1.bölüm "laz kızı"

249 34 15
                                    

Malum buraların meşhur serinliğiyle beraber yatağımdan usulca kalkıyorum demek isterdim ancak validenin terliğiyle uyanıyorum. Üzerinize afiyet biraz değişik bir ailem vardır da.
Laz Kızı olmak zor iş bu devirde! Hem de benim gibi inat edip üniversite kazandıysanız. Vay halinize!
Validem-şükriye sultan- başını bağlamış elinde süpürgeyle odama giriyor sabahın 8'inde.

E tabi bu saatte kim uyur ki? Allah aşkına Ahu ne komik kızsın.
"Kızım kendi kendine ne konuşup duruyorsun odanda? Deli sanacaklar az kaldı."
E tabi deli sanacaklar bizim aile komple böyle zaten. Benim büyük büyük dedem kafası atmış da İstanbul'a taşınmış aile bozulmuş sonra tekrar kafası atmış da Trabzon'a gelmiş. Fakat bu sefer de bir dağ yamacı bizim bir dağ yamacı sizin diye tutturmuş bütün sülalemiz karşı yamaçtayken biz diğerindeyiz. Bir de kural da koymuş . Kız alıp vermek yok diye. Tabiki bu kural amcamlar zamanında bozulmuş ve kız alınmış. O zamandan beri dedem pek iyi değil. Yaylada yaşıyor . Arada silah sesleri duyuyoruz yaşadığını anlıyoruz çok şükür.

Bu arada ben Ahu Deli . Dedem yüzünden gelen bir soyadı hiç girmeyelim oraya şimdi.

"Ooo babasının balı uyanmış. Annenden kaçabilirsin sanmıştım kızım. Yine mi yakalandın?"

Babam kahkaha atarken ben de istemsiz gülüyorum tabi. Ne değişik bir aile yahu. Valideye karşı örgüt çıkacak evde ama hala o başta kalma savaşı veriyor. Helal olsun valla örnek alınması gerekiyor kadının.

Kapı çalışıyor. Hemen koşup açıyorum. Kapıda kimse yok ama yerde bir demet papatya var. Hadi ama abla yine mi eniştem?

Ablamı tanıştırmadım çünkü şuan evde değil. Kendisi diş hekimi. Köyün gururu. Sevgilisi de var çoğu teyze üzgün bu duruma ama olsun. Eniştem-Barış- pek cesur diyemem onun için.
Babam onunla fazla eğleniyor biraz da ondan tabi.
Kafasına elma koyup ateş ettiğini veya et yeme yarışmasında sürekli önüne fazla koyup bitirmezsen adam değilsin demesini falan hiç demiyorum. Gayet normal bir babam var.

"Barış mı? Ay ne gerek vardı?"
Gülümseyerek elimdeki çiçekleri ablama veriyorum. Yahu şu hayatta kaydırma olarak mı varım acaba? Şu kızın güzelliğine şansına bak benim şansıma bak!!
Benim tek erkek tanıdığım Murat o da gay.
Yok yok bu iş böyle olmayacak gidip Murat'la biraz takılayım da kısmet bulsun bana ayol!
"Ahu ?"
Ne bu surat yahu?
"Efendim abla? Arkamda annem mi var nedir bu suratının hali?"
"Bunlar sana."
<><><><><><><><><><><<>

"Ne demek yani bu? Kız sen de neymişsin he! Ben bulamadım sen nasıl buldun? Hayır üzülme ama ben daha güzelim."
İki saattir Murat'a durumu anlatmama rağmen anlamamasına mı yanayım yoksa bana çirkin demesine mi ona karar veremiyorum. Hayır versem durum çözülecek aslında.

"Salak mısın? Hayır cidden soruyorum şuan."
Murat yeşil gözlerini üstüme dikiyor hemen. Ciddiye aldı galiba. Hakim bey,itiraz ediyorum!

"Sen öyle sanıyorsun galiba. Hangi gerizekalı sana çiçek gönderiyor kızım? Sen tekvandoda kuşak falan almış birisin. Kaldı ki Laz Kızı kuvveti var sende. Hani neyin cesareti bu koçum? Hulusi amcayı demedim bak daha . Oraya girsek elma mı sokar ağzına armut mu.."
Omzuna vurmamla susuyor. Terbiyesiz yahu bunlar. Tamam biraz güçlü bir kız olabilirim. Ama 6 erkekle büyüdüğünüzde sağlam kalmak zorunda oluyorsunuz. Kavgalarda yani.

"Ben de şaşırdım zaten. Ama insan bi merak ediyor sence kim?"

"Bilmem güzel dayak istiyor sevdim ben bunu."
Muhteşem kahramanımın yanaklarını sıkıyorum hızlıca. Seni gidi koçari. Yerim seni yerim. Sokağın ortasında olduğumuzu fark edince hemen ellerimi çekiyorum. Babam hala gay olduğunu kabul etmediği için şüpheleniyor Murat'tan.

Kaçır beni! #Wattys2020Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin