Aslı ve Burağı Yazlık Evde Nasıl Maceralar Bekliyor Olucak..?

260 10 3
                                    

Burak ve aslı yazlık eve gelmişlerdir.
Burak arabayı park eder. Aslı'yı arabadan çıkartmak için emniyet kemerini çıkarır Aslı'yı uyandırmak istemez ve kucağına alip arabayi kapatir ve kilitler. Burak evin kapısını biraz zorlanarak açar eve girer merdivenleri çıkar odaya girer yatağa yatırmak için yatağı açar ve yavaşça Aslı'yı bırakır . Aslı'nın üstündeki kiyafetlerle yatmasını istemez ve ona uygun olabilecek kıyafet bulup onu giydirmeye çalışır ve Aslı'yı yatağa yatırır üstünü örter saçlarını okşar tatlı rüyalar prenses rüyanda beni gör olur mu der ve odadan çıkar.
Burak kıyafetlerini değiştirmiş yatağa yatmistir. Bugün yaşanan olaylari düşünür aslı'yı kolundan tutmasaydi acaba aslı kendini oradan aşağıya atar mıydı.. neler oldu acaba.. Burak bu düşüncelerle uykuya dalar..
Sabah olduğun da burak erkenden kalkip kahvaltı hazirlamaya başlamıştır. Aslı uyanmış odayı inceliyodur dün yaşananlar aklına gelir sonra aşağıya iner ortalığa bakar Burağın mutfakta olduğunu görür yanına gider.. Günaydın burak bey nasılsınız der.
Burak sana da günaydın prenses.. Nasılsın bakalim der.
Aslı: Daha iyiyim. Bisey sorucam dün gece beni odaya nasil götürdün.
Burak: Uyandirmak istemedim ve kucagimda taşıdım ne oldu ki.
Aslı: Bişey yok.
(Aslı içinden bu kiyafeti nasil değistim diye düşünürken)
Burak
Sen şimdi kiyafeti sormadan söyliyim
ben degistirdim ama asla bakmadim sana bak yemin ederim sadece kiyafetlerin biraz kötü olmuştu ve rahat uyuyabilmen icin bende degistirdim baska hicbisey aklımdan gecmedi inan bana..
Aslı: Tamam inandim sorun yok.. Ama kahvalti için yardima ihtiyacin var gibi duruyor..
Burak:Aslında yok demek isterdim fakat var ve yardim edersen ikimizde aç kalmaktan kurtuluruz..
Yazarın Ağzından
Aslı burağın yanına gider ve domatesleri öyle kesmemesini nasil kesilecegini göstermeye baslar.
Burağın elinde olan bıçağı tutar birlikte domatesi kesmeye başlarlar Aslı burağa bak bu şekilde kesersen domatesler ziyan olmadan güzel sekilde dogranir derken burakla göz göze gelirler birbirlerine bakarlar ve Aslı burağa hadi sen devam et kesmeye bende masayı hazirliyim der masayı hazırlar çayı yapar ekmekleri keser bardaklara çayı koyar ve masaya oturur. Burak da masaya oturur ve birlikte kahvalti yapmaya baslarlar.
Aslı: Ben yardim etmeseydim kahvaltiyi ne zaman yapardik acaba..
Burak: Hic beceremeseydim bile ikimizi de aç birakmazdim gidip bi yerde kahvalti yapardik ama iyi ki de yardim ettin böylesi cok daha iyi oldu.
Aslı:Rica ederim bencede böylesi daha iyi. Kahvaltidan sonra ortalığı toplariz sende beni işe birakir misin buradan baska sekilde gitmem zor olur.
Burak: İşe bugünlük gitmene izin vermiyorum.
Aslı: Ya sen nasil karisirsin ki bana işe tekrar alinmisken yine kaybedemem gidicem senden beni birakmani istedim eğer sen yapmazsan ben yine de giderim sana ihtiyacim yok.
Burak:Ya ben sonuçta senin patronun olmuyo muyum bugün sana izin verdim ve işe gitmeni istemiyorum. Hem sen kendini kandiriyosun iyi falan değilsin bu halde işe gitsen bile calisabilecegini mi sanıyorsun biraz burada kal gezelim kendini daha iyi hissediceksin bak.
Yazarın Ağzından
Aslı ve Burak kahvaltısını yapmislardir birlikte ortalığı toplayip evden cikarlar. Aslı goncayi arar ondan annesinden biraz daha izin almasını söyler.Gonca tam anlam veremese de Aslının isteğini yapar.
Gonca:Emel teyzecim nasılsınız
Emel:İyiyim kızım sen nasilsin Aslı nerde napiyo.
Gonca:Bende iyiyim Emel teyzecim de biz otelde calisiyoken Asli rahatsızlandı onu söylemek icin aradim Aslı burada kalmak istediğini söyledi bende onun yaninda kalicam.
Emel:Gonca telefonu Aslı'ya verir misin canim. Bi onunla konusiyim.
Gonca: Aslı simdi revir de dinleniyo bende iş basindayim yanina gidince sizi aramasini söylerim emel teyzecim benim kapatmam gerekiyor işe dönmem lazim.
Emel:Tamam kızım Aslı kesin beni arasin ama cok merak ettim onu hadi canim kızım kolay gelsin iyi calismalar.
Gonca:Saol emel teyzecim görüşürüz..
