Saat gece 2 ye geliyordu genc kız eski izbe evinin balkonunda birasini yudumlarken bi yandanda dusuncelerle savasiyordu . Evet paraya ihtiyaci vardi ama o adam annesinin katili sayilirdi her ne kadar pisman olsada annesini geri getiremezdi degilmi . Telefonunun israrla calmasiyla bi kac kufur siralayip eski kamerasiz özelliksiz olan bu yüzdende arkadaslarinin dalgalari a maruz kaldigi telefonuna bakti icinden her ne kadar asagiya firlatmak gelsede yapmadi kazandigi iki kurus parayla yeni bi telefon almasi pekte mumkun degildi . Numara yabanciydi bu gunlerde ne cok yabanci ariyordu . Kimi gece yarisi arayip sapik seyler soyluyordu kimiyse dalga gecip kapatiyordu ve tabi unutmadan o adamin avkati tabiki beyfendiler zahmet edip kendileri aramiyor kopeklerine aratiyordu . Telefonu acip kulagina dayadi biraz karsi tarafi dinledi ses gelmeyince kimsin dedi nefes sesi geliyordu fakat ses yoktu yine sapik oldugunu dusundu tam azini acip bi kac kufur siralayacaktiki gelen sesle nefesi tutuldu . Gelen yabanci ses ihtiyar bir adama aitti , adamin sesi 60 65 yasanda birine aitti ve zor konusuyor gibiydi aci vardi sesinde yillarin acisi , kizim dedi adam kizim . Ve o an anladi genc kiz o ariyordu . Hic tanimadigi gormedigi ama ne alakaysa dedesi olan adam . Insan hic tanimadigi adama dede diyebilirmiydi oda demedi 'ne var niye ariyorsun pisman olman hic biseyi degistirmez sen benden annemi caldin senin yüzunden bi kere olsun anne ne demek bilemedim senin yuzunden annesiz buyudumsenin yuzunden ' diyerek yuzune kapatti telefonu adamin . Birasindan bi yudum daha aldi sidik gibiydo tadi aslinda sevmiyordu belki bi umut herseyi unutmak icin dibini gorene kadar icti . Artik birayla falan kafayi bulamiyordu genc kiz daha agir seyler gerekiyordu ama ne alacak parasi vardi nede bir seye bagimli olmak istiyordu hic biseye bagimli olmamaliydi amacina ulasmasi icin .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Intikamla Kirlenen Aşk
Teen FictionEğer intikam istiyorsan ; aşkin ne demek olduğunu unutacaksın Unutmazsan elbet bir gün Aşkın intikamına ihanet edecek