op de vlucht p.o.v. Tyler

64 5 0
                                    

We reden weg naar het huis van de cullens. Edward bracht bella naar huis om afscheid te nemen van Charlie haar vader waar ze bij woont. Daarna nam hij haar weer mee naar ons huis. Charlie denkt dat bella boos op hem is en dat ze ergens anders tijdelijk gaat wonen. Ik, helena, Jasper en Alice namen bella mee naar een hotel buiten de stad. Edward, rose, emmet, Carisle en esme bleven hier om Charlie te beschermen en om james weg te jagen bij forks. Maar Edward ik wil niet bij je weg! Zei bella terwijl ze elkaar omhelsde. Het komt goed bells. Zo gauw we james hebben verslagen komen we je halen. Het spijt me zo dat ik je dit aan doe. Jij doet me niks aan! James wel! Maar dit komt door mij bella snap het dan! Dit was mijn idee! Maar jij kon dit ook niet weten! Snikte ze. Sst...bella kalmeer. Geef me je jas dat hoort bij het plan. Ze deed het. Ze zoenden elkaar nog één keer en toen vertrok Edward. Bella stapte bij ons in naast mij, Ze huilde. Ik probeerde haar te troosten maar het was niet te doen. We reden weg ik,Alice,Jasper,bella en helena. We reden het bos uit. Waar gaan we heen? Vroeg bella. Naar een hotel net buiten de stad. Weten jullie nog toen ik op school verongelukte? Ja, antwoordde helena. Daar was ik niet bij, zei ik. Nee dat klopt toen had jij geen les want jouw les viel uit. Echt waar helena? Ja. Oké. Wat was daarmee bella? Vroeg ik. Nou dat was de eerste keer dat Edward me redde, hopelijk doet hij dat opnieuw.

mijn twilight verhaalWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu