YAZ KAMPI 1.BÖLÜM

Okulun son günü gelmişti
annem beni uyandırıp kahvaltımı hazırlamak icin mutfağa indi ben ise önce banyoya girip islerimi haledip dolabımın karşısına gecip yırtık siyah pantolonumü üzerime ise beyaz gömleyimi giyip hafif bir makyaj yapıp mutfağa indiğimde annem ve babam mutfakta kahvaltı yapıyorlardı ve ben onların yanlarına oturup kahvaltıya başladım.

Annem: Konuşmaya basadığında ben kafamı kaldırıp onu dilemeye başladım.Kızım ben ve
baban tatil icin seni yaz kampına antalyaya göndermeye karar verdik dedi ben şaşırmıştım anneme ve babama nezaman gideceğimi sordum babam birinci hafta bitince dedi.

Kahvaltımı yaptıktan sonra hazırlanıp okula gitmek icin yola koyuldum . Okula geldigimde Selin beni bekliyordu sınıfa girdimizde oturup konuşmaya başladık ben annem ve babamın beni yaz kampına antalyaya gönderecegini söyledim o ise tatile gideceklerini anlatı öğretmen geldi ve karnelerimizi dağıtıktan sonra okul biti ve eve gitim .Bir kac gün gectikten sonra sonunda gideceğim geldi ve ben erkenden kalktığımda önce banyoya girdim ondan sonra dolabın karşısına gectim mavi mini şortumu ve salaş beyaz tishirt giyip makyajımı yapıp bavulumu hazırladım ve akşam olmadan evden çıktım ve otobüsün kalktıgı yere doğru yürümeye başladım otobüsü bulduğumda bavulumu görevliye verip otobüse bindim ve oturduğum yere ilerledim bir erkeğin yanına oturdum ve muhatap olmamak icin kulaklıgımı takıp müzik acıp dinleyip gözlerimi kapatım görevli beni uyandırdığında geldik dedi ben 10 saat boyunca ayı gibi uyumuşum görevli elini uzatıp bu arada ben eren bende kayra dedim. Otobüsten inip bavulumu alıp otele ilerledigimde annem beni aradı anneme seni sonra arim dedim tamam dedi ve kosarak otele girdim.

Otele gitiğimde resepsyon işlerini haledip oda kartını alıp odama doğru ilerledi kapıyı actığımda oda karanlıktı bavularımı alıp iceriye girdim ve bavularımı kapının girişinde bıraktım kapıyı kapatıp yatağıma doğru elerledim ve ayağım takılıp düştüm ama birinin üzerine düştüğümü farketim ve kalkıp ışığı açtığımda çılık atım odamda otobüste yanımda oturan o erkek vardı. Ben demir dedi cocuk bende kayra dedim korkarak. kayra sen ne arıyorsun odamda dedi demir bana bende asıl sen ne arıyorsun bu odada dedi resepsiyon daki adam buranın benim odam olduğunu söylediğini duyunca adamnan kavga etmeye basladı ben korktum ve başka oda olup olmadığını sordum malesef dedi.