Red Butterfly Part 3

19 1 0
                                    

"Hai Yoona,Sye pun rindu awak..X sangka kita boleh jumpa kat sinie" kata Yuri Sambil Senyum . "Errr...Korang Berdue nie Bestfriend ke ape?" Kata Jimin dengan pelik . "Yelaa,,,Awak nie kan die dh kate tadi kitorg segroup la,,tula awak bukannya ambik tahu hal sye" Kata Yuri dengan merajuk . "Alaa..Yelaa~" Kata Jimin Malas Hendak memujuk Yuri . "Korang...Korang Nak Beli Ape? Nanti sye belanja" Kata Yoona sambil memberikan senyumannya . "Xpayah...biar sye je belanja lagipun awak baru je belajar kat sinie" Kata Jungkook yang kononnya pemurah di hadapan Yoona . "Start lerr tu" ejek Jimin yang kejam . Jungkook memandang sinis terhadap Jimin . Setelah menghabiskan makanan mereka , mereka kembali ke dewan belajar . Pada Masa itu , Encik Taehyung mengajar mereka ,, "Tulaa Cikgu Yang Super-Duper Garang tu ... sye x suke die" Kata Jungkook pada Yoona . "Kenape awak x suke die? Die baikla" Kata Yoona . "Oii...Tu ayah Yoona La bongok...Memalukan la kau nie" bisik Jimin di telinga Jungkook . "errr" kata jungkook dengan rasa bersalah . "Maafkan Sye,,,Sye x tau yang die Ayah awak...Sorry" Kata jungkook dengan rasa bersalah. "Xpe..die memang garang tapi die seorang yang penyayang" Kata Yoona lagi . Jungkook hanya mampu menundukka kepalanya . Tiba-Tiba,,"Jungkook! Jimin! Yoona! kenape masih bercakap lagi?" Kata Encik Taehyung dengan marah . "Maafkan Kami Sir" Kata mereka bertiga dengan malu . Semua orang di dewan itu tidak mahu ketawa kerana mereka tahu apabila mereka ketawa mereka akan didenda . "Kalau kamu bertiga ketawa lagi,sye akan denda kamu bertiga..Faham x ?" Kata Encik Taehyung dengan Tegas . Setelah habis sesi belajar , Mereka pulang ke rumah masing-masing . Jungkook menjemput Yuri dan Jimin untuk balik bersamanya . Mereka menaiki kereta jungkook yang berupakan lambhorghini berwarna kuning hitam yang dibeli oleh ayahnya untuknya pada 5 bulan lalu . "Cantik kereta awak" Kata Yoona sambil senyum . Yoona dan ayahnya Encik Taehyung hanya menaiki kereta alza . Maklumlah,Encik taehyung itu seorang yang kedekut .Padahal dia sudah jadi pensyarah..gaji berpuluh ribu setahun namun masih juga kedekut . Dua bulan kemudian,setelah mengenali hati budi masing2x ,Jungkook melamar Yoona . "Yoona,Will you be my Red buttterfly?" kata Jungkook dengan perasaan yang malu . "I Will" Kata Yoona sambil tersenyum . Dua Bulan kemudian , mereka akhirnya bertunang dan 2 bulan kemudiannya lagi mereka berkahwin . Mereka berdua berkahwin dan memiliki 1 orang anak lelaki yang bernama Chanyeol dan 1 orang anak perempuan yang bernama Eunji . Kembali kepada kisah Jimin dan Yuri ,,,Mereka juga telah berkahwin dan memiliki 2 orang anak kembar lelaki yang bernama Sehun Dan Kyungsoo . Akhirnya mereka berempat hidup selesa dan bahagia .


[TAMAT] [PART LAST RED BUTTERFLY]

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 09, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Red ButterflyWhere stories live. Discover now