HOOFDSTUK 1: Giraffen-probleem

31 1 1
                                    

"JULIETTE, verdomme sta op!!". Ergh ik haat de maandag ochtend. "We zijn zaterdag ! kind toch waar ben je toch met je hoofd." Omg mijn moeder heeft zonet in mijn gedachten gelezen, dit word eng. Wacht eens...f**ck ik moest om 10u gaan shoppen met Audrey. Ik loop vlug naar mijn kast en pak mijn zwarte skinny met mijn favoriete giraffen crop-top, kam mijn lange blonde lokken 5 keer en poets vlug mijn tanden. 

Ik vlieg zowat de trap af (wow ik krijg nu ook super krachten) als ik in de keuken aan kom zie ik mijn moeder, PERFECT. " Lieve lieve lieve mama zou je als.." ik wordt al snel afgekapt door mijn moeder. "MMMMAAAAXXXXX breng je zus is naar het winkelcentrum!!" Schreeuwen zit volgens mijn in de familie. "KHEB GEEN TIJD SORRY" oei dat had hij niet moeten zeggen. "MAX KOM MET DAT LUI GAT VAN JE UIT JE BET JE HEBT 5 MINUTEN OM HAAR TE BRENGEN!"Jep wonder boven wonder was hij in 2 minuten was hij klaar. 

"Audrey!!" "Juliette!!" riep mijn beste vriendin dramatisch terug. Tja veel mensen denken dat we gek zijn maar ik zeg eerder dat we te slim zijn voor deze mensheid. Terwijl dat we de winkelcentrum binnenkwamen schudden een oud koppeltje lachend hun hoofd. Eerst gingen we naar de H&M waar we de helft van ons geld uitgaven. 

Ik sta hier dus al letterlijk een half uur op die bus te wacht! Achter mij staan twee jongens, ze zijn denk ik een jaar of 2 ouder dan mij. Ik moet me best doen om niet in lachen te barsten een van de jongens heeft een beanie en het is minstens 20°.  Ik ben trouwens 17. Ik ben al een kwartier al het proberen mijn hight score te verbeteren op Subway Surfer, als ik er bijna ben hoor ik opeens "hé man! Kijk ze heeft een f**cking lelijke giraf op haar top."1 minuut heeft het me gekost om me woedend om te draaien en hem een klap in zijn gezicht te verkopen. "Chips sorry echt het ging vanzelf!!!!" Zeg sarcastisch terug. "IK ZOU MAAR VLUG WEG LOPEN ALS IK JOU WAS !!!" riep de jongen woedend. Ik draai me zo vlug als een giraf in een vliegtuig om en bood tot cupido om me te helpen (kom aan het is toch grappig om tot een baby in een luier te biden). Ik meen het als ik dan mijn reddende engel zal....



HHEEYY ZZOOEETTJJEESS

Oooooo ik ben wel, benieuwt naar die reddende engel!!! Jullie weten wat jullie moeten doen als je het leuk vinden. O ja tip's zijn altijd welkom. 


 

Thank You CupidoWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu