39. Spravodlivosť ?

457 23 2
                                    

Neviem aký význam ta párty mala, keď som nebola ani doma a Eliška išla na Senecké jazerá. Ráno, keď som prišla, boli všetci zmordovaní. Kašľala som na nich, keď sú šťastní. Vzala som môjho maličkého ňufka, ktorý už dávno nie je maličký a vydala sa za Freyou. Akosi mi bolo jedno, že som dosť nevyspatá. Freya a Sam sa kamarátia a tak som svoj smútok z Teovho odchodu zverila práve im. Posledným stvoreniam, ktorým verím. 

Po hodinke ku mne prišla veľmi milá pani, ktorá to tam má na starosti a zvestovala mi správu, ktorú som už mala vraj dávno vedieť.

Vravela, že Petrina kobylka uhynula. Táto informácia ma naštartovala. Znova ten pocit, keď som nahnevaná a zároveň smutná. Ach.... prečo tu nie je ON ? Nechápala som ničomu a tak mi to pani všetko vysvetlila.  Petra proste jazdila do nemoty. Uštvala si kobylu. Spravila jej čosi s nohou a viac sa nestarala.
Dala som jej koňa a ona ho dorazila. Toho koňa kúpila MOJA mama za nie malé peniaze. Koľko som toho už pre ňu urobila a ona si nič neváži. Vzala som ju na dovolenku,lebo sama by nešla. Vďaka mne mohla spievať a tancovať na úrovni. Išli sme na MS do Kanady. Bola by bezo mňa stratená. Ale to najhlavnejšie, dala som jej môjho brata. Môjho brata. Neexistuje nikto ako on, no ja som jej ho dala celého, žiadne delenie. Kvôli nej som sa musela sťahovať. Čo všetko pre ňu už moja rodina obetovala ?

Spadla posledná kvapka. Po celom dni v stajni som sa vrátila domov. Petre som všetko vykričala a prestala sa baviť s okolitým svetom. A tentokrát tu nebol žiadny Teo, aby sme mohli ísť na čaj a vyrozprávať sa. 

Hockey sis (SK)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang