03

46 6 1
                                    

Am scos cheile din buzunar, le-am băgat în broască şi le-am rotit, uşa descuindu-se. Am apăsat clanţa de metal şi am împins uşa de oţel. Căldura mi-a învelit corpul atunci când am intrat în casă. După ce am închis uşa şi m-am descălţat, am fugit către scări urcând în cameră. Mi-am aruncat geanta pe jos şi am intrat direct în baie.

După ce am făcut duş şi m-am schimbat în haine uscate am coborât din nou scările, de data asta pentru a merge să mănânc. Eram lihnită iar sunetele din stomacul meu nu ajutau. Pe masa din bucătărie era o cutie de pizza pe care scria "Ştiu că o să-ţi fie lene să îţi faci mâncare, deci şi-am luat asta. Cu drag, mama. P.S.: Ţi-am spus să te îmbraci bine." Mi-am dat ochii peste cap şi am zâmbit. Mama poate fi cicălitoare uneori, dar mă cunoaşte foarte bine şi ştie ce-mi place. Am deschis cutia şi am privit pizza din faţa mea care arăta aşa de bine. M-am îndreptat către frigider şi l-am deschis pentru a lua ketchup-ul. Chiar când mă întorceam la masă m auzit bătăi în uşă. M-am grăbit şi am deschis uşa. Am rămas nemişcată când l-am văzut pe Michael în faţa mea şi am roşit pentru că eram îmbrăcată doar cu un tricou larg. Şi-a plimbat ochii pe corpul meu şi şi-a umezit buzele. Mi-am dat ochii peste cap.

" -Pot să te ajut? " m-am uitat la el. Ploaia i-a turtit părul iar picături îi curgeau din el. Dintr-un roşu aprins, părul lui a devenit un roşu închis spre grena.
" -Da, uhm.. Am rămas fără benzină. " se uită la mine iar eu mă încrunt confuză neînţelegând ce vroia. " Pot să stau aici până vine cineva să mă ajute? " a zâmbit uşor aşteptându-mi răspunsul. Mă uitam la el şi mă gândeam dacă ar fi o idee bună să îl las să intre sau nu.
" -Ţi-e foame? " spun după câteva secunde de tăcere. Michael zâmbeşte şi dă din cap afirmativ. Mă dau din faţa lui permiţându-i să intre în casă. Se uită în jur curios în timp ce eu închid uşa. " Îţi place pizza? " mă uit la el iar ochii lui se măresc şi pupilele i se dilată.
" -Dacă-mi place? O ador. " chicotesc. Trec pe lângă el şi intru în bucătărie. Mă aşez pe scaunul de la masă iar el se pune pe scaunul din faţa mea. Îmi iau o felie, pun ketchup pe ea şi încep să mănânc. Michael face la fel. Mă uit la el în timp ce mănâncă şi nu pot să nu observ cât de adorabil e atunci când mănâncă. Picăturile de apă din păr îi curg pe faţă iar el se opreşte din când în când din mâncat pentru a şi le şterge.
" -Vrei un prosop să te ştergi pe cap? " îşi ridică privirea şi mă priveşte.
" -Da, te rog. " zâmbeşte uşor. Mă ridic de la masă şi îi simt privirea pe corpul meu atunci când ies din bucătărie. Îmi dau ochii peste cap. Intru în baia de la parter şi iau prosopul de pe suport. Mă întorc în bucătărie şi-l găsesc pe Michael exact cum l-am lăsat. Îi dau prosopul şi el îmi mulţumeşte cu un zâmbet.
" -Ai un zâmbet frumos. " spun şi zâmbesc. Fac ochii mari atunci când realizez că am gândit cu voce tare. Îmi las capul în jos şi-mi las părul blond acoperindu-mi obrajii roşii. Îl aud pe Michael chicotind.
" -Mersi, cred. Şi tu ai un corp frumos. " îmi dau ochii peste cap la auzul cuvintelor lui şi-mi ridic capul privindu-l.
" -Nu mi-ai văzut corpul deci nu o să spun nimic în privinţă cu asta. " zâmbesc fals iar Michael îşi dă ochii peste cap.
" -Joci dur Troian. "
" -Mereu am jucat dur Michael. "

superhero #wattys2016Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum