Ve bir antreman günü daha ... Her zaman olduğu gibi ben ve en değerlim Hayal salonun önünde dedikodu yaparken Kuzey geldi ( bu arada Kuzey Hayal'in sevgilisi oluyor ) ve Kuzey'in yanında çocukluk arkadaşı Yağmur ile annesi. Yağmur'da kickbox yapmak istediğinden Kuzey onunda antremana gelmesini önermiş Yağmur'da bu teklifi kabul etmiş. O da ne Kuzey'in yanında bi çocuk daha vardı ve evet bu çocuk erkekti. Saçlarının şekli beğendiğim gibiydi adımını atmasıyla saçlarını savurması bir olmuştu. Bu kadar havalı davranışı popi bi çocuk olduğunu belli ediyordu. Üçü yan yana dizildiler ve önlerinde Yağmur'un annesi duruyordu. Yağmur annesi ve Kuzey bi şeyler konuşup kahkaha atarlarken havalı çocuğun canı sıkkın olduğu yüz ifadesinden belliydi. Sonra Hayal'e döndüm ve " Ne o sevgiline selam vermeyecek misin ? " dedim. O nu sinir etmek hoşuma gidiyordu çünkü bana alınmadığını biliyordum. " Bak sana halinden gayet memun görünüyo selamıma ihtiyacı olduğunu pek sanmıyorum " dedi sinirli bi tavırla. Sonra Kuzey'in yanına doğru ilerledim ve "Naber pis ikiz ?" dedim . Ona pis ikiz dememin nedeni ikizler burcu olup bana pis ama bi o kadar da sevecen davranmasıydı. Aslında ilk o bana pis akrep demeye başlamıştı. Umursamaz bi tavırla " İyidir " dedi ve o pis ama bi o kadar da sevecen gülüşü attı. " Hayal orda " dedim. Biraz durdu ve kulağıma fısıldıyarak " Fark ettim çaktırma ama biraz tavır yapıcam aklı başına gelsin " dedi yine o pis sırıtmasıyla. Bende sırıttım ve Yağmur annesi ve havalı çocuğa dönerek " selam" dedim Yağmur bana selam dedi annesi ile havalı çocuk ise onaylarcasına başlarını salladılar. Hayal'e doğru yürürken arkamdam birinin saçlarımı çekmesiyle durmam bir olmuştu. Evet bunu yapanın kim olduğunu tahmin etmekte zorlanmadım çünkü Her zaman ki gibi bunu yapan Merveydi. Döner dönmez karşımda pis pis sırıtışıyla Merve'yi gördüm. Sinir şey ne olcak. Bende ona pek içten olmayan bi gülücük attım ve Hayal'i de çekiştirerek salona girdim. Antreman başladı havalı çocuk ve Yağmur antremana bugünlük seyirci olarak oturuyorken bizse antreman yapıyoduk. Ben tam onların önünde yapıyordum ve fazlasıyla sinirli göründüğümden emindim. Merve gibi bi kız varken sinirli olmamak elde değil.
♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡
Antreman çıkışı sırf havalı çocuğun adını öğrenebilmek için Yağmur'un yanına gittim. " Tekrardan selam " dedim. Bu sefer selam kelimesi incecik sesiyle havalı çocuktan gelmişti. Elimi uzatarak " Ben Başak " dedim hafif tebessüm ettikten sonra " Bende Ali tanıştığımıza memnun oldum " dedi incecik sesiyle. Evet galiba ben aşık olmuştum ama bunu kendime kabul ettiremiyordum bi türlü Kayra'dan sonra kimseye aşık olmayacağıma dair kendime söz vermiştim. Ona aşık olduğumu benden duysaydı eminim bana karşı bu kadar nefret etmezdi. Zaten Kayra'ya aşık olduğumu sinir kız Merve ispiyonlamıştı. Merve'yi ispiyoncu , iki yüzlü, kıskanç bi kız olduğundan kimse sevmezdi. Ve eve giderkenden kendimi duşun altına atmıştım her nedense tek düşündüğüm şey havalı çocuk Ali'ydi. Duştan sonra hemen telefonu alıp facebook dan havalı çocuğu bulmaya çalışıyordum. Ortak arkadaş sayımız yüksek olduğu için çabucak bulmuştum hemen istek yolladım. 1 buçuk saat sonra isteğimi onaylamıştı. Hemen mesaj attım.
-Selam
-Selam
-Naber ??
-İyidir senden ?? evet resmen bana göz kırpan sticker yollamıştı
-İyidir ☺
-Sevindim
-Bende
- ❤
-Bişey söyleye bilirmiyim ??
-Tabi buyur
-Çok havalı görünüyorsun ama aslında çok iyi biriymişsin ☺
-Sende biliyorsun ki playboy lar havalı davranmak zorundadırlar
- iyi geceler
-Sanada bu mesajlardan sonra kendimi çok garip hissediyordum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın zorluğu
RomanceSelam gençler ilk kez kitap yazdığım için bazı yerleri anlamsız veya garip gelebilir umarım beğenirsiniz iyi okumalar