Kapitel 3

62 2 1
                                    

Jeg kunne mærke Victor komme nærmere hen imod mig, jeg vente mig hen imod ham og vi kyssede. Han var faktisk en ret god kysser, der lå vi og kyssede i lidt tid. Lige så stille træk jeg mig væk, der lå vi så bare og kiggede på hinanden. Man skulle tro det var akavet men det var det slet ikke. Han holdte mig ind til sig og vi så filmen færdig, da filmen næsten lige var slut skulle Victor til af hjem af, så vi nåede ikke at snakke om kysset. Jeg gik ned sammen med Victor og sagde "Farvel" han svarede ikke, gik bare ud af døren og hen til bussen. Da jeg kom ind på mit værelse tog jeg min mobil frem og kiggede på den, en besked fra Victor kom frem på skærmen.
Victor=V Clara=C
V: Undskyld, Clara jeg har ikke følelser for dig. Du lå bare der og så mega dejlig ud, jeg er ked af det kan vi ikke bare glemme det?
Jeg blev helt knust inde i og jeg kunne mærke en tåre falde ned på min kind.
C: Det er okay, lad os bare glemme det
Inderst inde mente jeg det ikke men jeg ville ikke skrive at jeg havde følelser for ham, eller havde jeg?
V: Super, så vi er bare venner?
C: Ja self
V: Super, det kan være vi ses igen
Jeg gad ikke skrive mere jeg lagde mig bare ned i min seng og lagde mig til at sove. Klokken var kun 21:30, men jeg ville gerne havde så meget søvn som muligt da det var min første skoledag i morgen. Jeg vågnede af min mega irreteende alarm, idag var det dagen hvor jeg skulle møde mine nye klasse kammerater. Jeg vidste ikke om jeg glædet mig eller om jeg slet ikke gad, det var nok fordi det var en blanding af de to ting. Jeg tog nogen hvide jeans, en hvis crop top hvor der stod "swag" på, krøllede mit hår og lagde noget makeup. Jeg gik ned og tog et æble og gik ud af døren. (Jeg børstede self mine tænder)
Jeg stod på min cykel og cyklede ned til skolen, jeg hørte Vild Smith, så det gjorde at det ikke var ligeså kedeligt. Jeg stod af min cykel og gik ind i min klasse, nu var det nu. Jeg tog en dyb indånding og gik ind af døren til min klasse....

Hey alle sammen,
Nu kom kapitel 3.
Håber i kan lide den.
Undskyld hvis der er stave fejl,
Og som altid,
Hvis der er noget du gerne vil have med i historien, så bare skriv PB til mig.
K.H Freja👍❤️

Hvem er den rette for mig?Where stories live. Discover now