"Copak se dá tomudle pohledu říct ne." poslala jsem mu vzdušnou pusu a začla se ptát na své zbývající otázky.
"Tak dobře.Proč jsi mě vzal do té restaurace." podívala jsem se na něj a opět si položila hlavu na jeho rameno a koukala na město.
"Hlavní důvod byl ten , že jsem chtěl , aby jsi mi to řekla tam.Jelikož jsme se , ale zakecali.Napadlo mě tě vzít sem.No bohužel ani to mi nevyšlo.Byl jsem příliš netrpělivý a nervozní z tvé odpovědi , že jsem to nevydržel a zeptal se tě dřív než tady.Vlastně jsem rád , že jsem zjistil odpověď dřív než tady.Todle místo mě dělá šťastným a kdyby jsi mi tady řekla , že se necháš radši zbít.Todle místo by mi to připomínalo." řekl a políbil mě do vlasu.Celou dobu jsem ho pečlivě poslouchala.V tu chvíli jsem si připadala jako bych s Nashem chodila.Takový ten zamilovaný páreček co sedí na krásném místě a povídají si.Bohužel to jsme nebyli nebo byli?
"Nashi a co mezi náma je?" tadle otázka byla asi ta nejdůležitější kterou jsem měla.Teda možná i ta proč zrovna já , ale ta byla až na druhém místě.
"Víš Death to já vlastně taky nevím.Mýval jsem holky na jednu noc a vždy jsem chtěl jen sex.Prostě každá holka byla jen jednorazovka chápeš?" podívala jsem se na něho jeho pohled byl na zabodnutí někde daleko v městě na které jsme koukali.
"Ty jsi nikdy neměl přítelkyni?"
"Ne." odpověděl prostě.
"Proč jsi milý,krásný a zábavný.Občas i nafoukaný blbec a někdy jak jsi sám řekl Bad Boy , vždyť po tobě holky musí šílet.To ti žádná nepadla do oka , aby jsi s ní byl díl než na noc?"
v tu chvíli jsme si uvědomila co jsem řekla.Ja jsem mu řekla , že jsi myslím , že je krásnej,milej a zábavnej.Když jsem se na něj podívala také se na mě díval , ale s udiveným výrazem.Ani jsem nestačila mrknout a jeho rty byli opět přitisknutý na těch mých.Byl to krátký polibek , ale i tak jsem měla motýlky v břiše jako pokáždé , když mě políbil."Dost mi lichotí , že jsi myslíš , že jsem krásný,milý a zábavný.Jenže to málokdo ví.Vlastně to ví jen Cameron,Jack G.,Jack J. a teď i ty.Teda nemyslí si , že jsme krásnej.Určitě se zeptáš proč to nikdo jiný neví.Je to jednoduché jak jsem říkal je to kvůli mé pověsti ve škole.Nechci , aby jsi na mě kdokoliv otevřel hubu.Kdyby zjistili , že jsem milý.Vlastně takový jsou všichni v mé partě.Nechtějí , aby věděli jaký doopravdy jsou.A že po mě holky šílí to je pravda , ale jsou to samý blbý krávy co si myslí , že jim zavoláš po noci strávené s nima.Taky tu byla holka , která se mi líbila , ale nechtěla se mnou mít nic společného kvůli mé pověsti ve škole." když jsem to tak poslouchala tak jsem ho celkem chápala.
"A proč já Nashi?Proč jsi si vybral zrovna mě?" druhá nejdůležitější otázka co mi běhala v hlavě.
"Jak už jsem ti jednou řekl si jiná než ostatní.Jsi záhadná a nebojíš se otevřít hubu i když někdy by jsi měla mlčet.Nerozdáváš své tělo jako ty co nastoupili na tudle školy.Holky co byli nové hned vyhledávali skupinku dalších blbých holek a snažili se nás zbalit.Ale ty ne.Ty jsi se hned chytla s Cameronem.Když jsi vešla do třídy vyrazila jsi mi dech.A když mi Cameron popisoval vaše setkání přál jsem si to vidět.Byla jsi drzá , ale taky jsi se bála což jsem mohl poznat , když jsme se s tebou bavili při tvé první hodině.V tu chvíli jsem si řekl , že tě musím mít.No a když jsme byli u tribuny a Cameron o tobě mluvil všiml jsme si tvé vystrašené tváře , když řekl , že ti máme dát zabrat.Byla to šance jak tě získat tak jsme se jí chytil a dal ti na výběr mezi mnou a zbitím." hltala jsem každé jeho slovo.Pomalu jsem to začala chápat , ale chyběl poslední díl mé skládačky.
"A proč jsi mě někam normálně nepozval?" poslední otázka , která mi dodá poslední kousek skládačky.
"Vím , že až ti to řeknu si o mě budeš myslet , že jsem totální kretén.Víš kdybych tě někam pozval mohly by být dvě možnosti co by se mohlo stát.Ta první je , že by jsi mě odkopla kvůli mé pověsti a ta druhá , že by jsi se mnou byla , ale kdyby jsme se rozešli mohla by jsi někomu říct jaký dooprvady jsem.A proto jsem vymyslel geniální plán.Spíš jenom podle mě geniální plán.Když řekneš , že budeš moje.Já budu ten kterej řekne , že spolu nebudeme a né ty.Já bud rozhodovat o tomdle vztahu.Jak dlouho bude trvat a kdy skončí.A když skončí budu po tobě chtít ,aby jsi mlčela o mě a jaký do opravdy jsem.Vlastně chci , aby jsi mlčela o celém vztahu.Když todle neporušíš necháme tě na pokoji , ale když porušíš stane se první možnost z těch kterých sis mohla vybrat." vyschlo mi v krku nevěděla co na to říct.Nedokázala jsem poznat jak se cítím.
"Nemyslím jsi , že jsi kretén.Chápu proč jsi udělal todle.Ale mrzí mě , že mě máš jako hračku o který nikdo nesmí vědět a nesmí nikomu o tobě říct." odtrhla jsem od něho a koukala jsme na město.Byla jsme smutná , že někdo nebude vědět co mezi námá je.Vypadá to jako by se za mě styděl.
"A ve škole to bude jak?Budeme se chovat jako , že se neznáme , aby jsi nikdo nemyslel , že se mnou chodíš?"proklínala jsem se za to , že jsme to nezvadla říct normálním hlasem.Můj hlas byl smutný stejně jako já.Nash si toho všimnul a přitáhl blíž a začal mluvit.
Doufám , že se vám tendle díl líbí a , že vás to ještě baví číst. :)
The Paulin
ČTEŠ
Bad boys.Good lips. - Nash Grier
FanfictionNash Grier a jeho skupina mají na škole pověst jako největší grázlové. Death Black je ublížená holka která jen chce aby se její minulost neopakovala. Splní se jí její přání na nové škole? Nebo se minulost bude opakovat? Ale co když padne do oka práv...