Idem naspäť do hradu, ale počujem za sebou kroky. Rozutekám sa, ale keď sa dostanem za roh, šmyknem sa a silno si buchnem hlavu o dlažbu. Svižne sa postavím, ale zatočí sa mi hlava. Keď ten niekto bol už pri mne, pozriem sa mu do tváre. Vidím rozmazane, ale stačilo mi zachytiť farbu vlasov.
,,Draco." hlesnem a spadnem do bezvedomia.
***
Preberiem sa na ošetrovni. Pomaly otvorím oči a posadím sa. Poobzerám sa okolo seba. Povedľa mňa na stoličkách sedí Harry s Ronom.
,,Čo sa stalo?"
,,Bežala si po chodbe, šmykla sa a spadla na hlavu. Priniesol ťa sem Malfoy a šiel za nami nám povedať, čo sa stalo." riekne Harry.
,,Ako dlho som bola v bezvedomí?"
,,Tri týždne!" vyprskne Ron.
,,Preboha... A kde je Draco?"
,,Išiel nám zobrať raňajky. Bol tu s tebou každý deň, pozoroval ťa a dúfal, že sa zobudíš, lebo madam Pomfreyová povedala, že je to s tebou vážne, a že môže trvať aj pár mesiacov, kým sa preberieš. Mal výčitky svedomia... Neviem prečo, ale mal. Bol tu aj cez noc. Stále, i keď ho madam Pomfreyová vyhadzovala preč, no on sa sem aj tak prikradol."
,,A kedy ma pustia?"
,,Neviem." smutne sa usmeje Harry.
,,Dobre. Prosím vás, chcem vidieť Dracov pohľad, keď ma uvidí, že som pri vedomí, tak mu to ešte nehovorte."
,,Jasne."
Dám sa do polohy, v akej som bola a čakám, kým Draco príde. Za pár minút prišiel.
,,Priniesol som raňajky." Draco všetko jedlo položí na jeden zo stolov, ktorý je odo mňa ďaleko a pridruží sa k nám.
,,Konečne, už mi vyhladlo." Ron vstane a odíde si pre toasty. ,,Harry, poď si niečo aj ty zobrať."
,,Dobre, už idem." Harry vstane zo stoličky a povzbudivo na mňa mrkne. ,,Ty si už jedol?" spýta sa Draca.
,,Nie, ale nie som hladný." Avšak započujem, ako mu škŕka v žalúdku.
Posadí sa na kra mojej postele, zoberie oju ruku do svojich a zahľadí sa na ňu. Má sklonenú hlavu a zatvorené oči, ako keby sa i cez zatvorený zrak na ňu díval.
Chcem využiť tejto chvíle, že sa nepozerá, tak otvorím zrak a sledujem ho.
Vyzerá hrozne. Stále má zatvorený zor, z ktorého stekajú dve slzy mu po tvárach.
,,Prosím ťa, zobuď sa..." šepne potichu, aby ho chalani nepočuli, pri čom jemne stisne mi ruku i svoje viečka a jeho slza mi spadne na chrbát hnáty.
Nevydržím to a palcom pohladím mu dlaň. Nádejne dvihne pohľad ku mne, bleskovo zotrie slzy a pustí mi ruku.
,,Už som hore od vtedy, čo si prišiel. No, ešte skôr!" usmejem sa od ucha k uchu. Ešte som mu chcela niečo povedať, ale objíme ma. ,,Prečo si nepovedal chalanom pravdu?"
,,Ale povedal! Predsa si sa šmykla a udrela si hlavu, tak sa nesťažuj!" obraňuje sa.
,,Idem na raňajky!" vyhlásim a vstanem z matraca.
,,Nie, nikam nejdeš!" Snaží sa ma stiahnuť naspäť.
,,Už mi je dobre, čiže idem."
,,Fajn, ale idem s tebou." Prekríži hnáty na hrudi.
,,Dobre." A tak sme išli. Naraňajkovala som sa, prezliekla a zobrala knihy na hodinu.
Obrana proti čiernej mágii. Hodina bola nudná ako ostatné. A celkovo aj celé dnešné vyučovanie.
Zoberiem sa na obed a pre zmenu si mienim prisadnúť k Pansy. Pozdravím ju, no ona nič.
Rukou mi zabráni v posadení sa, ,,Toto je vyhradené miesto pre Draca."
,,Lenže, ako si si určite všimla, Draco sedí vždy vedľa mňa."
,,Dnes bude sedieť vedľa mňa!" zvýši hlas.
Zvraštím čelo, ,,Tak to nie, nebude!"
,,Ale bude!" Vytiahne prútik.
Aj ja vytiahnem, lenže...
Ahojte! Čo si myslíte, že sa stane? Ďakujem tým, ktorí čítajú tento príbeh. 😃 A ďakujem za votes a komenty.
XOXO
Dark_Quinn12
YOU ARE READING
ℐ 𝓁ℴ𝓋ℯ 𝓎ℴ𝓊 (𝒟𝓇𝒶𝓂𝒾ℴ𝓃ℯ) ✔
FanfictionZo vzájomných nepriateľov priatelia? Nebolo to naopak? Či to bolo úplne inak? Príbeh sa odohráva v 1. ročníku na Rokforte. Pairing: Dramione ❤️💚 ___________ UPOZORNENIE! Toto je len 1. časť série, ,,I love you", ktorá slúži ako prológ/úvod! 2. č...