Crnokosi mladić jurio je kroz šumu tražeći svoju voljenu. Želio joj je sve pojasniti , da uvidi kako je krivo shvatila , ali sada je prekrasno. Prokockali su svoju priliku. Jocelyn više nema. Odveli su je. Javadd , pavši na zemlju , počne gorko plakati. Klečao je i grlio suhu crnu zemlju , koja je u tom trenutku bila jednaka njemu, sama i usamljena. Stajajući tako , u glavi je vrtio sve trenutke koje su zajedno doživljeli . Od prvog dana lada je ugledao tu tvrdoglavu crnokosu djevojku prodornih plavih očiju i porculanskog tena , pa sve do prvog poljubca , dana kada ga je i sama zavodila svojim neobičnom prohtjevima i zahtjevima , pa do dana kad ju je zaprosio... a to je bilo upravo jutros. A sada je već nema. Kako ju je mogao izgubiti , nešto tako vrijedno , jedino zbog čega je njegov život ponovno dobio smisao. Više je nema. Ali, naći će je. Naći će svoju ljubav makar mu to bilo zadnje na svijetu. U glavi su mu se već kovitlali mogući otmičari. Ali samo je jedan bio dovoljno hrabar da to učini. Njegov rođak , Michael.čuveni kraljević Irske. Osveta je došla na svoje.
...
"Kraljevno jedi ,neću ti dvaput ponavljati." Michael je podrugljivim tonom odgovarao djevojci. Nakon što joj je prije par sati priopčio da se treba udati za njega ,djevojka je bila slomljena i izbezumljena.
Jocelyn nije znala sto ce sada, nakon sto je vidjela svog muskarca u zagrljalju druge zene. Svog muskarca. Ah, sada je razmisjaljuci shvatila kako se njezin zivot u nekoliko trenutaka promijenio. Mozda, da je pricekala i cula sto joj Javadd ima reci u obranu, mozda se nista od ovoga ne bi dogodilo, tjesila je sama sebe.
Ali sada sama u maloj kolibici je s jednim zagonetnim i mracnim muskarcem zeljnim osvete, ne znajuci koliko ce on daleko ici i hoce li je povrijediti. Gorko se u sebi nasmijala i obrisala suze koje su se skupile u kutovima ociju. Javadd je vjerojatno nece traziti. Ona njemu ne znaci nista. Vjencanje je bilo samo oruzje za postizanje nekog cilja , a sada nije ni bitno kojeg....
" Christiane, pripremi vojnike, krecemo u zoru" zapovijedao je Javadd dok je cistio oruzje. Oruzje kojim ce onom nitkovu Michaelu sa uzitkom odsjeci glavu. 'Samo da joj ne naudi' molio se u sebi. A onda ce se za svagda obracunati s njim.
"Christiane,sto se dogada?" Maya ga je zabrinuto upitala kad.ga je susrela u hodniku. " kralj je naredio da se pripreme vojnici, krecemo u zoru pronaci tvoju sestru." Maya ga njezno poljubi u zapesce i sapne mu prepuklim glasom " obecaj mi da ces je pronaci , i da ces se cuvati, molim te ". On je njezno poljubi u kosu i zagrli." Dok god si sa mnom , u mom srcu i mislima , nista mi se nece dogoditi".
...
"Sad kad smo se malo smirili, vjerojatno zelis da ti kazem zasto si tu i zasto ces se udati za mene ?" Jocelyn ljutito uzvrati:" necu se ja za nikoga udati , vi drznice!"
