Bgn günlerden cumartesi geçen hafta cumartesi ailemiz gelmişti çok güzel zaman geçirmiştik bugün kızlarla evde oturmak istemedik hava güzeldi yaz olmasına rağmen çok sıcak bi gün değildi kızlarla hazırlandık ve dışarıda kahvaltı yapmaya gittik kahvaltımız bittikten sonra derin huzur evine gitmek istediğini söyledi su ve bende gitmek istemiştik biraz dolaştıktan sonra bir huzur evine gittik kapıdan girdik karşımızda birsürü ton ton nene ve dede vardı hepsiyle ayrı ayrı konuşmayı bekliyorduk her birimiz bir yandan başladık konuşmaya onlarla bn minüre adında bi teyzenin elini öperken birden kafam bi kayaya çarptı başımı kaldırdım tam pardon diyecekken birde ne göreyim uzay öküzüymüş kafamı çarptığım kaya oğlum yine mi sen derken bir de göreyim mert ve ayaz da orda oğlum siz nerden çıktınıZ ya derken pişkin pişkin huzur evine ziyarete geldik pardon sizden izin mi alacaktık dediler bizde yoo ne yaparsanız yapın dedik ve devam ettik konuşmaya o tatlı ton ton insanlarla birkaç saatimizi orda geçirdikten sonra ziyaretçi saati bitmişti bütün ziyaretçiler çıkıyordu biz arabamıza bindik ve eve doğru yol aldık o arada derinin telefonu çaldı kim arıyor derin?-mm şey ayaz arıyor dedi biz şok ne ayaz mı sen ne ara verdin kızım telini çocuğa neyse aç bakalım ne istiyor öküz. -derin,kahve içmeye gitmek istiyorlarmış dedi bn ve su bi kere de olsa artık şans vermek istedik bu salaklara en azından rahat bırakırlar ama pazartesi sınavlarımız başlıyordu ve biz yeterince evin dışında zaman geçirmiştik bu yüzden kabul etmedik onlara bizim eve gelin dedik.onlarda,bizi yeterince tanımıyorsunuz ama okulda konuştuğumuz kadarıyla bize güvenmişsinizdir diye düşündük hem kahve içeriz hem de hepimiz çalış mış oluruz dediler biz de olmaz gelemeyiz dedik ama siz bize gelebilirsiniz dedik onlar da bize güvenmiyorsunuz neden gelelim ki tamam kızlar sizi rahatsız ettik kusura bakmayın diyip kapattılar telefonu kalplerini kırmıştık bizim okulda en yakın arkadaşlarımız onlar insan arkadaşına güvenmez mi hem çocuklar da serseri değil ki hem ders anlamında hem sosyal hayat anlamında çok başarılı efendi çocuklar ve biz gerçekten salaklik yaptık her ne olduysa oldu eve gelmiştik içeri girdik herkes odasına çekildi ders çalışmak için ben girdim bi duş aldım sonra da ders çalışmaya başladım biz akşam saat 11'e kadar odalarımızdan çıkmadık ders çalıştık neden mi bu kadar ineklik yaptık çünkü pazar günü bizim güvenilir öküzlerin kırdığımız ince kalplerini tamir edecektik aklımızda birşeyler vardı ders çalıştıktan sonra birer çikolatalı süt içip uyuduk sabah saat 11'de kalktım kızlar da kalkmıştı güzel bir piknik sepeti hazırladık sonra kurabiye yaptık sonra su ve ben derinin telefonundan ayazı arayıp derinin bayıldığını ve arabamızın bozulduğunu gelip hastaneye götürmelerini istedik onlarda hemen geleceklerini söylediler biz hazırlandık ve evin önünde oturduk onlar geldiler ve derinin bayılmadığıni ve hazırlıkları görünce anladılar ve onlara yalan söylediğimiz için onları endişelendirdiğimiz için bize kızdılar ama onlardan özür diledik ve bahane kabul etmediğimizi söyledik onlarda affettiler ve bizimle geldiler bi göl kenarına gittik gölde ördekler sandallar insanlar çocuklar ip atlayan kızlar top oynayan erkekler vardı etraf çok güzeldi biz yer örtümüz serdik ve piknik sepetinden yiyeceklerimizi çıkardık ve hep birlikte yedik sonra top oynayan çocukların yanına gittik ve top oynamak istediğimizi söyledik onlar da izin verdiler takımları kurduk derin,su,ben,ali,murat karşı takım ise uzay,ayaz,mert,ferit ve ahmet bu arada ali,murat,ahmet,ve ferit topun sahipleri küçük çocuklar biz maça başladık kızlar olarak kendimize güvendik çünkü biz çocukluktan beri futbola aşığızz ama karşı taraftada iyi oyuncular vardı ilk gol ayazdan geldi sonra su attı 1-1sonra biz karşı tarafta uzayı tek bıraktık ve saldırdık ben gol attım yani galya sonra bana inat olsun diye uzay öküzü attı ve maç bitt 2-2 berabere yenilgiden iyidir ama yenmekten asla iyi değil neyse sonra yine hep birlikte oturduk ve meyve suyu içerken yaptığımız kurabiyeleri yedik böylece kendimizi üç öküze affettirmiş oldukk onlar evlerine gittiler biz evimize.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
iyiydik biz üçümüz
Sonstigeskitabıma pek oy gelmedi.ben kitabın güzel olacağına dair söz vermiştim ve bence güzel de oldu okuyan arkadaşlarım çok beğendiler.lütfen kitabın ilk bölümünü okuyun inşallah beğenip diğer bölümleri de okursunuz. LÜTFEN OYLAMAYI UNUTMAYIN!