II

61 3 0
                                    

M-am trezit dintr-un somn adânc. ....care parea de secole....dar era doar de cateva ore.Ma uitam la ceasul de pe noptieră, si da dacă intrebati de ce am un ceas pe noptieră cu toate ca am un ceas in loc de ochi...NU IL POT VEDEA!!!! Ok e de ajuns cat am explicat treaba asta cu ceasul.Er 18:46 PM.Ma ridic din pat si ma îndrept spre usa silentios pentru a nu il trezi pe Toby. Cobor jos acolo era Slender care statea intr-un fotoliu si citea o carte.Cum dracu' citeste asta?!
-Hey Slends! *i-am spus aşezându-ma pe canapea.
-Nimic!*Ce ma?
Ma rog! Acum nu mai contează. Butonez telecomanda.......Atât de bâta sunt astia încât nu mai scot nimic nou?! Închid TV-ul si ma intind pe jos.Cu faţa in sus.Peste ceva timp vine Sally cu Jane.
-Aaa ce faci pe jos?*ma intreaba Jane aşezându-se pe canape si in aceleaşi timp râdea.
-Aammmm imi place mie sa stau pe jos.*am raspuns uitându-ma la Jane.
-M-am plictisit!!!*a spus Sally trântindu-se lângă mine*Sti ceva Cloocky e chiar bine sa stai pe jos.
-Ti-am zis eu!*am spus începînd sa o gâdil.*Am o idee!!!!*ok m-am oprit din gâdilat si am sarit de pe jos.
-I-a sa vad ce ti-a mai trecut prin minte....*A zis Jane plictisită.
-Mergem la vânătoare? Doar noi fetele?
-Ok .Sally du-te si cheamă-le pe Zero , Alice si Nina.*A spus Jane ridicându-se de pe canapea.
-Acum!*a zis Sally urcând la etaj.

Sally:
Ma indrept spre camera lui Alice.Deschid usa incet....ma îndrept spre pat si am sarit pe ea spunând:
-Alice trezeşte-te! Mergem sa ne distram impreuna cu Jane, Cloocky, Zero, Nina siiii EU!!*Am spus sărind in patul ei.
-Hmmm? A da acum vin.*a spus frecîndu-se la ochi.
-Si apropo unde e Ben?
-Cred ca e la baie.
-Te asteptem jos!!
Am iesit din cameră si ma duc la Zero .Bat incet la usa si am auzit"Intra!"Am deschis usa si m-am dus pe partea unde statea ea.
-Hei!*am spus îmbratisand-o
-Hei ce faci pitico!
-Nu sunt pitica am 15 ani!
-OkOk.Deci ce vrei sa imi spui? Si apropo nu mai tipa cineva doarme.
-Mergem la vânătoare! Doar noi fetele!
-Bine tu coboară eu ma imbrac si vin si eu imediat!
-ok.
Ies si ma duc la Nina in cameră. Deschid usa.Nina doarme bombă in bratele lui Eyeless.
-Pssss.Nina trezeşte-te! Mergem la vânat , doar noi fetele.*i-am spus in soaptă ca să nu il trezesc pe Eyeless.
-Hamm? Da vin acum!*mi-a spus lafel de incet.
Cobor si eu jos.....nu inainte de a imi luat cuţitul care era mai mare decat mine .Am asteptat toate fetele si după am iesit pe usa si am inceput sa alergăm. Pana când am dat de o casă imensă! Avea două etaje! Eu am ramas la parter împreuna cu Jane,Cloocky a urcat la etaj cu Zero iar Nina a urcat la 2 impreuna cu Alice.Eu am gasit o fată de vreo 13 ani.M-am dus in spatele ei si i-am zis :Play with me!
-C...
Nu a terminat propoziţia si dintr-o singură miscare i-am facut un sant pe gâtul ei fin....Am inceput sa ma "joc" cu ea.I-am scos ochii si i-am bagat in gură. I-am facut o linie din cap pâna in picioare cu lama rece si dură a cutitului meu "micuţ".După am taiat fiecare deget si am terminat făcându-i un zâmbet larg pana la urechi.Stateam si imi priveam capodopera.....Ce frumos....imi vine sa plâng!

Jane the killer:

Am inceput mutiland un baiat de vreo 6 ani .Am vrut sa il omor fară sa il chinui dar după ce m-am mai gândit putin am zis "De ce sa nu il torturez pâna moare?"Am inceput sa ii tai mâinile. ...Urletele răsunau! Imi placea asa de mult! Apoi de ce aa nu ii tai si picioarele? I-am bagat cuţitul in piept si i-am scos inima, si de ce sa nu scriu pe perete"Jane the killer"? Doar ca sa se stie cine e autorul acestui tablou minunat.

Cloock warck:

După ce ne-am distrat pe cinste cu acele persoane am mers spre casă. Când am ajuns ne-am dus pe rând sa facem dus.Mi-am luat niste jinsi albastri cu un tricou negru si conversii violet.Am coborât si in bucatarie erau toţi si mancau cartofi prăjiţi cu chiftele !!!
-O nu NU FARA MINE!*am spus aşezându-ma la masa
Am început sa mănânc....Eram lihnită după vânătoarea aia.După ce am mâncat m-am dus in cameră sa dorm putin.Era 20:00....Cat timp am incercam sa adorm mi-am adus aminte ca vreau sa ma vopsesc.Am sarit din pat si m-am dus la Nina.
-Nina?
-Zi!
-Poti sa te duci la magazin si sa imi iei si mie vopsea?
-Dsigur ce culoare ? Roscat...., aaa.....negru
-Verde...
-Verde...bun...Stai ce?
-Aha.Imi iei? Te rog!
-Ooook?
Nina a plecat si s-a intors peste 15 min.Am luat-o pe Jane de mâna si am târât-o in baie.
-Vopseste-ma!
-Okok.Unde e vopseaua?
-Asta e.*a spus Nina zâmbind-ui
-Verde? Pe bune?*a zis Jane....intr-un fel....nu stiu in ce fel
A durat o ora.Când a terminat am mai stat putin cu vopseaua pe cap si după m-am spălat. Mi-am uscat parul si am coborât.
-Hey lume!*am spus aşezându-ma pe jos langa Zero .
-Ce nai..?*a zis Zero mirată.
După ce i -am lamurit pe toţi cu chestia asta ne-am uitat la un film.

Ei asta a fost .Va pupacesc mult mult de tot.Pa!!★★★

Just we twoUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum