Snsd Anti Fanlar Neden Snsd yı Sevmiyorlar?

1.5K 58 26
                                    

Evet Arkadaşlar şu ana kadar belki Birçoğumuzun bilmediği Snsd nefretinin ana kaynağı hakkında bir yazı araştırdım ve açıkçası bunu yayınlamak konusunda ikilemde kaldım.Bazılarımız bu yazıyı haklı gormeyebilir, bazılarımız ise haklı görebilir bu sadece yanlı bir yazı ve ne kadar doğru olduğunu size bıraktım.Bildiğiniz üzere bu çok önemli bir konu ve bir çoğunuzun bilmediği Snsd Anti fanlarının nefretinin geçmişten nasıl geldiğini göreceksiniz ve duyduğunuzda çok sasiracaginizdan ve Snsd nin ne kadar zorluklarla buraya geldiklerini görüp bir kez daha Snsd ye büyüleceğinize eminim . Bu yazıyı usanmadan her taraftan araştıran ve bu yazıyı haftalarca yazmaya çalışan Sone arkadaşımız olan Ezgi Dmrll e çok teşekkür ederim.

LÜTFEN ÖZENLE OKUYUN ÇOK ÖNEMLİ!!!!!!

Evet satın seyirciler yine hassas bir noktaya parmak basmaya geldim ve Hayır bu başlık olumlu bir anlam taşımıyor.Snsd kpop dünyasının en büyük sansasyonu kabul etmek lazım .Sevenide çok sevmeyenide.Bunun altında yatan sebepler çok eskiye dayanıyor ama günümüz Kpop fanları saf olup bir şey bilmeden hemen destek/nefret moduna girdiği için bu yazıyı yazmam gerekti.

Bu yazının anafikiri "Bugün bile izleri görülen Snsd nefretinin geçmişte altında yatan sebepler."
Ve şimdiden uyarıyorum bu son derece yanlı bir yazı olacaktır.

Öncelikle şunu belirtmeliyim ki bu yazının araştırma aşaması benim için fazlasıyla acılı ve sinir bozucu oldu.
Yüzlerce anti-Snsd yazısı okudum insanların derdini anlamak için,kendim taraflı olsamda başka tarafların görüşlerini anlayabilmek için . Hatta yüzlerce sayfalık bir anti formunu okudum 2007 de kurulmuş 2009'a kadar devam etmiş olan. En sevdiğiniz grup konusunda ileri geri ve ardı arkası kesilmeyen hakaretler savruldugunu görseniz nasıl hissedersiniz bir hayal edin işte. Üstelik başlık,oraya ilk kez yazan ve Snsd yi tanımayan ve olaya direk "evet hadi bana onlardan nefret etmem için bir neden söyleyin" mantığında yaklaşan insanlarla doluydu. Zaten nefret etmeye hazır olan insanlar yani...O nedenle bi yazının yanlı olmamasına imkan yok ama mümkün oldugunca hoşuma gitmeyen şeyleri dahi paylaşacağım ki insanlar farklı fikirlere kapılmasın.

1.Snsd nin daha debut(çıkış) yapmadan önce bile antilerinin olduğu söylenir. SM Super Junior'ı sahnelere çıkardıktan sonra bir "Super Girl" projesi üzerinde çalıştığını resmi olmasa da açıklar. SNSD üyeleri ve üye adayları bu proje dahilindedir. Bu projenin meyve vermesi 2007'yi bulur, yani SNSD'nin debut senesini. Kızların, Super Junior& DBSK üyeleriyle birlikte büyüdüklerini düşünürsek, onlarla internette dolaşan fotoları, bazı üyelerin ve üye adaylarının (bknz: Stella Kim) bu grupların üyeleriyle duygusal ilişkiler yaşamış olmaları ya da sadece bu yöndeki dedikoduları debut yapmadan önce bile SNSD'nin anti kazanmasına neden olmuştur. Özellikle Jessica'nın hem Jaejoong hem de Donghae'yle çıktığı iddiası.. Gerçek mi değil mi kendileri kabul etmedikleri sürece bilemeyiz ama öyleyse de bize ne? Onların keyfinin kahyası değiliz hiçbirimiz sonuçta. Ya da Taeyeon ve Junsu'nun birlikte olduğu iddiaları..

SNSD HAKKINDA HERŞEYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin