1.

343 24 6
                                    

Samen met mijn 3 nichten gaan we helemaal los in Youssra haar slaapkamer. Sharon mijn nicht verteld over hoe een jongen haar wou fixen. Sharon en ik zijn echte jongens gek terwijl Mila en Youssra niet zulke typjes zijn hun houden meer van boybands en dat soort dingens.

"Omg Youssra je broer heeft wel lekkere matties man" ik begin als een gek een foto van mijn neef z'n vriend te wijzen 'Faried' is zijn naam hij zal vast wel iets bij de 17/18 zijn.

"Ga je hem volgen op insta?" Sharon kijkt me vragend aan ik haal me schouders op "Maybe"

We gaan verder door mijn neef zijn volgers van insta. "OMGGG kent Hamied Quinty !!" schreeuwt Sharon en ze pakt mijn mobiel uit mijn handen. Deze chick krijgt hartverzakking hierow iedereen begint helemaal stuk te gaan van het lachen. Sharon vind Quinty al een tijdje leuk maar zelf ziet ze nog niet in hoe erg ze verliefd is.

Na een kwartier komt Mila haar zusje Melissa de kamer binnen ingestormd "Mil we gaan wegg binnen 5 min. Beneden" en weg is ze weer. We kijken sip naar Mila ja Mila woont best wel verweg van ons en we zien elkaar best weining. Als Mila weg is zijn we met z'n drieeën nog.

Youssra ploft op haar bed een diepe zucht verlaat haar lippen we weten al waarom ze mis Mila nu al omdat Sharon en ik alleen maar over jongens hebben en zij houd er niet van. Ik zet dan keihard muziek op en begin te dansen Youssra en Sharon gaan helemaal stuk en dansen dan mee.

"Wat zijn dit voor dingens !!" Hamied heeft keihard de deur opengegooid en ons zien dansen we pakken alle 3 een kussen en gooien het dan op Hamied "oke oke ik ga al " roept hij nog en trek een sprintje naar boven.
Ook gaat Sharon naar huis nu ik geef haar nog een dikke knuffel en weg is ze.

Youssra pakt haar laptop en we zetten Netflix op "PLL " "sowiesoo girl " roep ik en we ploffen dan op de bed en kijken een aflevering van onze favo serie.

Mama❤ zegt; we gaan popje ik zie je beneden.

Ik kijk Youssra aan met die blik van dat ik moet gaan. "Blijf slapen ik geef je wel een pj" ik knik en app mijn moeder dat ik blijf. Youssra is ondertussen een pj voor me aan het zoeken "Vang !" Ik vang de pj en ga richting de badkamer als ik klaar ben rennen we naar beneden en pakken wat food van alles en nog wat gaat mee naar boven. We laten ons vallen op het bed en gaan verder onze serie kijken.

-
Youssra is in slaap gevallen ik zet de laptop weg en ruim een beetje op Youssra slaapt zo grappig ik maak wat Snaps van d'r en stuur het naar Mila en Sharon. Ik ga wat door insta en besluit om Faried te gaan volgen als ik op de volg knop gedruk hebt zet ik mijn mobiel weg en ga dan slapen zoveel kriebels gaan door mijn lichaam wanneer ik aan Faried denk.

Nou dit is mijn 4e nieuwe boek ik ga pas verder bij de 50 comments en like

XOXO ~ Z.

Verliefd op mijn neef zijn neefWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu