♥53♥

2K 109 2
                                    

O tři měsíce později

Justin

Už je to osm měsíců co Bella spí bojím se že se neprobudí na Madison narozeniny. Doktoři říkají že by se měla každou chvíli probudit ale nic. Každou chvíli myslí týdny ne z minuty na minutu. Písničky jsou vydané za dva dny  jsem tam měl skoro už milio miluju svoje fanoušky. Hlavně ty komentáře samozřejmě se tam našli nějaké strašné komentáře ale na to jsem si už zvyknul ne celý svět bude se mnou a já to vím.

Probudil jsem se na zvuky ze zdola. Šel jsem dolů a tam byla Kate s Mad a něco kuchtily jo já zapomněl už zase bydlíme ve svým. ,,Nazdárek" řekl jsem a dal Madison pusu do vlasů. Když dodělali palačinky tak Madison šla k ledničce a chtěla jí otevřit. Otevřel jsem jí a vzal si jí na ruce ,,Co potřebuješ?" zeptal jsem se ,,Džusík" řekla a já jí podal džusík Caprison. Otevřela si ho a běžela do obýváku najedl jsem se a šel do obýváku seděla tam Madison a u pusy měla džus a byla zabraná do pohádky. Vytáhl jsem z kapsy od kalhot mobil a vyfotil jí ,,Moje princezna zabraná do pohádky jako mamča :) :*" napsal jsem a usmál se. ,,Zlato já půjdu za maminkou chceš se mnou?" zeptal jsem se ,,Ne byla jsem včela" řekla a já přikýl a dal jí pusu ,,Tak já přijdu odpoledne" řekl jsem a vstal ještě na mě skočila ,,Mám tě láda" řekla a já se usmál to bylo roztomili ,,Já tě mám taky rád princezno" řekl jsem a dal jí malou pusu na pusu. Posadil jsem jí a šel pryč. Nastoupil jsem do auta a viděl jsem že za mnou jede Kenny. Dojel jsem k nemocnici a on mě doprovodil k pokoji ,,Až půjdeš" nedořekl to ,,Jo až půjdu pryč tak zavolám" řekl jsem a Kenny se zasmál a odešel asi před měsícem papz nás skoro s Maddie napadli do teď to nechápu. Vešel jsem do jejího pokoje a zase slyšel to otravné pípání. Ke pořád bledá ale už má růžovější rty ne modré ale ty včera neměla zvláštní. Posadil jsem se na židli ale tentokrát na druhou stranu a propletl jsem si sní prsty. Díval jsem se na její ledovou ruku a všiml jsem si prstýnku co má na ruce byl to snubní prstýnek s modrým diamantem pamatuju si když mi řekla Ano nejšťastnější den teda šťastnější byl když se mi narodila dcera mám hodně šťastných dnů. Třeba začátek mojí kariery nebo když se mi narodili sourozenci atd. Hrál jsem si s jejímy prsty a i s tím prstýnkem pořád jsem ho všelijak otáčel nebo sundaval. Měla docela vyhublé ruce ,, Neboj se za chvíli budu Paní Bieberová" ozval se krásný, sladký a chraplavý hlas mojí lásky. Prudce jsem zvedl hlavu a podíval se na ní měla otevřené krásné hnědé oči a usmívala se. ,,Bello!" zařval jsem a obejmul jí. Začal jsem brečet ,,Proč pláčeš?" zeptala se a setřela mi slzy ,,To jsou slzy štěstí ty si se probudila. Skoro každou noc jsem brečel usínal jsem jenom s Madison protože ty si tam nebyla. Trápil jsem se a Madison taky strašně moc. Paparazzi útočili protože jsem byl bez tebe slabý a nešlo to" jenom na mě vykuleně koukala usmál jsem se ,,J-jak dlouho jsem s-spala?" zakoktala ,,Osm měsíců ale mohla si klidně i rok bál jsem se že se nevzbudíš na Madison narozky říkal jsem