεται να το ξέρει εκείνη πριν ακόμα εγώ να το συνειδητοποιήσω καλά;;
''Σε πήρα εκατό φορές τηλέφωνο. Αφού δεν το σήκωνες σκέφτηκα να πάρω τον Θανάση. Και πολύ καλά έκανα. Αυτός μου είπε ότι χωρίσατε''
''Ο μαλάκας! '', ψιθύρισα αρκετά σιγά ώστε μην ακούσει η μάνα μου τη τρομερή βωμολοχία!
''Βίκυ, σε άκουσα! Πόσες φορές σου έχω πει να μη μιλάς σαν λιμενεργάτης;; ''
Προφανώς, έκανα λάθος. Ήταν δυνατόν, η κυρία Χρυσάνθη να μην ακούσει οτιδήποτε μπορεί να προκαλέσει κήρυγμα προς την κόρη της; ΠΟΤΕ!
VOUS LISEZ
Απόψε Κάτι Αλλάζει
Non-FictionΤι γίνεται όταν όλα στη ζωή σου διαλύονται εξαιτίας των λανθασμένων επιλογών σου; Τι μπορείς να κάνεις όταν είσαι φοιτήτρια και μόλις χώρισες ενώ ταυτόχρονα έχασες τη δουλειά σου και δεν έχεις μία στην τσέπη σου; Μα ασφαλώς, θα περάσεις ένα βράδυ...