Michael se nasmije kratkim, dubokim glasom ignorirajuci Jocelynino protestiranje, pa nastavi: "Kad smo bili mladi, Javadd i ja smo bili najbolji prijatelji. Stalno bi se igrali po jezeru, zajedno ucili macevati i jahati konja, a on je mene cak naucio udvarati se djevojkama. Dogodilo se to prije pet godina, bili smo nezreli osamnaestogodisnji derani koji su htjeli zenske pozornosti. Tako smo otisli na jedan bal, odrzan u cast jednog skolskog kolege Richarda Brisbonea oko nekakvog magistarskog rada. I tada sam je ugledao" govorio je Michael pomalo odsutno, sa suzama u ocima " djevojka duge plave kose , prekrasnog osmijeha i ociju ljepsih od svakog oceana na svijetu. Bojao sam joj prici, ali Javadd me ohrabrio prisao sam joj. Jos se sjecam prekrasnog osmijeha kojeg mi je uputila dok sam joj se predstavljao. Zvala se Anabella Blanchard i bila je kcer kongresora Blancharda, dobrog prijatelja mog oca. Udvarao sam joj se njezno i polako, cekajuci je svake veceri pod prozorom i noseci joj ruze, i to crvene. Sjecam se, govorila mi je da se osjeca kao prava kraljevna kad joj donosim crvene ruze. To je trajalo tri mjeseca. Tjedan dana prije mog odlaska u Hempshire zbog kraljevskog dogovora o nasljednistvu izmedu Irske i Britanije , pozvao sam je da joj kazem svoje osjecaje. Vec tada sam znao da nesto nije u redu, bila je blijeda , a u ocima joj se ocrtavala krivnja. Rekao sam joj da je volim i da zelim zivot provesti s njom, a ona me pogledala onim svojim prelijepim ocima , poljubila
i otisla. Vise je nikada nisam vidio. Poslije sam saznao da ju je Javadd silovao ,a on je osjecala preveliku krivicu pa se bacila s litice i ubila i sebe i dijete, a nije mi nista htjela reci jer se bojala da cu je odbaciti. Nikada je ne bi odbacio, volio sam je svim svojim srcem i zato ce mi Javadd platiti "Kraljevi je rekao u jednom dahu, duboko potegnuvsi zrak i brisuci kutkove ociju. Podigao se sa vlaznog lezaja, uzeo dvije pomalo istrosene deke u kutku porostorije i jednu dao Jocelyn a jednom je sebe pokrio i nastavio sjediti u starom izlizanom naslonjacu boje masline.Jocelyn je jedva dolazila do zraka. Javadd je prevario najboljeg prijatelja? Oduzeo mu zenu koju voli ? Nije mogal vjerovati. Slomila se je i pocela nekontrolirano plakati. Javadd ju je izdao. I nju i Michaela. I zato se Michael zeli osvetiti. Tako da mu ukrade njegovu zenu. Jocelyn je sumnjala da je u pitanju jos nesto,ali zbog boli koju je vidjela u neznavcevim ocima, natjerala se da za sada ne ispituje. Legla je na lezaj od slame, ispruzila se i duboko zaspala. Javadd je vise nilada nece povrijediti, nece mu to dopustiti, obecala je sama sebi. Kad pobjegne odavde , pronaci ce nacin da vrati svoju malenu sestricu i pobjegne daleko. Daleko od ljubavi, boli i patnje.
..." ljudi, jesmo li spremni?", pitao je Javadd svoju voljsku netom prine odlazka u Irsku. Putovanje samo po sebi nece biti lagano,ali izvedivo je . Boze, kako mu je nedostajala! Obecao je sam sebi da nitko vise nece stati imedu njihovih zivota, ni duh njegove majke , ni Michael. Nitko.Pronaci ce Joceyn i moliti je na koljenima da mu oprosti , a onda ce je voljeti do kraja svog jadnog , bijednog zivota.
Helooo!!!! Kako ste svi ?!? Nadam se da se jos sjecate ove price jer je nisam dugo pisala , i da cete nastaviti citati. Volin vas, ostavite komm i vote ♥♥♥
ESTÁS LEYENDO
Little princess (z.m.)
FanficTama . Sve što je cijeli život okruživalo prekrasnog kraljevića.Ljubavi nije imao,voljeti nije znao,dušu je izgubio. Sve dobro u njemu nestalo je.Bio je...Princ Tame.Sve je na njemu bilo skladno i prekrasno, ali hladno i mračno: crna kosa , maslina...