jí to že se probudíš kdyby si se neprobudila tak by s nikým zase nemluvila jo a dva měsíce s nikým nekomunikovala s nikým kvůli tomu že si byla tady" řekl jsem ,,Je mi to tak líto" řekla a začala brečet ,,Pšššt už je to za náma neplakej" řekl jsem a políbil jí konečně. ,,Tak moc mi chyběli tvoje rty" řekl jsem a znova jí políbil. Zmáčkl jsem tlačitko na sestru a pořád jsme si koukali do očí a usmívali se. Sestra přišla a když viděla Bellu tak vykulila oči a začala křičet ,,Pane doktore" a vyběhla ven. Zasmáli jsme se ,,Si tak úžasná" řekl jsem ,,Ne ty si úžasnej" řekla. Přišel doktor a za ním sestřička s tacem kdr bylo jídlo vypadalo to strašně dobře a ne ta strava co mají všichni. Doktor jí zkontroval ,,Je to úplně výborný když bude vše v pořádku tak můžete za týden domů" řekl doktor a odešel. Bella se najedla. Úplně to do sebe cpala nedivím se když vlastně nejedla osm měsíců. Když nejedla tak jsem všem zavolal ať přijedou. První tady byla mamka s Madison ,,Mami!!!" zařvala Maddie a běžela k posteli. Bella si sedla a objala jí. Hned jsem vytáhl mobil a vyfotil je. Obě dvě měli zavřené oči a usmívali se a tiskli se k sobě. Hned jsem to dal na twitter. U minulý fotky tam byli hezký komentáře. ,,Konečně se moje láska probudila! Panebože po osmi měsících se probudila. Konečně je tu se mnou! Miluju tě Bello!" napsal jsem. Přidal jsem se do jejich objetí. Madison plakala ,,pššt neplač už jsem tady" řekla Bella. Odtáhli jsme se od sebe a políbil jsem Bellu a Madison jsem dal pusu do vlasů. Dveřee se otevřeli a byl tam Bieber team a Selena a Miley a taky Gracie. Měli samí balonky. ,,Bello" řekli všichni šťastně a hrnuli se k posteli. Popořadě jí všichni obejmuli. ,,Neumačkejte mi jí" řekl jsem a oni jí pustili. ,,Justin byl celých osm měsíců úplně smutný a Madison taky jsem strašně ráda že aspoň udělal nějaké písničky" řekla Mamka ,,Ty si nedělal žádné písničky?" zeptala se Bell ,,Ne ale pak jsem udělal dvě a už tam mám přes milion" řekl jsem. ,,Jo a Beliebers udělali video nás dvou jsou tam fotks co jsme dali na twitter nebo prostě co jsme tam dali my nebo který prostě někde našli a nebo který vyfotili papz a je to fakt krásný video a tebe úplně milujou" řekl jsem ,,Ukaž mi to" řekla šťastně. Zasmál jsem se a ukázal jí to na mobilu brečela. Když někdo odešel tak jsem tam zůstal já,Madison,Selena,Scooter. Bella už byla docela unavená viděl jsem to na ní. Všichni odešli a Madison už spala. ,,Tak mi půjdeme lásko" řekl jsem a políbil jí ,,Dobřee" řekla. ,,Dobrou" zašeptal jsem a políbil jí ,,Dobrou" řekla a pak už spala. Odešel jsem s Maddie v náručí před nemocnicí byli papz nechápu je je večer. ,,Bella se už probudila?" ,,Kdy půjde domů?" zeptali se všichni jenom jsem se usmíval a neodpovídal. Jel jsem domů tam jsem dal malou do její postele v dětském pokoji a šel si taky lehnout hned jsem s úžasnou náladou usnul.

Nazdar holky tady to máte budou tam chyby protože to píšu na mobilu a nebudou tak časzo protože mám rozbitý mobil a jedu pryč ale budu se snažit
Love Ya

Belieber Forever ✔ Kde žijí příběhy. Začni objevovat