Selam Canlar.
Nasılsınız?
Bu bölümün ithafı orangeflowerss'e gidiyor. Umarım beğenirsin canım <3 Arkadaşımızın KIŞ GÜNEŞİM adlı hikayesine bakabilirsiniz.
Bir başka konu da bildiğiniz üzere her gün bölüm yazmaya çalışıyorum ve inanın ki artık aklımda bir fikir kalmadı. Elbette daha yazılabilecek bir sürü şey var ama dolu kafayla pek mümkün olmuyor. Demem o ki bölümleri sıkıcı da bulabilirsiniz.
Neyse, konuşulan film yine uyduruk :D
Keyifli Okumalar! :)
°Zeynep°
"Kereeem! Hızlan dedim, ağzına sı- ahhh!"
Ritimleri bir durup bir yavaşlarken hangi alemde olduğumu artık kestiremiyordum.
"Demek bugün o eteği çorapsız giydin!"
"Ahh yalvarırım şuna bir son ver!"
Yeniden hareket etmeye başlayınca onu bacaklarımla sardım ama elini belime koyarak buna engel oldu. Tamamen onun elindeydim, bir kukla gibi yönetiliyordum. Ya bu adam bir tür mazoşist miydi? Hayır yoksa kim sevişirken sevgilisine ceza verirdi!
"Yakacağım o eksik eteği ama beni serbest bırak. Yaaa!"
Saçlarımı tutup çekiştirdim. O benden zerre etkilenmiyordu, direnmek için, bari kendime güç vermeliydim.
"Yok canım. Ben demedim mi sana öyle giymeyeceksin diye. Beni sınadın değil mi?"
"Yemin ederim, hayır!"
"Çarpılırsın Zeynep. Sen çok mu akıllısın?"
"Aklımın senin gibi şeyimde olmadığı kesin!"
Parmaklarını hassas bir noktaya bastırdığında sertçe inledim. Ne mi oluyor diyorsunuz. Baştan alalım.
Dün Kerem'le geçirdiğimiz o harika saatlerden sonra yemek yiyerek, alışveriş merkezinden ayrılmıştık. Ama yaklaşık bir buçuk, iki gündür Kerem'deydim ve kendi evime uğramam lazımdı. Hem yarın işbaşıydı.
Kerem'in birlikte olalım, eve gidelim ısrarlarını atlatmaya çalışırken arabayı benim evime sürmesini söylüyordum.
Son çare olarak Kerem arabada sevişmeyi önermişti ama benden, tam ağzına layık bir şekilde şaplak yemişti. Omzuna!
Tabii niye böyle yapıyorsun, evet desen ölür müsün gibi duygu sömürüsüne başvurmuştu ama ben bunu yemeyecektim. Gören de beni bakire ve katı kuralları olan bir kız sanırdı. Altı üstü bir gün ara verecektik ya!
Hayatımın hiçbir döneminde-hoş kaç dönem geçirdiysem- yani hayatım boyunca hiç böyle yoğun tempoda biriye birlikte olmamıştım ve insan ister istemez nefes almak istiyordu.
Birbirimizde bir nevi bağımlıklık yaptığımıza emindim. Karşılıklı çıkar ilişkisi içinde ilerliyorduk.
Ama benim aşkım işin içine karışınca, ben biraz da olsa duygulara yer vermek isterdim.
Kerem'i güç bela ikna ettikten sonra, evde başbelam Yağmur'la karşı karşıya kaldım tabii. Ona barışma planım da dahil önemli şeyleri özet geçtim, Kerem'in bana aldığı kıyafetlere bakmaya başladık.
Ne hikmetse Yağmur hepsine aşık oldu!
Neyse, bende yarın işte kırmızı eteği giyeceğimi söyledim ve o olayı da sansürsüz anlattım. Yağmur kahkahalar atarken -Kerem'le yaşadığımız o anı da anlatmıştım- aklıma bu planı soktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dengesiz [ZeyKer]
FanfictionArabanın kaputuna yaslanmak için adımımı attığımda karanlık ve boş sokakta yankılanan sesleri duydum. "Sen kimsin lan? Ha kimsin söyle! Ne hakla bana böyle şeyler dersin?" Yönümü değiştirip kapının kolunu tuttum ama açmadım. İçimdeki dürtü beni...