Bizi biz yapan duygular nelerdir sizce?
Nefret?
Aşk?
Arzu?
Bir çok duyguya sahibiz.
Kimileri duygularını gizler herkesden saklar.
Kimileri ise duygularını belli etmekten hiç çekinmez. Ya da duygularını gizlemeyi beceremez. Her ne karar birbirimize benzesekte hepimiz birbirimizden farklıyız.
Ortak noktalarımız var tabi.
Fakat insanları daha yakından incelersek farklılıklarımızın fazla hem de çok fazla olduğunu görebiliriz.
Bazılarımız lezbiyen.
Bazılarımız gay.
Bazılarımız ise cinsiyet değiştirdi.
Fakat hepsine saygımız var.
Bir çok kişi için farklı denildiği zaman akıllarına lez,gay.. vs gibi şeyler geliyor.
Evet bunlarda farklılık ama tek farklı olanlar onlar değil. Sen de farklısın. Hem de çok farklısın. Çünkü kimse aynı değil.
Sürekli olarak Kayra dan nefret ettiğimi sizlere söyledim. Evet ediyordum. Ama bu nefretim yok oldu. Tabi ki bunu Kayra ya söylemem. Çünkü ondan hoşlanmıyorum.
Aslında duygularımdan pek fazla birşey anlamıyorum. Bakın bir farklılık daha! Bir çok kişinin aksine ben duygularımdan anlamıyorum. Kafam karışık hem de çok.
Belki Kayra da duygularından anlamıyordur. Belki de bana aşık değildir.
Duygularını anlayamadığı için bana aşık olduğunu düşünüyordur.
Kayrayla bir ilişkimiz var evet. Ama bu sevgili türünden bir ilişki değil. Birbirimizi farkında olsakta olmasakta çekiyoruz.
Oysa ki bizim aramızdaki ilişki nefretle başladı. Dediğim gibi herkes farklı hem de çok farklı. Farklı olmak güzeldir. Güzel olmak zorunda. Çünkü herkes farklı.
Benim için özellikle ben ve Kayra farklıyız.
İlk tanıştığımız zamanlarda birbirimizden tiksiniyorduk. Ama şimdi Kayra ile tek kişilik bir yatakta birbirimize yapışmış bir şekilde yatıyoruz. İtiraf etmek gerekirse hayatımda ilk kez bu kadar rahat uyudum.Bir süre Kayrayı uyurken izledim. Yüzü kusursuzdu. Çok yakışıklı bir erkek bunu kabul ediyorum. Hatta hayatımda gördüğüm en yakışıklı erkek.
Ama bunu asla Kayraya söylemem.
O güzel yüzünü okşamak istiyorum.
Yeni çıkmaya başlamış olan sakallarında parmaklarımı gezdirmek istiyorum.
Neden yapmıyorum?
Çünkü utanıyorum.
Ama Kayra benden hiç utanmıyor!
Ben uyurken beni gizlice öpmüş!
Bunu utanmadan herkesin içinde söylemişti. Ve Egemen çok sinirlenmişti.
Ahh benim Egemenle aramı düzeltmem gerekli. Beni affetmiycek bilmiyorum fakat şansımı denemeliyim. Çünkü Egemen çok iyi kalpli birisi. O üzülmeyi hak etmiyor.
Egemen de kabul ederse onunla arkadaş olarak kalmak istiyorum." Ne düşünüyorsun Irmak? "
Ahh ben düşüncelere o kadar çok
dalmışım ki Kayra nın uyandığını şimdi fark ediyordum." Hiiç şeyy emm dalmışım işte öyle. "
" Anladım. " dedi ve yataktan kalkıp banyoya doğru yürümeye başladı.
" Rahat uyudun mu ? " benim sesimi duyunca olduğu yerde durup bana baktı.
" Evet rahat uyudum.
Ya sen rahat uyudun mu? " dediEvet rahat uyudum hem de çok.
Hayatımda ilk kez bu kadar rahat uyudum.
Seninle uyumak çok güzelmiş.
" Evet rahattı." dedim sadece.Sadece başını sallayıp banyoya girdi.
Ben de yataktan kalkıp yatağın üstünü düzelttim. Daha sonra bir kaç esneme hareketi yaparak kendime geldim.
İçimdeki şeytan Kayrayı yanıma çağırmamı ve bütün gün beraber yatakta sarılarak uyumayı teklif etmemi söylüyordu.
Ama böyle bir teklifte asla bulunmam.Kayra banyodan çıkınca hemen banyoya girdim ve yüzümü güzelce yıkadım.
Toplu olan saçlarımı açıp orada bulduğum tarakla taradım ve saçlarımı tekrar tepeden topladım. Banyodan çıktım ve Kayra nın yanına gittim. Kayra mutfak kısmındaydı ve kahvaltı hazırlıyordu. Bu manzara yani Kayra üstü çıplak bir şekilde fazla seksi bir görüntü ile kahvaltı hazırlıyordu. Yani manzara bir harika! Sessizce yutkundum ve
" Yardım ister misin? " dedim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Sevmeni İstiyorum ↭ (Tamamlandı)
RomanceIrmak ile Kayra nın nefret sonrası aşkları..