Çok Erken

529 37 6
                                    

Nisan ile Sinan çok mutludur.Nisan Selin'i arar.
Nisan:Alo Selin :-)
Selin:Alo Nisancım :-)
Nisan:Niye gülüyon sen?
Selin:Evlenme teklifi aldım.
Nisan:Ben de.
Selin:Planları gayet iyi yalnız.
Nisan:Aynen.Neyse hadi hazırlanıp Rosia Bara gelin.
Selin:Tamam.
Aradan yarım saat geçer.Selin ve Can gelir.
Nis&Sel:Hayırlı olsun.
Can:Tabii hayırlı olucak.
Sinan:İnşallah hayırlı olur.
Nisan:Can odunluk yapma.
Sinan:Neyse hadi kutlayalım.
Dördü birlikte bara gidip eğlenirler.Biraz fazla kaçırmışlardır içkiyi.
Selin:Arabayla gitmeyelim.
Can:Niye?
Nisan:Niyesi mi var Can? Alkollüyüz.
Sinan:Bi şey olmaz.
Nisan:Hayır dedim.
Can:Aynen bi şey olmaz.
Kızlar ikna etmeye çalışsa da başarılı olamadılar.İki araba gidiyorlar.İki arabada da son ses müzik.
Sinan:Hayatım sesini kısar mısın?
Nisan:Tamam :-\
O sırada Selin ve Can'ın arabasının önünden bi şey geçer.Can direksiyonu kırıyım derken ağaca girer.
Sinan:Hayatım bi ses duydum.
Nisan:Ben de.
Sinan arabayı durdurur.İlk Nisan iner.
Nisan:Sinan koş koş.
Sinan:Nol Nisan koş.
Nisan ve Sinan Sel&Can'ın yanına gider.Hemen müdahale etmeye çalışırlar ama içkili olduklarından bu biraz zor oldu.Nşsan hemen hastaneyi aradı.
#Hastane
Selin kafasını arabanın önüne sert bir şekilde çarpmış.Can ise kolu sıkışmış ve yüzü kanıyordur.
Hemşire:Hocam hastanın adı Selin Mutlu.23 yaşında.Trafik kazası geçirmiş.
Kaan:Tamam.
2.Hemşire:Hocam hastanın adı Can Sezer.24 yaşında.Trafik kazası.
Mehmet:Tamam.
Selin için tomografi, emar ne varsa yapıldı.
Kaan:Hemşire Hanım hastamızın iç kanama riski var.O yüzden hemen müdahale etmeliyiz.
Hemşire:Tabii hocam.
Müdahale ederler.
2.Hemşire:Hocam hastanın kolunu alçıya aldık.Yüzündeki cam parçalarını da aldık.Ama biraz fazla kan kaybetmiş.
Mehmet:O zaman gidin bulun.
Hemşire gider.Aradan 2 saat geçer.
Mehmet:Hiç gelmeseymiş kanı veren kişi.Adam ölücek.
Hemşire:Tamam hocam geldik.
Serum bağlarlar.Ama Can yoğun bakımdadır.Nisan ile Sinan ise dışarıda çaresizce beklemektedir.Sinan ise kendini suçluyordur.Nisan ise ağlıyordur.
Sinan:Ah aptal kafam niye dinlemiyorum ki ben sizi? Ah ah Allah'ıö nolur onlara bi şey olmasın.
Nisan zorlukla:
-Sinan tamam.Kendini bu kadar hırpalama.Onlar güçlü.Birbirlerini bırakıp gitmezler.
Sinan:Bırakmazlar demi?
Nisan:Tabii.
Aradan 12 saat geçer. Selin kendine gelmiştir.Can ise hala uyuyordur.Selin'in yatması gerekiyor ama o kalkıp Can'ı görmek istiyor.
Nisan:Aa Selin yat bakıyım.Bak seninde, Canında dinlenmesi lazım.
Selin:Tamam.
Nisan:Ben kendime kahve alıp geliyorum.Başım hala ağrıyor.
Selin:Tamam.
Nisan:Kalkmak yok.
Selin:Tamam.
Aradan 2-3 dakika geçer.Selin zorlukla kalkıp yürümeye başlar.Can'ın odası yanındadır ama Selin yürüyemez.En sonunda odaya yavaşca girip oturur.
Müziği başlatın.
Selin:Hani bırakıp gitmek yoktu? Hani beni hiç bırakmıcaktın? Kalk uyan hadi.Daha ben dırdır etcem sen bıkıcaksın, tatile gidicez, düğün tarihi belircez,çocuğumuz olucak.Hadi kalk bu yüzden. Beni bırakma.Ben sensiz yaşayamam.Sen benim tek gerçeğimsin.Sen sadece sevgilim değil, ailem oldun, arkadaşım oldun, sırdaşım oldun, sığınacağım liman oldun.
Can o sırada rüya görüyordur.Rüyasında Selin beyaz bir elbise giymiştir.Can'a sürekli"Beni bırakma, bak buradayım, sende gel beni yalnız bırakma diyor".En son o makineden en acı ses geldi.
Selin:Caaaaaaaaaaaaannnnnnn

Aşkın YolculuğuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin