Totul a inceput intr-o minunata zi de primavara. Pe la 8 dimineata, soarele deja era pe cer. Linistea si pustiul se afunda in zorii diminetii pe strada mea . Si ce daca ? Toti dormeau , iar eu stateam linistita si beam o cana cu ciocolata fierbinte .
Asta sunt eu . Linistea si pustiul ma reprezinta. De cand au murit parintii mei si traiesc singura in casa asta imensa. In fiecare zi totul incepe la fel. Sunt singura si imi beau lent ciocolata, iar pe la 12 merg la liceu . Aaa, am uitat sa ma prezint :
Sunt Mary. Am 18 ani si sunt pe clasa a 12-a . Sunt o fata bruneta, cu ochii negri patrunzatori . Oamenii spun ca sunt frumoasa, dar eu nu cred asta. Parintii mei au murit acum 5 ani, cand aveam 13 ani din cauza unui accident de masina. Ma iubeau enorm, la fel si eu .. dar acum sunt singura intr-o casa imensa dintr-un mic sat din Bucuresti. Pe strada mea locuiesc numai oameni deja trecuti prin viata care zilnic imi povestesc din zilele lor , bune sau rele.
Insa este ora 11:30. Trebuie sa merg la liceu. Tortura incepe. Sunt multi baieti care ma plac si multe fete care ma detesta din cauza ca sunt frumoasa in fata baietilor. Dar eu ce sa fac ? Nu ii accept pentru ca toti ma judeca dupa aparente . Eu nu sunt asa . Nu vreau sa roiasca toti baietii din scoala mea numai in jurul meu. Ei nu ma cunosc! Sunt singuratica si de cand parintii mei au murit n-am mai lasat pe nimeni in viata mea.
Este ora 12 si eu sunt la scoala de 20 de minute. Toate aceste minute mi-au schimbat viata. Sa va povestesc :
Cand am ajuns la scoala am aflat ca vor venii noi colegi in liceul meu. Ma gandeam ca vor veni noi fete care se vor lua dupa aparente, se vor indragosti de baieti frumosi si apoi ma vor dusmani pentru ca ei sunt morti dupa mine. De ce arat asa ? De ce ma considera speciala ? Ce am eu si nu au alte fete ? Pana acum niciun baiat nu m-a intrebat cum sunt eu in realitate dincolo de cum arat. Dar tocmai la gandul asta l-am vazut pe el.Un baiat la care mi-au sarit ochii direct. ERA EL. Baiatul care m-a vrajit . Dar nu , nu sunt asa ! Vroiam sa-l cunosc. Vroiam sa nu judec dupa aparente, dar inima nu ma lasa. Daca era un nesimtit ca toti ceilalti ? Mi-am facut curaj si m-am dus la el. Cand m-a vazut, mi-a zambit si m-a privit insistent. Incercand sa vina la mine, Emily, cea mai populara fata din scoala m-a vazut atrasa de el si a inceput sa flirteze. Eu nu imi mai incapeam in piele de furie, deci planul ei reusise.
CITEȘTI
Asta sunt eu !
Non-FictionMary este o fata de 18 ani careia i-ai murit parintii cand ea era cam mica. Incetul cu incetul isi gaseste marea iubire , dar si un dusman foarte mare !