Yazarın Ağzından
Gonca Filiz Hanim tarafindan cagirilir ve odaya girer.Filiz hanim Aslı'nın işe tekrar alındığı halde bugün neden gelmediğini biliyo musun diye sorar.
Gonca ne diyecegini bilemez o sirada odaya volkan gelir.
Volkan Filiz hanimdan bikac dosya ister.Filiz hanim goncaya tekrar ayni soruyu sorar volkan soruyu duyunca meraklanir ve gonca Aslı'nın cok hasta olduğunu söyler.Filiz hanim Aslı'nın haber vermedigi icin bi uyari alicagini söylerken volkan müdahale eder ve bunu görmezden gelin lütfen ASLI hanim hastaymis eminim kendisi de haber vermek istemistir ama hasta haldeyken pek firsat bulamamistir der ve filiz hanim peki siz nasil isterseniz volkan bey ben prosedürler geregi bunu söylemiştim tamam gonca hanim siz cikabilirsiniz der.
Volkan goncaya seslenir ve Aslı'nın durumunu sorar gonca iyi oldugunu evde yatip dinlendiginive bugünlük işe gelemiycegini söyler.
Aslı ve Burak evin yakinlarinda gezmektedirler.Ormanda yürüyolardir Aslı'nın ayakkabısının bagcigi çözülmüştür.Aslı fark etmeden sert adimlarla yürür.Yerde boylamasina duran sarmasiga bagcigi takilir ve Aslı sendeler tam düşecekken Burak Aslı'yı tutar ama toprak nemlidir ve burağın ayağa kaymaya baslar. Burak Aslı'nın zarar görmemesi için onu belinden sıkı bi sekilde tutar ve Aslı burağın üstüne düşer.
Burak: Aslı iyi misin biseyin var mi.
Aslı korkudan hafif bi bayginlik gecirdigi icin cevap veremez..Burak korkar Aslı'ya bisey oldu diye hemen dogrulur ve ayağa kalkmaya calisir ama ayagini burkmustur kalkmakta zorluk ceksede cani yansada Aslı'yı sirtina alir ve onu tasimaya baslar.Biraz yol gittikten sonra Aslı kendisine gelir ve Burağa seslenir Burak rahatlar Aslı'nın iyi oldugunu duyunca yola daha rahat bi sekilde devam ediyodur ama Burağın ayağı daha kötü agrimaya baslar Aslı'yı sırtından indirir ve bi kütüğe otutturur.Aslı burağın ayağını burktugunu fark eder ve cok üzülür kendisini suçlar Burağın koluna girip onun ayagini yere tam basmasini engelleyerek yurutmeye çalışır sonunda kulübeye gelmislerdir ve Aslı burağı koltuğa kadar götürür.
Burağı bu hale kendisi getirdigini düşündüğünden onun icin biseyler yapar.
Aslı mutfakta mercimek çorbası domates soslu peynirli spagetti salata ve tiramisu yapmistir.
Masaya hazirlar Burağı masaya kadar gelmesine yardim eder sandalyeye oturtur ve Burak gördüğü manzara karsinda şaşırır hem cok güzel gözüküyor hemde Buragin en sevdiği yemeklerdir.
Burak:Aslı sen naptigin böyle bunlar benim en sevdiğim yemek ya cok mutlu oldum teşekkür ederim.
Aslı:Rica ederim gercekten tesadüfen senin en sevdigin yemekleri yapmisim aslinda mutfakta bu malzemeler vardi bende bunlari yaptim.
Burak corbayi icer cok beğenir ama Aslı'ya şaka yapmak ister burak birden oksurmeye baslar nefes alamaz Aslı korkar burağa yine zarar verdi sanir ve burağın güldüğünü fark edince cok mu komik ya ben ölüyodun sandim manyak yapılır mi böyle şaka ya ..
Aslı burağın elinden kaşığı alir ve burağa corbayi kendi eliyle icirmeye baslar.
Aslı bırak ben icerim ya tamam daha saka yapmiycam bak söz hadi şu cocukca yedirmekten vazgeç..
Aslı: yok olmaz düzgün bi sekilde benim elimden ic işte eger sen şaka yapiyoken gercek olursa yinede kendimi sucliycam bugün basina benim yüzümden neler geldi.
Burak:Aslı abartma ya sadece ayagimi burktum bisey yok yani yemegi kendim yiyebilirim.
Aslı:Tamam zaten corban bitti sen kendin devam et artik.
Burak ve Aslı yemeklerine devam ederler.Disaridan oyle bi ses gelir ki Aslı yerinden sıçrar Burağın boynuna sarılır.Burak sesin nerden geldigini ogrenmek icin gitmek ister ama Aslı onu birakmaz.
Burak aslının belinden tutar birlikte sesin nerden geldigini bulmak için birlikte disari cikarlar ama ortalikta hicbisey yoktur iceri girerler burak ayagini biraz zorlayinca dengesi bozulur Aslı burağın kolundan tutar omzuna girer ve koltuğa oturtur. Aslı yukarıya çıkar odadan battaniye alır aşağıya iner burakla ayni koltuga oturur battaniyeye sarilirlar.

Tesadüfler sonucu nefretten doğan "AŞK"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin