8. Bölüm

25 4 0
                                    

Canım 'MZ' okuyucularım hepinize selam. Okunma sayısı her gün artıyo bu iyi bişi. Okuduğunuz için teşekkür ederim. Bölümler geç geliyo biliyorum. Sanırım bundan sonra en fazla 2-3 gün arayla yazıcam. Hem benimkide beyin bitki değil yaa bölümleri düşünüyorum. Daha yeni bitirdim deftere yazmayı, hemen watiye yazıyorum. Bu arada Miranın annesi İnci Sultanı yanlış karakter yaptım multimedyada yeni İnci Sultan, Miranın giydiği elbise ve Aras'ın ailesi var. Umarım iyi gidiyorumdur. Keyifli okumalar.

Kendimi yatağıma attım. Bi-iki dk. tavana baktım öyle boş boş. Telefondan bildirim sesi gelince elime aldım. Şifreyi girdim. Whatsappa baktım. Kayıtlı olmayan numaraydı. Fotoğrafına baktım. Ben şok, ben iptal, ben wefad.

Aras lan bu, OHAa.
Hemen numarasını kaydettim ve ne yazdığına baktım.

Arascığımcım

Nbr?

Ben

İyi senden.

Arascığımcım

İyi. Napıyosun.

Ben

Tavanı izliyorum valla öyle sen.

Arascığımcım

Tesadüfe bak bende.

Ben

Aynen

Arascığımcım

Eee bu akşam ne yapacaksın.

Ben

Yeni taşınan yan komşumuza akşam yemeğine gidicez. Sen napıcaksın.

Arascığımcım

Bize de yeni taşındığımız için yan komşumuz akşam yemeğine geleceklermiş. Benzerliğe bak.

Ben

İnci Sultan yan komşunun oğlu var dedi. İnşallah taştır.

Arascığımcım

Annemde bana yan komşunun kızı olduğunu söyledi. İnşallah kızda taştır

Ben

İkimizde bol şans o zaman.

Ben

Neyse benim üstümü değiştirmem lazım.

Arascığımcım

Arıyim hoparlörden konuşalım.

Ben

Tamam.

Biraz bekledim. Telefonda "Arascığımcım"'ı görünce açtım. Sesi hopörlere aldım.

Ben

Alööğ

Aras

Alo

Ben

Nbr?

Aras

İyi. Sen

Ben

İyi

Aras

Napıyorsun

Aras bunu derken ben üstümdeki tişörtü çıkarmıştım.

Ben

Üstümü değiştiriyorum. Sen

Mutlu ZamanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin