Chapter 25

568 19 3
                                    

Ik zeulde een grote koffer de trap op waar gerust een baby-nijlpaard in paste en zuchtte eens diep.

Die koffer was al superzwaar zonder dat er wat in zat, laat staan als er wél wat in zit..

Met een klap gooide ik hem op mijn bed en deed mijn kast open.

“wat ben je allemaal aan het uitspoken?” hoorde ik de slaperige stem van mijn moeder.

“gewoon, m’n koffer pakken voor het weekend” antwoordde ik. Mijn moeder was soms zo’n bemoeial, die had het liefst 24/7 updates van wat ik aan het doen was.

“wat ga je dan doen?” mijn moeder met warrig haar verscheen in mijn kamer.

Ik zuchtte diep, kon ze niet voor een keertje zich níét ergerns mee bemoeien..

“met Ni een weekendje weg” ik voelde de bui al hangen.

“Is dat wel een goed idee? Waar gaan jullie naar toe?  Geen dingen doen die ik niet zou doen hè?”

“Mam!!” ik wierp haar een dodelijke blik toe. Ik wist heus wel wat ik deed en Niall zou nooit iets doen wat ik niet wou..

Mijn moeder begon te lachen. “oké oké maar we voorzichtig doen!”

“Tuurlijk”

“Mooi zo” zei ze en liep mijn kamer weer uit.

Wauw, wat was ze toch overbezorgd.. Maar aan de andere kant ook wel schattig.

Ik liep weer naar m’n kast toe en pakte als eerste mijn bikini, Niall had tenslotte gezegt dat er een zwembad was.

Ik pakte ook maar een joggingbroek en een veel te grote hoodie van Niall die ik nog niet had terug gegeven, kon ik dan mooi doen.

We gingen toch maar 3 dagen weg dus heel veel had ik niet nodig.

Ik propte nog 2 spijkerbroeken, 2 t-shirts met drie kwart mouwen en een shirt met lange mouwen met studs op de schouders in mijn koffer en besloot dat ik zo wel genoeg had gedaan voor vandaag.

“Morgenochtend pak ik de rest wel in” mompelde ik terijl ik mijn iPod in mijn dockingsystem stak en die op z’n hardst aanzette.

Ik ging op mijn bed liggen, pakte mijn mobiel en klikte de twitter-app aan.

Ik had al een tijdje niet meer op twitter gezeten, vooral om de haat die ik kreeg eigenlijk, maar gelukkig waren er ook hele aardige Directioners en dat maakte het wel weer goed.

Ik scrolde vlug door mijn mentions. Haat-haat-haat- oh hey, hoe mn dag was.

Ik beantwoorde hem vlug en volgde haar meteen, en lachte toen ik zag hoe ze me meteen een privébericht stuurde.

Na een tijdje zette ik mijn dockingsystem uit en legde ik m’n mobiel weg, ik was best wel moe..

Ik douchte vlug en besloot om te gaan slapen, niall was er morgen al om 11 uur en ik moest nog inpakken..

PLING

Voor mijn gevoel was het nog midden in de nacht, wie the fuck had het lef mij te sms’en?!

Ik gromde en griste mijn mobiel van het nachtkastje.

Ik ontgrendelde hem en met samengeknepen ogen van het felle licht klikte ik op sms’jes.

Ah, hij was van Niall, dan kon ik het wel voor een keer toleren..

Van: Niall <3

Hi ! sorry for waking you up, but I wanted to say that i can’t wait for tomorrow !

Gonna be fun

Love ya xoxoxx

Awwh, wat een cutie was het ook.

Ik keek even op de klok, 9 uur ’s ochtends.. Het was dus niet midden in de nacht, foutje!

Ik sloeg de dekens van me af en sprong onder de douche.

Terwijl ik onder de hete straal stond viel mijn blik op de littekens op mijn been.

Waarschijnlijk zou Niall ze nu wel zien.. en ik had geen idee hoe ik er op moest reageren.

Bij het zwemmen droeg ik altijd een short zodat het niet te zien was, maar nu was alles anders. Ik bedoel, wie houd er nou van een meisje met littekens?

Goed, ik was er dan wel mee gestopt, maar de drang om te snijden was er altijd nog.

Het zou goed kunnen dat Ni me zou dumpen, vanwege de littekens.

En het ergste was dat ik hem volkomen begreep.

Terwijl ik de douche uitzette en een handdoek om me heen sloeg mompelde ik “ik zie wel hoe het loopt..” en met pijn in mijn buik pakte ik mijn tas verder in.

(A/N) Heeeee! :D Weer een nieuw chapter, nu gaat het eindelijk gebeuren, het weekendje weg (:

Hoe gaat het met jullie?ik hoop goedddd ;D

Okee ik had een vraagje, of jullie het verhaal van mijn vriendin misschien willen lezen. Ik heb hem zelf al gelezen en ik vind 'm awesomeee ;D het zou echt heel veel betekenen als jullie dat voor mij (en haar natuurlijk ;P) zouden doen ♥♥♥ dit is de link: http://www.wattpad.com/15620054-i-hate-my-babysitter-chapter-1#.UXLaN7W9CSo !

Love you guys! :D als je tips/opmerkingen hebt over het verhaal of als je een leuk idee hebt, comment pleaseeee! ♥

Distance Can't Stop Me - A Niall Horan Fanfiction (Dutch/Nederlands)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu